راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فرودگاه Noida در Jewar تا پایان آوریل 2025 عملیاتی می شود، ET TravelWorld


ساخت و ساز و توسعه آینده فرودگاه بین المللی نویدا در جوار، اوتار پرادش به سرعت در حال پیشرفت است و نقاط عطف قابل توجهی در مسیر آمادگی عملیاتی به دست آمده است. این پروژه بزرگ و پیچیده به مرحله حساسی رسیده است و چند هفته آینده فعالیت های ساخت و ساز برای برآوردن جدول زمانی برنامه ریزی شده بسیار مهم است.

کار بر روی باند فرودگاه، پایانه مسافربری و برج کنترل به خوبی پیشرفت کرده است و پیشرفت ثابت پروژه را نشان می دهد. اخیراً امتیازات کلیدی برای حمل و نقل زمینی، عملیات منطقه تجاری، و قراردادهای تعمیر و نگهداری ضروری اعطا شده است که گام های مهمی را به جلو نشان می دهد. علاوه بر این، قراردادهایی با چندین شرکت هواپیمایی برای برقراری ارتباط پروازی از این کشور امضا شده است فرودگاه بین المللی نویدا، چشم انداز عملیاتی خود را بیشتر تقویت می کند.

با توجه به وضعیت فعلی ساخت و ساز، انتظار می رود عملیات تجاری تا پایان آوریل 2025 آغاز شود. تیم پروژه با همکاری نزدیک با پیمانکار EPC Tata Projects Limited و سایر ذینفعان برای حفظ سرعت بالای فعالیت های ساخت و ساز و آماده سازی برای آمادگی عملیاتی کار می کند.

سخنگوی فرودگاه بین المللی نویدا گفت: “ما متعهد به ارائه یک فرودگاه پایدار و در کلاس جهانی برای دهلی نو و اوتار پرادش هستیم.” تمرکز ما بر دستیابی به هدفمان و اطمینان از وجود تمام عناصر لازم برای پرتاب موفقیت آمیز است.

بنگالورو فرودگاه دوم را دریافت می کند.  در اینجا جایی است که ممکن است واقع شود

MB Patil وزیر توسعه زیرساخت کارناتاکا به مقامات دستور داد تا با توجه به نیازهای آینده شهر، گزارش امکان سنجی برای دومین فرودگاه تجاری در بنگالورو تهیه کنند. فرودگاه بین المللی کمپگودا (KIA) در حال حاضر سومین فرودگاه شلوغ هند است.

با پیشرفت پروژه، فرودگاه بین المللی نویدا قرار است به یک مرکز زیرساختی محوری تبدیل شود، که اتصال را تقویت می کند و از رشد اقتصادی در منطقه حمایت می کند.

فرودگاه بین المللی نویدا (کد یاتا – DXN) منطقه بزرگ دهلی را به هم متصل خواهد کرد اوتار پرادش غربی با شهرهای دیگر هند و جهان.

NIA اولین فرودگاه در کلاس خود در هند خواهد بود که به آلایندگی خالص صفر دست می یابد و استاندارد جدیدی برای عملیات فرودگاهی پایدار ایجاد می کند. در افتتاحیه، این فرودگاه دارای یک باند و یک ترمینال خواهد بود و ظرفیت 12 میلیون مسافر را دارد – با پتانسیل توسعه بیشتر در مراحل ساخت و ساز اضافی.

  • منتشر شده در 24 ژوئن 2024 ساعت 07:44 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک در اورلاندو را به عنوان بخشی از توسعه جدید هیجان انگیز Westcourt رونمایی کرد.

صفحه اصلی » اخبار هتل » کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک در اورلاندو را به عنوان بخشی از توسعه جدید هیجان انگیز Westcourt رونمایی کرد. شنبه 10 آگوست 2024 زمان مطالعه: 2 دقیقه کیمپتون اولین هتل لوکس بوتیک خود را در اورلاندو معرفی کرد که دارای موقعیتی عالی در توسعه‌های ورزشی و سرگرمی جدید وستکورت است. هتل ها و رستوران های کیمپتونیکی از بازیگران کلیدی مجموعه لوکس و سبک زندگی در حال گسترش IHG Hotels & Resorts، از همکاری جدید هیجان انگیز با JMA Ventures و گروه Machete برای معرفی اولین ملک لوکس بوتیک خود در اورلاندو رونمایی کرده است. این هتل جدید به لحاظ استراتژیک در کنار میدان کیا سنتر قرار خواهد گرفت و بخشی از توسعه ورزش و سرگرمی با کاربری ترکیبی خلاقانه Westcourt را تشکیل می دهد که برای ارائه طیف وسیعی از تجربیات همهجانبه برای بازدیدکنندگان و ساکنان طراحی شده است. این مشارکت تعهد Westcourt را برای ارائه یک تجربه هتل برتر درست در هسته پر جنب و جوش مرکز شهر اورلاندو برجسته می کند. هتل کیمپتون آینده دارای 261 اتاق در 11 طبقه است که انرژی پویای شهر را با مجموعه ای از مناطق اجتماعی سطح بالا غنی می کند. مهمانان می توانند مشتاقانه منتظر بیش از 16000 فوت مربع فضای جلسات سرپوشیده همه کاره باشند که برای میزبانی رویدادهای فراموش نشدنی ایده آل است. این هتل همچنین شامل یک رستوران با خدمات کامل، یک بار لابی، یک کافه، یک بار استخر و یک سالن استخر خواهد بود. مانند تمام املاک کیمپتون، این مکان جدید امکانات بی نظیری مانند سرویس قهوه و چای صبحگاهی Kimpton Kickstart، عصرهای اجتماعی Kimpton، یک «فراموش کرده اید؟ ما فهمیدیم!» برنامه، تشک های یوگا موجود در هر اتاق، و سیاست های دوستدار حیوانات خانگی. Westcourt در زمینی به مساحت هشت جریب در محدوده خیابان چرچ، خیابان دیویژن، بلوار مرکزی، و خیابان هیگی قرار دارد و دارای 265 واحد اجاره ای چندخانواری ممتاز در بالای هتل است. این توسعه همچنین تا 300,000 فوت مربع فضای اداری و 120,000 فوت مربع خرده فروشی را شامل می شود که بر گزینه های غذاخوری و سرگرمی درجه یک تمرکز دارد. علاوه بر این، این پروژه شامل یک مکان رویداد زنده با ظرفیت 3500، چندین اتاق جلسه و یک گاراژ پارکینگ 1140 فضایی خواهد بود. میهمانان کیمپتون اورلاندو همچنین از 1.5 هکتار مناطق عمومی در فضای باز Westcourt بهره خواهند برد که برای لذت بردن از آب و هوای فلوریدا عالی است. پس از تکمیل، کیمپتون اورلاندو هفتمین ملک کیمپتون در فلوریدا خواهد بود. مجموعه لوکس و سبک زندگی IHG در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، با نزدیک به 900 هتل باز یا در حال توسعه در سطح جهان. هتل نیوز

ادامه مطلب »