راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

با سرآشپز دیوید در باشگاه اعضای D’MONDE پیچیدگی را تجربه کنید


جمعه 21 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

باشگاه اعضای D'MONDE

باشگاه اعضای D’MONDE که به انحصار و پیچیدگی شهرت دارد، سرآشپز دیوید را با افتخار به عنوان مغز متفکر آشپزی خود معرفی می کند. تخصص سرآشپز دیوید با بیش از 18 سال تجربه در معتبرترین آشپزخانه های جهان می درخشد. او که در رستوران‌های ستاره‌دار میشلن در سرتاسر ایتالیا و لندن آموزش دیده است، مجموعه‌ای از مهارت‌های سفارشی و اشتیاق به نوآوری در آشپزی را برای این باشگاه ارجمند فقط برای اعضا به ارمغان می‌آورد.

سفر آشپزی سرآشپز دیوید با تعهد به نوآوری و احترام عمیق به تکنیک های سنتی مشخص شده است. دوران تصدی او به عنوان سرآشپز در موسسات آشپزی معتبر، توانایی او را در ارائه عالی آشپزی تقویت کرده است. سبک آشپزی سرآشپز دیوید که از مفهوم مزرعه به میز استقبال می کند، یک ترکیب اروپایی معاصر است که مواد تازه و فصلی را برجسته می کند و نمایشی زیبا که تجمل را به نمایش می گذارد.

در کلوپ اعضای D’MONDE، سرآشپز دیوید از آزادی ایجاد منوهای نوآورانه و تعامل با اعضا لذت می برد و تخصص آشپزی خود را غنی می کند. او از تطبیق تجربیات غذاخوری برای برآورده کردن ترجیحات دقیق مهمانان لذت می برد و اطمینان می دهد که هر وعده غذایی فراموش نشدنی است. تحت رهبری او، آشپزی D’MONDE وعده لذت بخشی را می دهد. رویکرد او به منبع یابی مواد تشکیل دهنده بر روابط قوی با تامین کنندگان قابل اعتماد تاکید می کند و تجربه ای با بالاترین کیفیت را تضمین می کند.

در میان غذاهای خاص سرآشپز دیوید، پاستا Cappellacci پر شده با Burrata در سس کره قهوه ای فندقی مورد علاقه برجسته است. علاوه بر این، قزل‌آلای کامل هیمالیا با مقیاس سیب‌زمینی، با ماهی قزل‌آلای هیمالیا بدون استخوان و خردل کاسوندی، استعداد او را در تبدیل مواد ساده به لذت‌های آشپزی نشان می‌دهد. این رویکرد دقیق به هر غذا مظهر تجمل است.

آشپزخانه سرآشپز دیوید به عنوان یک آزمایشگاه آشپزی عمل می کند، با تمرکز فعلی بر روی غذاهای سرد و پخت گوشت، نویدبخش افزودنی های هیجان انگیز به منو است. فداکاری او به عالی بودن آشپزی او را به یک دارایی ارزشمند برای باشگاه اعضای D’MONDE تبدیل می کند.

این باشگاه که در قلب دهلی لوتین واقع شده است، پناهگاهی مجلل به مساحت 50000 فوت مربع با امکانات بی نظیری از جمله باشگاه تناسب اندام و سلامتی، استخر شنای آرام، سالن زیبایی جوان کننده، و سالن چای نفیس ارائه می دهد.

طعم های خارق العاده و ارائه های نفیس سرآشپز دیوید را در باشگاه اعضای D’MONDE تجربه کنید. آن را مقصد خود برای زندگی مجلل، تجربیات آشپزی استثنایی و رفاه کامل در نظر بگیرید.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک در اورلاندو را به عنوان بخشی از توسعه جدید هیجان انگیز Westcourt رونمایی کرد.

صفحه اصلی » اخبار هتل » کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک در اورلاندو را به عنوان بخشی از توسعه جدید هیجان انگیز Westcourt رونمایی کرد. شنبه 10 آگوست 2024 زمان مطالعه: 2 دقیقه کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک خود را در اورلاندو معرفی کرد که دارای موقعیتی عالی در توسعه‌های ورزشی و سرگرمی جدید وستکورت است. هتل ها و رستوران های کیمپتونیکی از بازیگران کلیدی مجموعه لوکس و سبک زندگی در حال گسترش IHG Hotels & Resorts، از همکاری جدید هیجان انگیز با JMA Ventures و گروه Machete برای معرفی اولین ملک لوکس بوتیک خود در اورلاندو رونمایی کرده است. این هتل جدید به لحاظ استراتژیک در کنار میدان کیا سنتر قرار خواهد گرفت و بخشی از توسعه ورزش و سرگرمی با کاربری ترکیبی خلاقانه Westcourt را تشکیل می دهد که برای ارائه طیف وسیعی از تجربیات همهجانبه برای بازدیدکنندگان و ساکنان طراحی شده است. این مشارکت تعهد Westcourt را برای ارائه یک تجربه هتل برتر درست در هسته پر جنب و جوش مرکز شهر اورلاندو برجسته می کند. هتل کیمپتون آینده دارای 261 اتاق در 11 طبقه است که انرژی پویای شهر را با مجموعه ای از مناطق اجتماعی سطح بالا غنی می کند. مهمانان می توانند مشتاقانه منتظر بیش از 16000 فوت مربع فضای جلسات سرپوشیده همه کاره باشند که برای میزبانی رویدادهای فراموش نشدنی ایده آل است. این هتل همچنین شامل یک رستوران با خدمات کامل، یک بار لابی، یک کافه، یک بار استخر و یک سالن استخر خواهد بود. مانند تمام املاک کیمپتون، این مکان جدید امکانات بی نظیری مانند سرویس قهوه و چای صبحگاهی Kimpton Kickstart، عصرهای اجتماعی Kimpton، یک «فراموش کرده اید؟ ما فهمیدیم!» برنامه، تشک های یوگا موجود در هر اتاق، و سیاست های دوستدار حیوانات خانگی. Westcourt در زمینی به مساحت هشت جریب در محدوده خیابان چرچ، خیابان دیویژن، بلوار مرکزی، و خیابان هیگی قرار دارد و دارای 265 واحد اجاره ای چندخانواری ممتاز در بالای هتل است. این توسعه همچنین تا 300,000 فوت مربع فضای اداری و 120,000 فوت مربع خرده فروشی را شامل می شود که بر گزینه های غذاخوری و سرگرمی درجه یک تمرکز دارد. علاوه بر این، این پروژه شامل یک مکان رویداد زنده با ظرفیت 3500، چندین اتاق جلسه و یک گاراژ پارکینگ 1140 فضایی خواهد بود. میهمانان کیمپتون اورلاندو همچنین از 1.5 هکتار مناطق عمومی در فضای باز Westcourt بهره خواهند برد که برای لذت بردن از آب و هوای فلوریدا عالی است. پس از تکمیل، کیمپتون اورلاندو هفتمین ملک کیمپتون در فلوریدا خواهد بود. مجموعه لوکس و سبک زندگی IHG در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، با نزدیک به 900 هتل باز یا در حال توسعه در سطح جهان. هتل نیوز

ادامه مطلب »