راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

Mirai Twin برای ارائه رزرو فوری هتل به راحتی برای مهمانان


دوشنبه 24 ژوئن 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

هتل ها

خاویر دلگادو موئرزا، مدیر عامل Mirai EMEA، از “Mirai Twin” در Phocuswright Europe در طی یک میزگرد روشنگری در مورد متاورس رونمایی کرد.

Mirai Twin قرار است نحوه تجربه مهمانان بالقوه را تغییر دهد رزرو هتل این فرآیند، ارائه یک ویژگی دوقلوی دیجیتالی سه بعدی و همهجانبه با استفاده از فیلم واقعی هواپیماهای بدون سرنشین تولید شده توسط تیم های Mirai.

با Mirai Twin، مهمانان می‌توانند قبل از رسیدن، کل هتل را تجربه کنند، از منظره پرنده‌ای از ملک لذت ببرند، از امکانات بازدید کنند، مناظر را تحسین کنند، وارد اتاق‌ها شوند و احساس واقعی هتل را از آسایش خانه خود دریافت کنند. .

Mirai Twin همچنین راحتی رزرو فوری را ارائه می دهد زیرا در هر دو سطح قیمت و در دسترس بودن به طور کامل با موتور رزرو ادغام می شود.

این فناوری پیشرفته یک دوقلو دیجیتالی سه بعدی از هتل را ایجاد می کند و تجربه ای 100% همهجانبه و بومی را در همه دستگاه ها – دسکتاپ، موبایل و تبلت – ارائه می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد تا هر زوایای هتل را کاوش کنند و روند تصمیم گیری خود را افزایش دهند.

خاویر دلگادو موئرزا، مدیرعامل Mirai گفت: “رابطه ما با اینترنت در حال توسعه است و صنعت هتلداری باید با نیازها و انتظارات فزاینده بومیان دیجیتالی که به زودی متاورس برای آنها عادی خواهد شد، سازگار شود.

خط بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی در حال از بین رفتن است و بخش مهمان نوازی با چالش ادغام آخرین فناوری ها برای پاسخگویی به این کاربران جدید مواجه است.

Mirai Twin نشان‌دهنده نوآوری معنادار است که فناوری پیشرفته را با استانداردهای هتل به شیوه‌ای سودآور ترکیب می‌کند.

استفاده از تصاویر گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین، این فناوری را برای هتل هایی ایده آل می کند که مهمانان به انتخاب اتاق، نزدیکی استخر و منظره اهمیت می دهند.

مهمانان می توانند حتی قبل از رسیدن به مقصد، تجربه خود را تجربه کنند و از تجربه هتل خود نهایت استفاده را ببرند.

خوزه سانتاس، مدیر فروش، بازاریابی و مدیریت درآمد در Hoteles Santos (صاحب املاک لاس آرناس)، Mirai Twin را ستایش می کند: «ما از این ابزار خرسندیم، زیرا نه تنها توانایی مهمان را برای تصور سفرشان افزایش می دهد، بلکه باعث می شود تا آنها بتوانند سفر خود را تصور کنند. قبل از اقامت به یاد ماندنی تر،”

نه تنها Mirai Twin قبلاً در لاس آرناس والنسیا اجرا شده است، بلکه Luxor (هتل) Benidorm و Luxor (ویلا) Benidorm نیز این کار را انجام داده اند و مزایای زیادی را برای رزرو مستقیم خود تجربه کرده اند مانند:

تجربه همهجانبه برای مشتریان هتل: Mirai Twina از طریق یک نمایش واقعی و مخرب، به مشتریان اجازه می دهد تا هتل را به روشی نوآورانه تجسم کنند.

این به آنها کمک می کند تا تمام مزایای رقابتی و خدمات ارائه شده توسط هتل را درک کنند.

تمایز از سایر هتل ها در مقصد: هتل هایی که از تصاویر سه بعدی واقعی استفاده می کنند از رقبا در مقصد متمایز خواهند شد.

تجربه غوطه ور، تصوری نوآورانه و جذاب برای مسافران ایجاد می کند که می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد.

تمایز کانال مستقیم: با استفاده از Mirai Twin کانال مستقیم از سایر کانال های رزرو متمایز می شود.

مشتریان می‌توانند هتل را به‌طور کامل‌تر و مستقیم‌تر بررسی کنند، که احتمال رزرو مستقیم را افزایش می‌دهد.

ناوبری پیوسته و پویا: پیمایش بدون توالی پلان به کاربران امکان می دهد آزادانه در هتل مجازی حرکت کنند. این یک تجربه پویاتر و جذاب‌تر ایجاد می‌کند که می‌تواند حفظ بازدیدکنندگان را در وب‌سایت شما افزایش دهد.

ادغام موتور رزرو: Mirai Twin به طور کامل با موتور رزرو هم در سطح قیمت و در دسترس بودن و هم در سطح محتوا با ادغام خودکار تمام عکس‌ها، ویدیوها و مطالب 360 شما یکپارچه شده است.

افزایش فروش در پذیرش: مدل سه بعدی به تیم پذیرش اجازه می دهد تا هتل را مستقیماً به مهمانان به روشی نوآورانه نشان دهد.

این امر اقدامات تجاری مانند فروش مجدد را تسهیل می کند، جایی که اتاق های خاص را می توان به روشی بسیار بصری و جذاب تبلیغ کرد. همچنین می توان از آن به عنوان یک نقشه تعاملی از هتل استفاده کرد که در آن همه خدمات و نقاط دیدنی را می توان قرار داد.

ناوبری چند دستگاهی: همان تجربه همه جانبه در دسکتاپ، تبلت ها و تلفن های همراه. این یک کاوش مداوم و جذاب را بدون توجه به دستگاه مورد استفاده تضمین می کند.

بین المللی سازی کامل: Mirai Twin به تمام زبان های وب سایت شما ترجمه شده است.
قابلیت ردیابی و تجزیه و تحلیل: ردیابی استفاده از مدل سه بعدی از طریق هوش تجاری و GA4 اطلاعات ارزشمندی در مورد تعامل کاربر با دوقلو دیجیتال در سطح ترافیک و فروش ارائه می دهد.

Mirai با تعهد به ادغام یکپارچه فناوری پیشرفته در پلتفرم‌های دسکتاپ، موبایل و تبلت و پیش‌بینی اهمیت روزافزون متاورس، به خوبی آماده است تا Mirai Twin را به هتل‌های دیگر در سراسر جهان گسترش دهد و به املاک بیشتر کمک کند تا رزروهای مستقیم خود را افزایش دهند. از این ابزار تحول آفرین در آینده نزدیک بهره مند شوید.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

بریز ایرویز برای نمایش محصولات نوآورانه و شیوه های پایدار در کنوانسیون GBTA 2024 در آتلانتا، جورجیا

بریز ایرویز برای نمایش محصولات نوآورانه و شیوه های پایدار در کنوانسیون GBTA 2024 در آتلانتا، جورجیا – جهان سفر و تور حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »