راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

آمیلا مالدیو برنده جوایز متعدد در جوایز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا و اقیانوسیه 2024 شد


پنجشنبه 20 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

Amilla MaldivesTravel + جوایز لوکس تفریحی در آسیا اقیانوسیه 2024

آمیلا مالدیو در جوایز لوکس Travel + Leisure Asia Pacific 2024 پیروز شد و در سه بخش، از جمله بهترین صخره‌سنگ خانه و بهترین استراحتگاه خانوادگی، رتبه‌های برتر را کسب کرد.

Amilla Maldives Resort، یکی از اعضای گرامی مجموعه هتل‌های لوکس کوچک جهان، از اینکه در جوایز ممتاز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا پاسیفیک 2024 تحسین شده است، بسیار هیجان‌زده است. این اقامتگاه در سه دسته با رأی خوانندگان مجله تقدیر شد.

در رده “بهترین صخره های خانه در مالدیو”، آمیلا برای سال متوالی در بین 10 استراحتگاه برتر شناخته شده است. این استراحتگاه از ویلاهای استخری روی آب، که مشرف به اکوسیستم‌های مرجانی پر جنب و جوش و مجموعه‌ای از گونه‌های دریایی متنوع است، به مهمانان دروازه‌ای مستقیم به سرزمین عجایب آبی ارائه می‌کند. آمیلا که در جزیره مرجانی Baa، یک ذخیره‌گاه زیست‌کره یونسکو قرار دارد، فعالانه درگیر حفاظت از تنوع زیستی منحصربه‌فرد دریایی این منطقه است.

آمیلا همچنین در رده “بهترین استراحتگاه برای خانواده” در 10 رتبه برتر قرار دارد. این ویلا به خاطر ویلاهای مناسبی که برای خانواده ها طراحی شده است، از دو تا هشت اتاق خواب، که هر کدام دارای فضاهای بیرونی وسیع و استخرهای خصوصی هستند، مشهور است. استراحتگاه مجموعه ای از فعالیت ها را برای سرگرم کردن همه سنین فراهم می کند، از ورزش های آبی و تنیس گرفته تا فعالیت های خلاقانه مانند کلاس های هنری و یک بار کیمیاگری، که محیطی دوستانه برای خانواده را تضمین می کند که علایق و نیازهای مختلف را برآورده می کند.

علاوه بر این، رهبری آمیلا نیز مورد توجه قرار گرفته است و مدیر کل نارل مک دوگال به عنوان یکی از پنج مدیر کل برتر در مالدیو معرفی شده است. ویژگی های برجسته رهبری و تعهد او به مهمان نوازی نوآورانه به طور قابل توجهی به شناخت معتبر این استراحتگاه کمک کرده است.

“ما مفتخریم که این جوایز را از جوایز مسافرتی + تفریحی لوکس آسیا پاسیفیک 2024 دریافت کنیم.” گفت نارل. “این جوایز گواهی بر کار سخت و اشتیاق کل تیم ما است. ما متعهد به غنی‌سازی تجربه‌هایی هستیم که با مهمانان ما طنین‌انداز می‌شود، و این شناخت‌ها به ما الهام می‌دهند تا مرزهای سفرهای لوکس را ادامه دهیم.»

علاوه بر این، آمیلا مالدیو در رده «ارائه‌دهنده تعطیلات قابل دسترس سال» در جوایز صنعت مسافرت TTG 2024 به عنوان فینالیست انتخاب شده است. این استراحتگاه به دلیل تعهدش به سفر فراگیر، با تأکید بر اهمیت نگرش و طرز فکر خوش‌آمد برای ایجاد تجلیل می‌شود. محیطی راحت برای همه مهمانان کارکنان در Amilla تحت آموزش های مداوم قرار می گیرند تا تجربیات شخصی سازی شده را ایجاد کنند، موانع فیزیکی را از بین ببرند، و مجموعه ای از فعالیت ها را ارائه دهند که اطمینان حاصل شود که جزیره برای همه قابل دسترسی است.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

AirAsia شبکه هند را با کوالالامپور جدید به مسیر Lucknow گسترش می دهد

ایرآسیا شبکه هند را با کوالالامپور جدید به مسیر لاکنو گسترش می دهد – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه یک رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »