راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

صلح و رشد درونی را در اقامتگاه چهار فصل در اقامتگاه سپتامبر Nam Hai کشف کنید


جمعه 21 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

چهار فصل سپتامبر

به عقب نشینی انحصاری تحول شخصی در چهار فصل در سپتامبر امسال برای سفری برای خودشناسی، شفا و جوانسازی به نام های نم های بروید.

سپتامبر امسال، سفری متحول کننده را با خلوتگاه انحصاری تغییر شکل شخصی در Four Seasons Resort The Nam Hai آغاز کنید.

این استراحت پنج شبه که از 25 تا 30 سپتامبر 2024 برنامه ریزی شده است، برای افراد با موفقیتی که به دنبال تحقق، تجدید قوای معنوی، یا تغییرات مهم زندگی هستند، طراحی شده است. این یک محیط پرورشی برای شفای عمیق ارائه می دهد و مهمانان را احیا و توانمند می کند.

هتل Four Seasons Resort The Nam Hai که در امتداد سواحل بکر مرکز ویتنام قرار دارد، محیطی ایده آل برای یک تجربه سلامتی جامع فراهم می کند. این اقامتگاه دارای ویلاهای منزوی با الهام از اصول فنگ شویی است که با مناظر سرسبز و آب های آرام احاطه شده اند و آرامش درونی و رشد شخصی را تقویت می کنند.

بهزیستی کل نگر

شرکت‌کنندگان با هدایت پزشک مهمان جودی خو و مدیر سلامتی سودا نیر، سفری را آغاز می‌کنند که به سلامت جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی می‌پردازد.

بدن

ابزار Oligoscan تجزیه و تحلیل دقیقی از وضعیت تغذیه بدن، شناسایی عدم تعادل و استرس اکسیداتیو ارائه می دهد. این ارزیابی شامل توصیه های سبک زندگی، راهنمایی های تغذیه ای و برنامه های ورزشی است.

میهمانان شیوه‌های غذایی آگاهانه را یاد خواهند گرفت، هر لقمه را می‌چشند و نشانه‌های واقعی گرسنگی را تشخیص می‌دهند، و رابطه سالم‌تری با غذا ایجاد می‌کنند. این اقامتگاه دارای منوی سلامتی “Balance by Four Seasons” است که غذاهای فوق العاده، غذاهای غنی از مواد مغذی و آبمیوه های سم زدایی را ارائه می دهد.

درمان‌های اسپا ویژه شامل ماساژ ویتنامی، اسکراب‌های شفابخش، و صدا درمانی، با استفاده از مواد طبیعی از باغ استراحتگاه برای آرامش فیزیکی عمیق است.

ذهن

این عقب نشینی بر وضوح ذهنی و تمرکز از طریق تکنیک های تمرکز حواس مانند مدیتیشن آناندا ماندالا، جلسات روزانه یوگا و تمرین هایی برای رهایی از بارهای گذشته و رفع انسدادهای روانی که برای پاکسازی عاطفی ضروری است، متمرکز است.

روح

کارگاه های انفرادی و گروهی به شرکت کنندگان کمک می کند تا هدف عمیق تر خود را کشف کنند و مسیر زندگی خود را با ارزش های اصلی خود هماهنگ کنند. شرکت کنندگان در مراسم کاکائو شرکت خواهند کرد، یک عمل مقدس برای رشد عرفانی، تبدیل باورهای محدود کننده به حکمت و ترک با حسی تازه از عزم راسخ.

با کارشناسان آشنا شوید

جودی ژو، یک مربی مشهور زندگی و بنیانگذار Balance Health، یک رهیافت جامع برای تحول شخصی به ارمغان می‌آورد. تخصص او شامل مربیگری تحول آفرین، مدیتیشن شفابخش صلح درونی، عدد شناسی هوولوکاهی، و شفا و مشاوره شامانی است که افراد را برای دستیابی به تعادل و خودشکوفایی توانمند می کند.

Sudha Nair، مدیر سلامتی، یک متخصص طبیعت و یوگا، برنامه‌هایی را مدیریت می‌کند که شامل سلامت روان، تغذیه، و پیشگیری از بیماری می‌شود. رویکرد او بر روی کارهای روزمره کوچک که ریشه در طبیعت دارد، مانند فعالیت های خارج از منزل، وعده های غذایی فصلی و درمان های طبیعی تاکید دارد.

پناهگاه ذهن آگاهی

آبگرم Heart of the Earth با الهام از استاد ذن ویتنامی Thich Nhat Hanh، محیطی آرام را برای هماهنگی با ریتم های زمین ارائه می دهد. منوی اسپا شامل درمان‌هایی مبتنی بر خلاقیت، ثبات و عدم قضاوت است که درک عمیق‌تری از لحظه حال را تقویت می‌کند. میهمانان می‌توانند در مراسمی مانند شناور کردن شمع‌های آرزو و ارتباط با طبیعت از طریق کاسه‌های آواز کریستالی با فرکانس 432 هرتز شرکت کنند. کلاس‌های مختلف یوگا، مدیتیشن، و ذهن‌آگاهی در غرفه یوگا تان تِن که با باغ‌های آرام و آواز پرندگان احاطه شده است، برگزار می‌شود.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

EASA شماره 2 قوانین دسترسی آسان را برای فهرست حداقل تجهیزات اصلی عمومی منتشر می کند.

آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) این خبر را منتشر کرده است مسئله 2 از قوانین دسترسی آسان برای فهرست حداقل تجهیزات اصلی عمومی (EAR برای CS-GEN-MMEL). مسئله 2 EAR برای CS-GEN-MMEL شامل مشخصات گواهینامه (CSs) و مواد راهنمایی (GM) CS-GEN-MMEL شماره 2 است، همانطور که توسط تصمیم ED 2020/012/R. این شماره به صورت pdf، به عنوان یک نشریه آنلاین پویا با فیلترها، توابع جستجو، و پیمایش آسان برای رایانه‌ها، تبلت‌ها و موبایل‌ها و همچنین در قالب قابل خواندن توسط ماشین (xml) در دسترس است. این سند که از طریق پلتفرم eRules تولید می شود، به طور منظم به روز می شود تا تغییرات و تحولات بیشتر در CS و GM را در بر گیرد. لطفاً نظرات و انتقادات خود را با استفاده از بخش قوانین دسترسی آسان در سایت ارسال کنید با ما تماس بگیرید فرم. منبه خبر

ادامه مطلب »