راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

تخفیف پنجشنبه روشن ازبکستان ایرویز 20 درصد تخفیف برای پروازهای منتخب در ژوئن 2024 ارائه می کند.


پنجشنبه 20 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

خطوط هوایی ازبکستان

برای پس انداز باورنکردنی آماده شوید ازبکستان ایرویزتبلیغات اختصاصی پنجشنبه روشن! فقط برای یک روز، در 20 ژوئن 2024، ما یک تخفیف فوق العاده 20 درصدی در کرایه پروازهای منتخب ارائه می دهیم. این پیشنهاد با زمان محدود از ساعت 00:00 تا 23:59 در دسترس است، بنابراین برای تضمین بلیط خود سریع اقدام کنید.

مسیرهای تخفیف دار شامل:

  • نوکوس به استانبول و رفت و برگشت
  • سمرقند به نیژنی نووگورود و رفت و برگشت
  • اورگنچ به بخارا
  • تاشکند به کرشی، نمانگان، نوکوس، سمرقند، ترمز، اورگنچ و فرغانه، از جمله رفت و برگشت

بلیط ها را می توان از طریق وب سایت ما www.uzairways.com، برنامه تلفن همراه، شعب فروش ازبکستان ایرویز، یا از نمایندگان مجاز ما خریداری کرد.

توجه داشته باشید: تخفیف 20% فقط برای کرایه اعمال می شود و مالیات، کارمزد یا هزینه اضافی را پوشش نمی دهد.

جزئیات تبلیغات:

  • تاریخ: 20 ژوئن 2024
  • زمان: 00:00 – 23:59
  • تخفیف:
  • بزرگسالان: 20 درصد تخفیف کرایه
  • کودکان (2 تا 12 سال): 20 درصد تخفیف کرایه کودک منتشر شده
  • نوزادان (زیر 2 سال، با صندلی): 20 درصد تخفیف کرایه کودک منتشر شده
  • نوزادان (زیر 2 سال، بدون صندلی): بدون تخفیف

شرایط و ضوابط:

  • بازپرداخت، رزرو مجدد، و صدور مجدد تابع هزینه ها و سیاست های استاندارد است. تخفیف برای این هزینه ها اعمال نمی شود.
  • تخفیف فقط برای رزروهای جدید انجام شده در 20 ژوئن 2024 اعمال می شود.
  • مدت سفر محدود نیست، اما باید قوانین مربوط به کرایه را رعایت کند.
  • تخفیف ها برای کرایه های اکونومی و بیزینس کلاس انفرادی در پروازهای مستقیم ذکر شده در بالا معتبر است. در پروازهای کد مشترک یا کرایه‌های تحت قراردادهای تجاری (SPA) قابل اجرا نیست.

ازبکستان ایرویز، بزرگترین شرکت هواپیمایی در ازبکستان، ناوگان مدرنی از جمله هواپیماهای بوئینگ 767/787، ایرباس A320ceo/320neo/321neo/A330، L-410 و ATR-72 را اداره می کند. این ایرلاین به گسترش شبکه مسیرها و ناوگان خود و در عین حال افزایش مداوم خدمات و تضمین ایمنی پرواز اختصاص دارد.

علاوه بر خدمات مسافری و باری، ازبکستان ایرویز شامل شرکت های تابعه مانند ازبکستان هلیکوپتر LLC، ازبکستان ایرویز تکنیکز، کترینگ LLC، و مرکز آموزشی LLC است.

این فرصت استثنایی را برای سفر با هزینه کمتر از دست ندهید. عجله کنید و بلیط های خود را همین الان رزرو کنید!



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

هتل‌های QT از 10 آگوست از مهمانان دعوت می‌کنند تا از تجربه Papi پسته لذت ببرند.

صفحه اصلی » اخبار هتل » هتل‌های QT از 10 آگوست از مهمانان دعوت می‌کنند تا از تجربه Papi پسته لذت ببرند. پنجشنبه 15 آگوست 2024 زمان مطالعه: 2 دقیقه در پاپ آپ منحصر به فرد Pistachio Papi هتل های QT که از 10 آگوست تا پایان سپتامبر اجرا می شود، از لذتی بی نظیر لذت ببرید. یک فرار شیرین که نمی توانید از دست بدهید! هتل‌ها و استراحتگاه‌های مجلل QT قرار است از یک تجربه پاپ‌آپ لذت‌بخش با نمایش پسته پاپی محبوب استقبال کنند. از 10 آگوست تا پایان سپتامبر، مهمانان می‌توانند خود را در یک سفر آشپزی مغذی غوطه‌ور کنند، زیرا QT‌های منتخب در امتداد ساحل شرقی چرخش خلاقانه‌ی خود را در گسترش نمادین پسته پاپی انجام می‌دهند. این همکاری انحصاری، پسته غنی و 100% ایتالیایی را در مجموعه ای از پیشنهادات منحط زنده می کند. مهمانان در QT Gold Coast می‌توانند از شیرینی‌ها لذت ببرند، در حالی که چای QTea High QT Sydney جادوی پسته پاپی را تحت تخصص شیرینی‌پز معروف آدریانو زومبو به نمایش می‌گذارد. در همین حال، Deli QT ملبورن QT به بهشت ​​عاشقان پسته تبدیل خواهد شد و این پاپ آپ را تبدیل به یک غذای مقاومت ناپذیر برای همه کسانی می کند که از آن بازدید می کنند.کافه فیکس به یک زمین بازی پسته با شیرینی های مختلف و خوش طعم توسط شیرینی پز برنده جایزه، دانیل کینگ، تبدیل می شود. با لایه لایه و کف پوشیده شده با پسته، انتظار بیسکویت های سه گانه پر شده، کروسان های مسطح نیمه آغشته به کاراملی، ماکارون با خرده پسته، و یک غذای کرانوت پر از پاپی با ارزش ویروسی را داشته باشید که این حس را در شما ایجاد می کند که به تازگی وارد اروپا شده اید! هر عصر بازار بازار عرضه بی‌پایانی از پاپی پسته را برای سرو، نم نم باران و غرق کردن مجموعه‌ای لذیذ از دسرها، میوه‌های تازه فصلی، آکای و سروهای نرم مخملی دارد. QT ملبورنDeli QT، ساندویچ بار کنار لابی ملبورن یک منوی غیرمجاز شامل پسته پاپی کاستارد Bombolini، Papi Iced Vanilla Slice، Papi Lattes Pistachio Papi Lattes و کرم پسته غیر قابل مقاومت کالزون پاشیده شده با مارشمالو و پسته تازه را معرفی می کند. QT سیدنیچای های بالای کیوتی، تحت راهنمایی استاد پتیسیر و داور میهمان MasterChef استرالیا، آدریانو زومبو، سه نوع غذای محدود را معرفی می کند. میهمانان می توانند از یک Pistachio Papi Zumbaron لذت ببرند و یک Pistachio Papi Chantilly خامه چوکس را میل کنند. غرق در یک ماجراجویی آشپزی باشید که شبیه هیچ چیز دیگری نیست، زیرا QT Hotels & Resorts از یک پاپ آپ وسوسه انگیز پرده برداری می کند که وعده می دهد ذائقه شما را خوشحال می کند. از لحظه‌ای که وارد آن می‌شوید، به بهشت ​​پسته منتقل می‌شوید، جایی که بهترین سرآشپزهای QT مجموعه‌ای از خوراکی‌های منحط را درست کرده‌اند که پخش نفیس پسته پاپی را به نمایش می‌گذارد. این پیشنهاد با زمان محدود، که از 10 آگوست تا پایان سپتامبر در دسترس است، برای علاقه مندان به دسر و دوستداران لذیذ به طور یکسان ضروری است. هر مکان QT شرکت‌کننده در امتداد ساحل شرقی، استعداد منحصربه‌فرد خود را برای همکاری به ارمغان می‌آورد و تضمین می‌کند که هر بازدید تجربه‌ای تازه و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد. چه شیرینی‌های هنرمندانه در QT Gold Coast، چه چای مرکب پیچیده در QT سیدنی، چه شیرینی‌های غیرقابل مقاومت در QT ملبورن، این پاپ آپ جشنی از لذت و خلاقیت است. فرصت لذت بردن از این خلاقیت های منحصر به فرد را از دست ندهید که مطمئناً شما را بیشتر هوس می کند. هتل نیوز

ادامه مطلب »