راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

نرخ اجاره آپارتمان در لندن و سایر شهرهای انگلیس

اجاره آپارتمان در انگلستان

عوامل موثر بر نرخ اجاره در لندن:

نرخ اجاره در لندن تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد، از جمله:

  • ابعاد آپارتمان: آپارتمان‌های بزرگ‌تر به طور طبیعی اجاره بیشتری نسبت به آپارتمان‌های کوچکتر دارند.
  • سال ساخت: آپارتمان‌های نوسازتر به طور معمول اجاره بیشتری نسبت به آپارتمان‌های قدیمی‌تر دارند.
  • رده بندی انرژی: آپارتمان‌هایی که از نظر انرژی کارآمدتر هستند، ممکن است اجاره بیشتری داشته باشند.
  • امکانات: آپارتمان‌هایی که امکانات بیشتری مانند پارکینگ، بالکن یا استخر دارند، ممکن است اجاره بیشتری داشته باشند.
  • دسترسی: آپارتمان‌هایی که به مراکز خرید، حمل و نقل عمومی و سایر امکانات رفاهی نزدیک‌تر هستند، ممکن است اجاره بیشتری داشته باشند.
  • تقاضا: در برخی از ماه‌ها، مانند ماه‌های شروع سال تحصیلی، تقاضا برای اجاره آپارتمان در لندن افزایش می‌یابد و این امر می‌تواند منجر به افزایش نرخ اجاره شود.

نکاتی در خصوص اجاره آپارتمان در لندن:

  • شرایط صاحبخانه: صاحبخانه‌ها ممکن است شرایط مختلفی برای اجاره آپارتمان خود تعیین کنند، مانند ارائه ضامن، پرداخت پیش‌پرداخت 6 ماهه یا 1 ساله، یا داشتن شغل با حقوق مناسب.
  • هزینه‌های اجاره: به طور کلی، آژانس‌های املاک فقط از صاحبخانه کمیسیون دریافت می‌کنند و موجر هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

وب‌سایت‌های مفید برای جستجوی آپارتمان در لندن:

تجربه شخصی:

من شخصاً آپارتمان خود را از طریق وب‌سایت SpareRoom پیدا کردم و بدون واسطه و مستقیم با صاحبخانه ارتباط برقرار کردم.

در این ویدیو خواهید دید به چه صورت میتوانید خانه مورد نظر خود را پیدا کنید.

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

تلاش‌های نوآورانه پایداری به 5 کلید سبز برای چهار فصل مونترال منجر می‌شود

صفحه اصلی » اخبار هتل » تلاش‌های نوآورانه پایداری به 5 کلید سبز برای چهار فصل مونترال منجر می‌شود جمعه 19 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق چهار فصل مونترال رتبه 5 Green Keys را کسب می کند که تعهد خود را به پایداری و شیوه های نوآورانه سازگار با محیط زیست نشان می دهد. هتل Four Seasons Montreal اخیراً به دلیل تعهد مثال زدنی خود به پایداری زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی، رتبه معتبر 5 Green Keys را از Green Key Global کسب کرده است. این تمجید بر رهبری هتل در میزبانی سازگار با محیط زیست و تلاش های هماهنگ آن برای کاهش اثرات زیست محیطی آن تاکید می کند. روایتی از فداکاری و پیشرفت از زمان افتتاح، هتل Four Seasons مونترال پایداری را به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته است و هدف آن ارائه یک تجربه لوکس است که هم از نظر زیست محیطی مسئول و هم سطح بالا باشد. این هتل از یک استراتژی جامع برای کاهش ردپای اکولوژیکی خود و در عین حال مدیریت نیازهای عملیات مداوم و برآورده کردن انتظارات بالای مهمانان خود استفاده می کند. این شامل پذیرش فناوری‌ها و شیوه‌های پیشرفته، و آغاز اقدامات نوآورانه برای افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش ضایعات و حفظ منابع است. پیشگامانه تلاش های زیست محیطی یکی از عوامل اصلی موفقیت هتل 5 کلید سبز مجموعه ای از ابتکارات زیست محیطی نوآورانه آن است. به عنوان مثال، خاموش کردن تنظیمات “روشن فوری” در تلویزیون های اتاق مهمان، انتشار گازهای گلخانه ای هتل را سالانه 879914 تن کاهش می دهد. علاوه بر این، تغییر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی به لامپ‌های فلورسنت کم‌مصرف، سالانه تقریباً 4599 دلار کانادا صرفه‌جویی می‌کند. تنها در سال 2023، این هتل مقادیر قابل توجهی از مواد را بازیافت کرد – 29600 کیلوگرم مقوا و 62700 کیلوگرم کمپوست که مجموعاً معادل وزن 76 اتومبیل است. این هتل همچنین یک سیستم بازیافت روغن و گریس آشپزخانه را معرفی کرد که تنها در نیم سال 50300 لیتر را بازیافت کرد و در مصرف آب به اندازه 3000 نفر برای یک هفته صرفه جویی کرد. نقش جدید اختصاص داده شده به ظرفشویی و مرتب سازی، همراه با شیوه های بازیابی تازه، تعهد هتل به کاهش ضایعات را بیشتر برجسته می کند. سرمایه گذاری های مشترک و مشارکت محلی هتل Four Seasons Montreal با برندهای لوکس مشهوری مانند Guerlain برای پیشبرد پایداری همکاری می کند. رویداد اخیر با Guerlain شیوه‌های لوکس پایدار را به نمایش گذاشت و بر تعهد هتل به طرح‌های سبز و افزایش تجربه مهمان از طریق چنین مشارکت‌هایی تأکید کرد. بینش در مورد Green Key Global Green Key Global یک مرجع معتبر بین المللی برای صدور گواهینامه زیست محیطی است که به مؤسسات مهمان نوازی مانند هتل ها، متل ها و استراحتگاه ها به دلیل تعهد آنها به بهبودهای زیست محیطی و مالی جایزه می دهد. برنامه رتبه‌بندی زیست‌محیطی کلید سبز، خواص را بر اساس عملیات و شیوه‌های پایدار ارزیابی می‌کند. هتل نیوز

ادامه مطلب »