راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

زمان فکر کردن: پیشنهاد انحصاری KM Malta Airlines در نمایشگاه تجاری مالت 2024


دوشنبه 24 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

کیلومتر خطوط هوایی مالت

هواپیمایی KM مالتا در نمایشگاه تجاری مالت 2024 با مجموعه ای از پیشنهادات و تخفیف های انحصاری که برای جذب مسافران طراحی شده است، موجی ایجاد می کند.

از 28 ژوئن تا 7 ژوئیه، بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند از غرفه خطوط هوایی KM Malta دیدن کنند تا از تخفیف ویژه 10 درصدی در همه پروازها برخوردار شوند و معاملات ویژه روزانه متناسب با نیازها و ترجیحات سفر را بررسی کنند.

پیشنهادات ویژه روزانه در نمایشگاه

ویژه های لحظه آخری جولای و آگوست: ایده آل برای کسانی که به دنبال ماجراجویی های تابستانی خودجوش هستند. خواه یک فرار سریع به سواحل مدیترانه باشد یا یک تعطیلات بداهه در شهر، این معاملات برای برنامه ریزان لحظه آخری که به دنبال استفاده از تابستان هستند، پاسخ می دهد.

تخفیف های طولانی سفر: سفرهای خود را تا 28 مارس 2025 برنامه ریزی کنید و از صرفه جویی قابل توجه بهره مند شوید. این پیشنهاد برای کسانی ایده آل است که دوست دارند سفرهای خود را از قبل برنامه ریزی کنند و بهترین نرخ ها را برای سفرهای سال آینده تضمین کنند.

تبلیغات کلاس تجاری: از طریق معاملات کلاس تجاری منحصر به فرد KM Malta Airlines، لوکس و راحتی را با ارزش استثنایی تجربه کنید. این تبلیغ برای مسافرانی که می‌خواهند تجربه پرواز خود را با هزینه کمتر ارتقا دهند عالی است.

پیشنهادات ویژه ایتالیا: از تخفیف های بی نظیر در پروازها به مقاصد مختلف ایتالیا بهره مند شوید. خواه جذابیت رمانتیک رم یا جذابیت فرهنگی ونیز باشد، این پیشنهادها کاوش در ایتالیا را مقرون به صرفه‌تر می‌کنند.

صرفه جویی در خدمات اضافی: تجربه سفر خود را با تخفیف در چمدان اضافی و انتخاب صندلی افزایش دهید. این معاملات راحتی و آسایش بیشتری را فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که سفر شما با KM Malta Airlines تا حد امکان راحت باشد.

معامله “زمان برای فکر کردن”.

در اقدامی برای اولویت دادن به انعطاف پذیری مشتری، هواپیمایی KM Malta در حال معرفی معامله “زمان برای فکر کردن” در نمایشگاه است.

این ابتکار به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا رزرو پرواز خود را تا 48 ساعت نگه دارند و به آنها زمان لازم برای نهایی کردن برنامه های سفر خود را بدون عجله در رزرو فوری می دهد.

برای بهره مندی از این پیشنهاد، بازدیدکنندگان فقط باید از غرفه هواپیمایی KM Malta بازدید کنند، پرواز خود را انتخاب کنند و یک شماره مرجع رزرو دریافت کنند.

سپس آنها 48 ساعت فرصت دارند تا از طریق تماس با مرکز پشتیبانی مشتری یا مراجعه به دفتر فروش در آدرس، رزرو خود را تأیید کنند. فرودگاه بین المللی مالتا.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

SAVE THE DATE – کنفرانس سالانه ایمنی EASA 2024 در بوداپست

یادداشت های روزانه خود را برای کنفرانس سالانه ایمنی EASA در سال 2024، که به عنوان یک رویداد حضوری در بوداپست، مجارستان، در 30 تا 31 اکتبر و همزمان با ریاست مجارستان اتحادیه اروپا برگزار می شود، علامت بزنید. موضوع کنفرانس امسال “ایمنی – فناوری – و بعد انسانی” است. لطفا … را چک کنید صفحه رویداد کنفرانس سالانه ایمنی 2024 برای جزئیات بیشتر منبه خبر

ادامه مطلب »