راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گروه TUI فعالیت های خود را در جنوب صحرای آفریقا گسترش می دهد تا از بازارهای نوظهور استفاده کند


پنجشنبه 20 ژوئن 2024

زمان خواندن: 4 دقایق

گروه توئی

گروه TUI در حال گسترش فعالانه ردپای جهانی خود با تمرکز بر کشورهای جنوب صحرای آفریقا، با هدف سرمایه گذاری از پتانسیل رو به رشد گردشگری در این منطقه است. این حرکت استراتژیک بخشی از تلاش گسترده‌تر شرکت برای تنوع بخشیدن به فعالیت‌های خود و افزایش حضور در بازار در مقاصد توریستی نوظهور، با شناخت منابع فرهنگی و طبیعی منحصربه‌فردی است که کشورهای جنوب صحرای آفریقا به مسافران ارائه می‌دهد.

برای تسریع این رشد، TUI چندین طرح از جمله مشارکت با آژانس‌های گردشگری محلی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری پایدار را اجرا می‌کند. این تلاش‌ها نه تنها برای تقویت حضور TUI در منطقه، بلکه کمک مثبتی به اقتصادهای محلی و حفظ میراث طبیعی و فرهنگی، همسو با اهداف پایداری جهانی است.

پس از بازدید از زنگبار و کنیا و افتتاح اولین هتل برند جدید TUI The Mora در زنگبار، مدیرعامل سباستین ایبل گفت: آفریقا دارای پتانسیل بسیار خوبی است: از نظر فرهنگی، منظره و اقتصادی. از نظر جمعیتی، ما با جامعه ای جوان و پویا روبرو هستیم که یک مزیت تعیین کننده برای صنعت خدمات است. ما قبلاً در ساحل غربی با کیپ ورد و سنگال و در شمال با مصر، مراکش و تونس نمایندگی داریم. اکنون یک خوشه آفریقایی دیگر در ساحل شرقی اقیانوس هند در حال ایجاد است. ما در حال اتخاذ یک رویکرد جامع هستیم – پایداری زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی در مرکز استراتژی ما در هنگام توسعه مقاصد جدید قرار دارد. او پتانسیل خاصی برای برند باشگاه رابینسون و TUI Blue می بیند. ایبل دو باشگاه رابینسون دیگر را در آفریقا معرفی کرد: در زنگبار و در جزیره کیپ ورد بوآ ویستا. تصمیمات گرفته شده است، معماران و طراحان در حال کار هستند. ساخت و ساز به زودی آغاز خواهد شد، ” گفت ایبل.

TUI در حال حاضر یکی از پیشروترین شرکت های بین المللی هتل های اوقات فراغت با حدود 420 هتل و استراحتگاه تحت برندهای خود است. این بخش از گروه به طور مداوم در حال رشد است و سودآوری بالایی دارد. کسب و کار هتل گاهی اوقات هنوز تحت الشعاع اپراتورهای تور در گروه است. اپراتورهای تور ما دسترسی به بازارهای فروش و مشتریان را در سراسر جهان فراهم می کنند. هتل‌ها و شرکت‌های کروز برای تجربه مشتری در مقصد تعطیلات – مکان‌های ویژه‌ای که با مارک‌های خود مانند Robinson، TUI Magic Life، TUI Blue و RIU ایجاد می‌کنیم. وقتی صحبت از مقاصد جدید و تجربیات تعطیلات به میان می آید، TUI یک توسعه دهنده، سرمایه گذار و اپراتور پیشرو است. پس از غرب آفریقا، ما شاهد پتانسیل بزرگی در شرق آفریقا هستیم – نه تنها برای مهمانان از اروپا، بلکه برای مهمانان جدید از شمال و جنوب آمریکا و خاورمیانه. این در راستای استراتژی ما است: رشد سودآور از طریق محصولات بیشتر و مشتریان جدید.

هنگام ایجاد مقاصد جدید، TUI از مدل کسب و کار یکپارچه خود استفاده می‌کند و اپراتورهای تورهای درجه یک، هتل‌ها، سفرهای دریایی، تجربیات، فعالیت‌های محلی و خطوط هوایی خود را زیر یک سقف ترکیب می‌کند. رویکرد جامع TUI امکان توسعه مشترک و گسترش مکان‌های توریستی جدید با شرکای محلی را فراهم می‌کند و پایداری اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی را تضمین می‌کند. تاکید ویژه بر تولید انرژی های تجدیدپذیر، حفاظت از منابع طبیعی، راه حل های مسکن برای جمعیت رو به رشد، و افزایش مشارکت محلی از طریق استفاده از محصولات و خدمات محلی است. بنیاد مراقبت TUI، که توسط گروه حمایت می شود، سال ها در سراسر کشورهای مختلف آفریقای جنوب صحرا فعال بوده است. در زنگبار، این بنیاد مستقل از سال 2016 به ارائه آموزش برای افراد محروم، به ویژه زنان جوان، تقویت خلاقان جوان، و حمایت از مشاغل کوچک محلی اختصاص یافته است. علاوه بر این، بنیاد مراقبت TUI اخیراً یک برنامه احیای جنگل به نام جنگل TUI را در زنگبار و کنیا آغاز کرده است.

TUI در حال ایجاد یک خوشه مقصد جدید در زنگبار است که با معرفی بیشتر برندهای هتل، گزینه های پروازی گسترده و تجربیات جدید برای مسافران، گروه را معرفی می کند. هفته گذشته شاهد افتتاح The Mora Zanzibar، چهارمین هتل گروه در جزیره بودیم که مجموعه موجود از سه هتل از برندهای RIU و TUI Blue را تقویت کرد. ابتکارات بیشتر در مجمع الجزایر در حال انجام است، که نوید می دهد که به تدریج پیشنهادات هتل TUI را در سال های آینده غنی کند، از جمله یک باشگاه جدید رابینسون. این استراتژی منعکس کننده توسعه موفقیت آمیز در کیپ ورد است، جایی که TUI جزایر سال و بوآ ویستا را به یک مرکز تفریحی شلوغ تبدیل کرد که اکنون در میان محبوب ترین مقاصد گروه در طول سال قرار دارد.

پیتر کروگر، عضو هیئت اجرایی و مدیرعامل تجارب تعطیلات: “ما همچنان به گسترش موقعیت پیشرو خود در صنعت هتل های تفریحی بین المللی ادامه خواهیم داد و بر موقعیت منحصر به فرد TUI تکیه می کنیم. با مدل کسب و کار یکپارچه خود، ما شریک توسعه ترجیحی برای بسیاری از مقاصد هستیم. در سال‌های آینده، ما با 12 برند هتلی خودمان، متمایز و قوی مانند Robinson، TUI Blue و RIU، حضور قوی‌تری در آفریقا خواهیم داشت. این همچنین به ما امکان می دهد تا به مهمانان جدید دسترسی پیدا کنیم – هم از طریق اپراتورهای تور TUI و هم از طریق پلت فرم جدید توزیع جهانی هتل ما.

مجموعه هتل های TUI در کشورهای دیگر در جنوب صحرای آفریقا نیز در حال گسترش است. قرار است هتل‌های جدیدی در سنگال و گامبیا افتتاح شوند، در حالی که عملیات هتل‌داری در کیپ ورد در سال‌های آینده فراتر از جزایر سال و بوآ ویستا گسترش خواهد یافت و حضور گروه در غرب آفریقا را تقویت می‌کند. علاوه بر این، در شرق آفریقا، کنیا در دستور کار رشد هتل‌ها و استراحتگاه‌های TUI به زنگبار می‌پیوندد.

سباستین ایبل: «استراتژی TUI به وضوح بر رشد سودآور متمرکز است. این بدان معناست که ما در حال بهره برداری از بخش های جدید مشتریان و توسعه مقاصد جدید هستیم. به ویژه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا، بسیاری از کشورها با گنجینه های طبیعی منحصر به فرد، ثروت فرهنگی و مهمان نوازی بزرگ خود دارای پتانسیل توسعه عظیمی در گردشگری هستند. ما می خواهیم با شرکای محلی خود از این اهرم استفاده کنیم.»



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

کمیسیون اروپا بسته نظارتی را تصویب می کند که به عملیات VTOL و تاکسی های هوایی اجازه می دهد

کمیسیون اروپا بسته ای از قوانین ثانویه در مورد هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای با قابلیت نشست و برخاست عمودی (VTOL) را به تصویب رسانده است که قوانین نهایی را برای راه اندازی تحرک هوایی نوآورانه (IAM) از جمله خدمات تاکسی هوایی وضع می کند. این بسته بر اساس پیشنهادات نظارتی آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA)، منتشر شده در نظر شماره 03/2023 در آگوست 2023. این قانون مجموعه ای جامع از الزامات را برای تاکسی های هوایی برقی خلبان معرفی می کند که شامل حوزه های عملیات هوایی (Air OPS)، صدور مجوز خدمه پرواز (FCL)، قوانین استاندارد اروپایی هوا (SERA) و مدیریت ترافیک هوایی است. دستگاه خودپرداز). همچنین معیارها و فرآیندهایی را برای صدور گواهینامه و نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین تعیین می کند. این بسته آخرین عنصر قانونی مورد نیاز برای راه اندازی خدمات تاکسی هوایی است که مکمل سایر قوانین موجود است. تاکسی های هوایی علاوه بر این، قبل از اینکه چنین خدماتی در اروپا عملیاتی شوند، به گواهینامه EASA نیاز دارند. مقررات اجرایی و تفویض شده در مجله رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است – به بخش محتوای مرتبط مراجعه کنید. منبه خبر

ادامه مطلب »