راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

شرکت حقوقی روزن برای بازیابی ضررهای سهامداران خطوط هوایی امریکن: اقدام کلاسی در حرکت


چهارشنبه 26 ژوئن 2024

زمان خواندن: < 1 دقیقه

شرکت حقوقی روزن، یک شرکت جهانی متخصص در حقوق سرمایه‌گذاران، تحقیقی را درباره ادعاهای احتمالی اوراق بهادار مربوط به سهامداران American Airlines Group Inc. (NASDAQ: AAL) آغاز کرده است. این اقدام در پی ادعاهایی مبنی بر اینکه American Airlines ممکن است اطلاعات تجاری گمراه‌کننده‌ای را به سرمایه‌گذاران ارائه داده باشد، انجام می‌شود که به طور بالقوه بر تصمیمات مالی و سرمایه‌گذاری آنها تأثیر می‌گذارد.

اگر اوراق بهادار امریکن ایرلاینز را خریداری کرده باشید، ممکن است واجد شرایط دریافت غرامت بدون کارمزد یا هزینه های اولیه از طریق قرارداد هزینه های اضطراری باشید. موسسه حقوقی روزن، که به دلیل تخصص خود در حمایت از حقوق سهامداران شناخته شده است، در حال سازماندهی یک اقدام دسته جمعی برای جبران زیان سرمایه گذاران است. هدف این اقدام دسته جمعی این است که شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز را در قبال هرگونه اطلاعات نادرست که ممکن است به ضرر مالی سهامدارانش منجر شده باشد، پاسخگو باشد.

موسسه حقوقی روزن سهامداران آسیب دیده را تشویق می کند تا در این تلاش جمعی برای عدالت خواهی و جبران زیان خود شرکت کنند. با پیوستن به دعوای دسته جمعی، سرمایه گذاران می توانند از تجربه و منابع گسترده شرکت در دعاوی مربوط به اوراق بهادار استفاده کنند تا غرامتی را که شایسته آن هستند دنبال کنند. این ابتکار بر تعهد شرکت به حفاظت از منافع سرمایه گذاران و تضمین مسئولیت پذیری شرکت تاکید می کند.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »

ایر چین ارتباطات میلان را با مسیر جدید چنگدو گسترش می دهد و حضور چین-ایتالیا در بازار را افزایش می دهد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه ایر چاینا چهارمین مسیر خود را به میلان راه اندازی کرده است و حضور خود را در بازار چین و ایتالیا تقویت می کند. مسیر جدید، که عملیات خود را در 29 ژوئیه آغاز کرد، چنگدو را به فرودگاه مالپنسا میلان متصل می کند و سه پرواز هفتگی با هواپیمای ایرباس A350-900 ارائه می دهد. این سرویس جدید به شبکه گسترده ایر چین اضافه می شود و تعداد کل فرکانس های هفتگی بین چین و میلان را به 21 می رساند. جزئیات مسیر جدید چنگدو-میلان مسیر چنگدو-میلان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود و برنامه پروازها به شرح زیر است: CA 445: از فرودگاه بین المللی چنگدو تیانفو (TFU) در ساعت 01:50 حرکت می کند و در ساعت 07:30 به فرودگاه مالپنسا میلان (MXP) می رسد. CA 446: از فرودگاه مالپنسا میلان (MXP) در ساعت 12:45 حرکت می کند و در ساعت 05:45 روز بعد به فرودگاه بین المللی چنگدو تیانفو (TFU) می رسد. ایرباس A350-900 مورد استفاده در این مسیر با 312 صندلی در دو کلاس پیکربندی شده است که هر ماه بیش از 3500 صندلی را فراهم می کند. انتظار می رود این افزوده استراتژیک به تقاضای فزاینده برای سفر بین چین و ایتالیا پاسخ دهد و گزینه ها و انعطاف پذیری بیشتری را به مسافران ارائه دهد. تقویت حضور ایر چین در میلان با راه اندازی این مسیر جدید، ایر چاینا اکنون چهار اتصال منظم به فرودگاه مالپنسا میلان دارد که از هر دو هواپیمای ایرباس A330-200 و A350-900 استفاده می کند. مسیرهای این شرکت هواپیمایی که میلان را به پکن، شانگهای، چنگدو و ونژو متصل می کند، برای تسهیل سفرهای تجاری و تفریحی طراحی شده اند که بر اهمیت میلان به عنوان یک مقصد کلیدی در شبکه اروپایی ایر چین تاکید می کند. پکن (PEK): 7 پرواز هفتگی · ایرباس A350-900 شانگهای (PVG): 7 پرواز هفتگی · ایرباس A350-900 ونژو (WNZ): 4 پرواز هفتگی · ایرباس A330-200 چنگدو (TFU): 3 پرواز هفتگی · ایرباس A350-900 علاوه بر این، ایر چاینا مسیرهایی را از فرودگاه فیومیچینو رم به پکن و هانگژو اجرا می کند و جای پای خود را در ایتالیا بیشتر می کند. تقویت بازار چین و ایتالیا گسترش ایر چین در بازار چین و ایتالیا نشان دهنده افزایش تقاضا برای اتصال بین این دو کشور است. با توجه به اینکه میلان و رم به عنوان مراکز اصلی خدمت می کنند، این ایرلاین موقعیت خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مسافرانی دارد که به دنبال پروازهای مطمئن و مکرر هستند. انتظار می رود مسیر جدید چنگدو-میلان، به ویژه، گردشگری، سفرهای تجاری و تبادل فرهنگی بین مناطق را تقویت کند. پست ایر چین ارتباطات میلان را با مسیر جدید چنگدو گسترش می دهد و حضور چین-ایتالیا در بازار را افزایش می دهد. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »