راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

تأثیر گروه خطوط هوایی بین‌المللی بر اقتصاد کاتالونیا در مطالعه PwC آشکار شد


چهارشنبه 19 ژوئن 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

گروه خطوط هوایی بین المللی

بر اساس مطالعه PwC، در سال 2023، گروه خطوط هوایی بین‌المللی (IAG) کمک قابل توجهی به اقتصاد کاتالونیا کرد. عملیات گروه هواپیمایی 6043 میلیون یورو به تولید ناخالص داخلی کاتالونیا (GDP) اضافه کرد و از ایجاد بیش از 81000 شغل در منطقه حمایت کرد. این به معنای ارزش افزوده ای معادل 2.1 درصد از تولید ناخالص داخلی کاتالونیا و 2.3 درصد از اشتغال تمام وقت است که تأثیر اقتصادی قابل توجه فعالیت های IAG در کاتالونیا را برجسته می کند.

لوئیس گالگو، مدیر عامل IAG گفت: «داده‌ها تعهد قوی IAG به کاتالونیا و چگونگی آن را نشان می‌دهد
فعالیت خطوط هوایی ما محرک اقتصاد محلی است و در عین حال از ایجاد هزاران نفر حمایت می کند
از مشاغل در طول سال ها، خطوط هوایی IAG به موقعیت پیشرو در Josep Tarradellas دست یافته اند
فرودگاه بارسلون-ال پرات و ما تنها گروه هواپیمایی هستیم که مسیرهای کوتاه، متوسط ​​و طولانی را ارائه می دهیم
پروازها داشتن فرودگاه های هاب قوی و رقابتی، اتصال پروازهای اروپایی و بین قاره ای است
برای رقابت پذیری هوانوردی اروپا و تقویت سهم ما در اروپا حیاتی است
اقتصادها ما به تلاش برای حفظ کاتالونیا به عنوان یکی از مناطق اروپایی ادامه خواهیم داد
با بهترین و بهترین اتصال».

مطالعه اخیر انجام شده توسط PwC تأثیر اجتماعی و اقتصادی قابل توجه گروه خطوط هوایی بین المللی (IAG) در کاتالونیا را روشن کرده است. این مطالعه، بر اساس داده‌های سال 2023، هم تأثیر شرکتی فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های IAG در منطقه و هم تأثیر کاتالیزوری گردشگرانی را که به کاتالونیا می‌آورد، ارزیابی می‌کند.

تأثیر شرکت IAG، که ناشی از عملیات آن در کاتالونیا است، 1722 میلیون یورو به تولید ناخالص داخلی منطقه کمک کرد. به ازای هر یورو که مستقیماً توسط IAG تولید می شود، 1.5 یورو از تولید ناخالص داخلی اضافی در اقتصاد کاتالونیا تحریک می شود. علاوه بر این، فعالیت‌های IAG منجر به ایجاد 11949 شغل معادل تمام وقت (FTE) در کاتالونیا شد که به ازای هر شغل ایجاد شده مستقیماً توسط IAG، 2.1 شغل اضافی FTE در اقتصاد ایجاد شد.

از نظر اثر کاتالیزوری که هزینه‌های مسافران با استفاده از پروازهای IAG و تأثیر اقتصادی گسترده‌تر آن را بررسی می‌کند، این مطالعه سهم ۴۳۲۲ میلیون یورویی را در اقتصاد منطقه و ایجاد ۶۹۴۱۵ شغل برآورد می‌کند. این بدان معناست که برای هر مسافری که با IAG پرواز می کند، 634 یورو از تولید ناخالص داخلی در کاتالونیا ایجاد می شود و به ازای هر 1000 مسافری که با IAG به کاتالونیا پرواز می کنند، 10.2 شغل ایجاد می شود.

این مطالعه همچنین نقش IAG را در افزایش اتصال در فرودگاه بارسلون-ال پرات جوزپ تارادلاس برجسته می‌کند. رشد خطوط هوایی IAG در فرودگاه باعث شده است که میانگین رشد سالانه آن بین سال‌های 2011 تا 2023 به 3.8 درصد برسد که از رشد کلی فرودگاه پیشی گرفته است. IAG در سال مالی گذشته 47 درصد از مسافران را در فرودگاه جابه‌جا کرد و از زمان تشکیل آن در سال 2011، پیشروترین گروه هواپیمایی از نظر تعداد مسافران بوده است.

تنها در سال 2023، خطوط هوایی IAG، 24.4 میلیون مسافر را جابجا کردند و به 118 شهر در 34 کشور در 122 مسیر خدمات رسانی کردند. قابل توجه است که حدود دو سوم گردشگرانی که توسط خطوط هوایی IAG حمل می‌شوند، بین‌المللی هستند، با مسیرهای بین‌المللی محبوب از جمله بارسلونا به لندن، پاریس و آمستردام، در حالی که مقاصد طولانی‌مدت مانند بوئنوس آیرس، نیویورک و لس آنجلس نیز شاهد ترافیک قابل توجهی هستند. . در داخل کشور، مسیرهایی که بارسلونا را به مادرید، پالما د مایورکا و ایبیزا متصل می‌کنند، از شلوغ‌ترین مسیرها هستند.

رشد IAG در فرودگاه بارسلون-ال پرات به ویژه توسط Vueling انجام شده است، که از زمان تأسیس آن در 20 سال پیش، از دو هواپیما به 124 هواپیما و تیمی متشکل از بیش از 4600 متخصص افزایش یافته است. LEVEL، یک شرکت حمل‌ونقل طولانی‌مدت زیر نظر IAG، همچنین یکی از بازیگران کلیدی فرودگاه است و انتظار دارد تا پایان سال، عرضه صندلی‌های خود را تقریباً دو برابر کند و به نزدیک به یک میلیون صندلی برساند.

با نگاهی به آینده، IAG متعهد به نوآوری است و از افتتاح آتی آزمایشگاه هوش مصنوعی در بارسلون خبر داده است. این مرکز، تکمیل کننده آزمایشگاه هوش مصنوعی موجود این گروه در لندن، 150 متخصص متخصص را در خود جای خواهد داد و بر جاه طلبی IAG برای رهبری در نوآوری و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت هواپیمایی تاکید می کند.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

شهر گرند آستون لاریمار از هتل لوکس و برج های مسکونی جدید در پونتا کانا رونمایی کرد.

زمان خواندن: 2 دقایق هتل 5 ستاره مجلل گرند آستون لاریمار سیتی گلف و رزیدنسز قرار است 150 اتاق هتل مجلل و 94 اقامتگاه و ویلا با برندهای نخبه را معرفی کند. این اقامتگاه‌ها در کنار زمین گلف استراحتگاه قرار خواهند گرفت و نقوش گلف به‌طور برجسته در سراسر ملک دیده می‌شود. این توسعه برای ارائه یک تجربه جذاب، کامل با شبیه سازهای گلف داخلی و مناطق تمرین روشن طراحی شده است. Aston Towers Larimar City علاوه بر افزایش جذابیت خود، 432 اقامتگاه با نام تجاری را در سه برج باشکوه ارائه خواهد کرد. این مرکز دارای گزینه‌های مختلف غذاخوری، اسپا، مرکز تناسب اندام، و استخر روباز وسیع است. علاوه بر این، برج بهشت ​​هارپر از 144 اقامتگاه با نام تجاری در یک برج منفرد رونمایی خواهد کرد که سومین ابتکار آرشیپلاگو با برند هارپر در قاره آمریکا است. هر سه توسعه بخشی از فاز 1 ساخت و ساز هستند. ما خوشحالیم که به همکاری خود با تیم CLERHP ادامه می دهیم و این را اعلام می کنیمگراند استون هتل گلف و اقامتگاه های مارک دارپروژه در شهر لاریمار این پروژه به عنوان پناهگاهی برای علاقه مندان به گلف و خانواده‌هایشان در یک توسعه دیدنی که مانند یک استراحتگاه مدیترانه طراحی شده است و معیار توسعه شهری پایدار خواهد بود، طراحی و طراحی شده است.خوزه لوئیس لئوناردو، معاون رئیس جمهور آمریکا، مجمع الجزایر گفت. «تجربه جهانی، قابلیت‌های فن‌آوری و نوآوری مجمع‌الجزایر در مدل‌های مختلف مهمان‌نوازی، یک عامل کلیدی برای انتصاب آن در چنین پروژه منحصر به فرد و بی‌سابقه‌ای مانند شهر لاریمار بوده است. اتحاد استراتژیک ما با CLERHP Estructuras، تحویل هتل‌های منحصر به فرد و پروژه‌های اقامتگاه‌های برند را در شهر لاریمار تضمین می‌کند و منجر به بازدهی بیشتر برای همه ذینفعان می‌شود.»جرارد بیرن، مدیر عامل مجمع الجزایر گفت. CLERHP Structures یک مدیرعامل CLERHP Structures است که به طور عمومی نقل قول شده است.نتیجه می گیرد که «ورود مجمع الجزایر به شهر لاریمار با اهداف اولیه ما در زمینه کیفیت در مدیریت و ارائه خدمات برای ساکنان شهر هماهنگی کامل دارد. تعهد گروه بین المللی به این پروژه گواه دیگری است بر اینکه شرکت ما به رهبران گردشگری و مهمان نوازی اعتماد دارد و سزاوار اعتماد بازار به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری است. ما به شرط‌بندی روی نوآوری و برتری در هر عملیات و پروژه، با هدف حفظ موقعیت رهبری خود در این بخش، ادامه خواهیم داد.» پست شهر گرند آستون لاریمار از هتل لوکس و برج های مسکونی جدید در پونتا کانا رونمایی کرد. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. هتل نیوز

ادامه مطلب »