راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

Saber Hospitality خرده فروشی را با پلتفرم جدید خرده فروشی SynXis افزایش می دهد


سه شنبه 25 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

مهمان نوازی صابر

مهمان نوازی صابر، یک بخش از شرکت صابر و یک ارائه دهنده نرم افزار و فناوری پیشرو در صنعت سفر جهانی، از SynXis Retailing، آخرین پیشرفت خود در پلت فرم خرده فروشی، رونمایی کرد. این راه حل بهبودیافته شامل پیشنهادات مستقلی است که به رزرو اتاق وابسته نیستند، همراه با انجام خودکار ارائه شده توسط Nuvola، که SynXis Retailing را به جامع ترین پلتفرم خرده فروشی در دسترس تبدیل می کند.

پلتفرم خرده فروشی به روز شده SynXis نه تنها فروش محصولات جانبی را در کنار رزرو اتاق تسهیل می کند، بلکه امکان فروش پیشنهادات مستقل را نیز فراهم می کند. این قابلیت جدید به هتلداران این امکان را می‌دهد که ویترین فروشگاه‌های مجازی ایجاد کنند، کاتالوگ محصولات خود را گسترش دهند و پایگاه مشتریان گسترده‌تری را جذب کنند.

“راه اندازی پیشنهادات مستقل نشان دهنده جهش قابل توجهی در تعهد ما به نوآوری در صنعت مهمان نوازی است.” اسکات ویلسون گفت، رئیس، مهمانداری صابر. «راه‌حل تکامل‌یافته ما به هتل‌داران این امکان را می‌دهد تا با فروش تجربیات، خدمات، کالاها و موارد دیگر بدون رزرو اتاق، درآمد بیشتری کسب کنند. افزایش تجارب مسافران از طریق پیشنهادات شخصی و مرتبط، که در نهایت باعث رضایت و درآمد بیشتر می شود. ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه خرده فروشی SynXis مشتریان ما را قادر می سازد در یک بازار رقابتی جلوتر بمانند.”

علاوه بر این، Saber Hospitality برنامه‌هایی را برای ادغام انجام خودکار از طریق Nuvola، راه‌حل مدیریت وظیفه خود، فاش کرد. این ادغام بین SynXis Retailing و عملکرد بلیط Nuvola به هتل‌داران اجازه می‌دهد تا فرآیند تکمیل پیشنهادات جانبی را خودکار کنند. این شامل ایجاد خودکار بلیط، زمان‌بندی و اعلان‌ها برای ساده‌سازی انجام سفارش است. با حذف مدیریت دستی، این ادغام خطر خطا را کاهش می دهد و رضایت مهمان را افزایش می دهد.

«با خرده‌فروشی که صنعت مهمان‌نوازی را متحول می‌کند، Saber به تقویت مجموعه استودیو خرده‌فروشی ما با SynXis Retailing ادامه می‌دهد.» میکولا شلودکو گفت، معاون محصول، مهمانداری صابر. «در اواخر تابستان امسال، مشتریان ما می‌توانند از ادغام ویژگی‌های Nuvola برای بهینه‌سازی عملکرد استفاده کنند. با نگاهی به سال 2025، ما با ایجاد بازاری برای فروش مجدد پیشنهادات شخص ثالث، به گسترش ابزارهای خرده فروشی برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

موتور توصیه‌های خرده‌فروشی SynXis از تجزیه و تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده با استفاده از یادگیری ماشین برای پیشنهاد پیشنهادات هدفمند استفاده می‌کند و از طریق توصیه‌های شخصی‌سازی شده، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد. این به هتل داران کمک می کند تا استراتژی های تجاری موفقی را اجرا کنند، مزیت رقابتی به دست آورند و انتظارات مسافران مدرن و نسل بعدی را برآورده کنند.

با ارائه لوازم جانبی مرتبط تر، هتلداران می توانند به تبدیل رزرو بالاتری دست یابند که منجر به رضایت بیشتر مهمان، افزایش درآمد و تمایز استراتژیک از رقبا می شود.

خرده فروشی SynXis مشتریان را قادر می سازد تا با کسب درآمد جانبی قابل توجه و افزایش تجربه مهمان به موفقیت بیشتری دست یابند. مشتریان Sabre علاوه بر ارزش اتاق، میانگین ارزش سفارش 300 دلاری را برای هر رزرو جانبی تجربه کرده اند. علاوه بر این، مشتریانی که به خرده فروشی SynXis ارتقا یافته اند، شاهد افزایش سه برابری در میانگین درآمد جانبی نسبت به سال گذشته بوده اند.

Saber خرده‌فروشی SynXis را در HITEC در شارلوت، NC، ایالات متحده آمریکا از ۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ در غرفه ۸۲۹ به نمایش می‌گذارد.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی در رتبه اول در ایالات متحده و هشتمین رتبه جهانی برای برتری در حمل و نقل هوایی و تجربه مسافری است.

فرودگاه بین‌المللی سالت لیک سیتی رتبه 1 در ایالات متحده و هشتمین رتبه جهانی برای برتری در تجربه حمل و نقل هوایی و مسافر – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می‌توانید برای ارائه رضایت کنترل‌شده به «تنظیمات کوکی» مراجعه کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »