راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

Accor مجموعه MGallery را با The Whimsy Hotel & Spa به کارائیب گسترش می‌دهد



زمان خواندن: 3 دقایق

Accor

Accorیک گروه مهمان‌نوازی پیشرو در جهان، با همکاری Terres de Légendes، با افتخار امضای یک توسعه هتل جدید، The Whimsy Hotel & Spa Saint-Martin – MGallery را اعلام کرد. این هتل که در قلب پر جنب و جوش سنت مارتین واقع شده است، اولین هتل MGallery در دریای کارائیب خواهد بود که نقطه عطفی استراتژیک برای رشد مجموعه بوتیک-هتل ها خواهد بود.

این هتل در امتداد سواحل بکر سنت مارتین، در نزدیکی Marigot در سمت فرانسه قرار گرفته است، این هتل یک بهشت ​​ساحلی دلربا را ارائه می دهد که میراث فرهنگی غنی جزیره را جشن می گیرد. The Whimsy Hotel & Spa با الهام از زیبایی های طبیعی و سنت های محلی، هتل نمادین بیچ پلازا را که بیش از 20 سال نماد گردشگری در ماریگوت است، احیا می کند. با نمای غبارآلود و موقعیت ساحلی‌اش، این نقطه داغ سابق کارائیب به هتلی مجلل تبدیل می‌شود و پذیرای ساکنان سنت مارتین و مسافران در سراسر جهان است. این مظهر هنر فرانسوی زندگی و فرهنگ محلی پر جنب و جوش است، جایی که ریتم سازها به طور یکپارچه با امواج ترکیب می شود و مقصدی را برای دوستان و خانواده ها ایجاد می کند که باید بازدید کنند.

مجموعه Whimsy Hotel & Spa Saint-Martin – MGallery پناهگاهی برای آرامش، ماجراجویی و تجدید قوا خواهد بود. مسافران دعوت می شوند تا خود را در این خلوتگاه منحصر به فرد غوطه ور کنند، که برای الهام بخشیدن به شگفتی و تشویق به کاوش در جذابیت فریبنده جزیره طراحی شده است.

ما بسیار هیجان زده هستیم که امضای هتل MGallery جدید خود را در قلب کارائیب اعلام کنیم، مقصدی رو به رشد، که به خاطر زیبایی طبیعی خیره کننده و فرهنگ پر جنب و جوشش مشهور است. در MGallery، ما به طور متفکرانه املاک منحصربه‌فردی را که مجموعه‌ای از هتل‌های بوتیک با روح واقعی را ارائه می‌دهند، ارائه می‌کنند و تجربیات به یاد ماندنی و معناداری را ارائه می‌دهند. این هتل به عنوان دروازه ای برای مهمانان برای کشف میراث غنی جزیره و داستان های فریبنده عمل می کند. این به عنوان نمادی از لوکس بودن، طراحی داخلی استثنایی و توجه است که به طور مثبت به جامعه کمک می کند. ما مشتاقانه منتظر پذیرایی از مسافران هستیم تا جذابیت های متمایز و لحظات به یاد ماندنی MGallery را در Marigot تجربه کنند. Maud Bailly، مدیر عامل Sofitel، MGallery و Emblems.

مجموعه Whimsy Hotel & Spa Saint-Martin – MGallery که قرار است در سال 2025 افتتاح شود، مقصدی پیچیده با ارائه لوکس، زیبایی و فرهنگ است. این پروژه شامل 165 اتاق هتل با 40 سوئیت و مجموعه ای از امکانات رفاهی مانند رستوران، سه بار (لابی بیچ بار، بار پشت بام، بار آب استخر)، اسپا با چهار اتاق درمان، مرکز تناسب اندام و تاسیسات MICE به مساحت 250 متر مربع. این هتل با داشتن یک بار و کلوب ساحلی منحصربه‌فرد روی پشت‌بام، پیش‌بینی می‌شود که به یک مرکز مهم غذاخوری و غذاخوری در جزیره تبدیل شود.

این هتل به مجموعه معتبر MGallery Hotel Collection، یک برند برجسته که در سال 2008 تأسیس شد، می‌پیوندد. این مجموعه از هتل‌های دارای امضا، طراحی و میراث در حال حاضر دارای بیش از 120 بوتیک لوکس در سراسر جهان است. در دو سال گذشته، این برند به سرعت در حال گسترش بوده و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای افزایش شبکه و خط لوله خود تا سال 2030 تا 30 درصد افزایش یافته است.

اظهار نظر در مورد اعلام پروژه، ادوارد شواب، معاون ارشد توسعه لوکس، Accor Americasوی گفت: “ما هیجان زده هستیم که امضای این پروژه استثنایی را با همکاری پاتریس سگوین از Terres de Légendes اعلام کنیم. The Whimsy به عنوان یک نماد نمادین برای حضور برند MGallery Collection در کارائیب عمل می کند که با معماری هدفمند و داستان سرایی محلی پیچیده در هر نقطه تماس مشخص می شود. ردپای در حال گسترش ما در مقاصد کلیدی در سراسر کارائیب همچنان در حال رشد است و بسیاری از برندهای ما در پنج سال آینده در بازار باز خواهند شد.”

از طرف او، Patrice Seguin، بنیانگذار Terres de Légendes و رئیس انجمن گردشگری سنت مارتین (Club du Tourisme de Saint-Martin)، اشتیاق خود را برای این پروژه ابراز کرد و اظهار داشت: “در سنت مارتین، ما از مشارکت های استراتژیک برای دستیابی به برتری استقبال می کنیم. همکاری ما با Accor نمونه ای از این رویکرد است. این تعهد به مشارکت با رهبران صنعت در سراسر بخش هتلداری گسترش می یابد، جایی که ما به طور مداوم بالاترین استانداردها را برای هر پروژه تعیین می کنیم. Whimsy گواهی بر این استراتژی است و ما معتقدیم که چشم انداز مهمان نوازی سنت مارتین را دوباره تعریف می کند و به اقتصاد و غنای فرهنگی جزیره کمک می کند.

به عنوان بخشی از یک قرارداد توسعه اصلی، چشم انداز پاتریس سگوین برای ایجاد “محل رویداد، موتور اقتصاد محلی” با حمایت Accor زنده شده است.

کارائیب نشان دهنده یک منطقه استراتژیک برای توسعه برند MGallery است، مقصدی که در میان 4 خوشه مقصد اصلی آشکار شده است.(1) برای مسافران جهانی آینده کارائیب با فرهنگ پر جنب و جوش، زیبایی طبیعی خیره کننده، و میراث غنی، پس زمینه ای عالی برای مجموعه هتل های سفارشی ما ارائه می دهد. Accor بر تعهد خود برای گسترش حضور خود در دریای کارائیب ثابت قدم است. خاویر گرانج، مدیر ارشد توسعه Sofitel، MGallery و Emblems.

پست Accor مجموعه MGallery را با The Whimsy Hotel & Spa به کارائیب گسترش می‌دهد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

مسیر جدید ITA Airways به غنا با ایرباس A321neo

مسیر جدید ITA Airways به غنا با ایرباس A321neo – سفر و جهانگردی حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »