راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

کلوپ کانتری بریاروود در جوایز بهترین های بیابان 2024 AZCentral – West Valley برنده شد.


یکشنبه 23 ژوئن 2024

زمان خواندن: < 1 دقیقه

کلوپ کانتری بریاروود در سان سیتی وست، آریزونا، در جوایز انتخابی جامعه بهترین بیابان – دره غربی AZCentral در سال 2024 مفتخر شده است و عناوین “بهترین زمین گلف”، “بهترین محدوده رانندگی” و “بهترین فروشگاه گلف” را به دست آورده است. جوایز سالانه بهترین کویر AZCentral بهترین پیشنهادها را در جامعه جشن می گیرد. نامزدها در سه ماهه اول سال 2024 جمع آوری شدند و تنها کسب و کارهای برتر به مرحله رای گیری نهایی راه یافتند. خوانندگان AZCentral در ماه آوریل رای خود را به صندوق انداختند و نتایج اخیراً در AZCentral.com، پلت فرم دیجیتال آریزونا ریپابلیک، بزرگترین روزنامه ایالتی منتشر شد.

“ما بسیار مفتخریم که به عنوان بهترین زمین گلف، میدان رانندگی و فروشگاه گلف در West Valley شناخته شده ایم و مفتخریم که نماینده خانواده عضویت خود و همه ساکنان حمایت کننده Sun City West هستیم.” فیل استیکا، مدیر کل کلوپ کشور بریاروود گفت.

کلوپ کانتری بریاروود دارای یک زمین گلف 18 سوراخه است که توسط گرگ نش طراحی شده است، که از سال 1983 در حال بازی است. این باشگاه متعلق به اعضا همچنین دارای یک فروشگاه گلف، یک رستوران و بار با خدمات کامل، یک استخر آب گرم در فضای باز، و اتاق‌های رختکن است. . اعضا از تقویم جامع گلف و برنامه های اجتماعی لذت می برند.

این باشگاه توسط Troon مستقر در اسکاتسدیل مدیریت می شود که پیشرو در ارائه خدمات تفریحی و مهمان نوازی مرتبط با گلف و باشگاه است. Troon از Briarwood با عملیات گلف، تعمیر و نگهداری زمین، فروش عضویت و بازاریابی، و افزایش تجربیات اجتماعی و غذاخوری پشتیبانی می کند.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

CoStar می گوید که بخش هتل های ایالات متحده در ماه مه 2024 سود زیادی در اشغال و درآمد نشان می دهد

صفحه اصلی » آمریکا » CoStar می گوید که بخش هتل های ایالات متحده در ماه مه 2024 سود زیادی در اشغال و درآمد نشان می دهد دوشنبه 24 ژوئن 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه در می 2024، هتل آمریکا همانطور که توسط CoStar گزارش شده است، صنعت نتایج عملکرد بهتری را در مقایسه با ماه قبل نشان داد. CoStar که به عنوان یک مرجع پیشرو شناخته می شود، بازارهای آنلاین جامعی را همراه با اطلاعات ضروری و تجزیه و تحلیل در حوزه بازارهای ملک ارائه می دهد. برای می 2024، صنعت هتلداری ایالات متحده تغییرات زیر را نسبت به می 2023 نشان داد: اشغال به 65.7 درصد افزایش یافته است، افزایش 1.5 درصدی. متوسط ​​نرخ روزانه (ADR) به 160.40 دلار آمریکا رسید که 2.4 درصد افزایش داشت. درآمد هر اتاق در دسترس (RevPAR) 105.46 دلار آمریکا بود که نشان دهنده رشد 4.0 درصدی است. در تجزیه و تحلیل 25 بازار برتر، شهر نیویورک با بالاترین افزایش در هر سه شاخص عملکرد کلیدی پیشتاز بود: اشغال با 5.8 درصد افزایش به 88.9 درصد، ADR با 6.3 درصد به 339.25 دلار آمریکا و RevPAR با 12.5 درصد به 301.57 دلار آمریکا. در مقابل، بازارهایی که کمترین میزان اشغال را در ماه می داشتند، دیترویت با 61.0 درصد و مینیاپولیس با 61.5 درصد بودند. به طور کلی، 25 بازار برتر در مقایسه با سایر بازارها اشغال و ADR بالاتری را ثبت کردند. هتل نیوز

ادامه مطلب »