راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

FlyUSA از برنامه عضویت پیشرفته برای پاداش دادن به مشتریان وفادار رونمایی کرد


چهارشنبه 26 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

فلیوسا

با FlyUSA سفر خصوصی بی‌نظیر و مفیدی را تجربه کنید. با معرفی Ascend Club، برنامه عضویت پیشرفته ما که مزایای انحصاری، از جمله تخفیف بی‌نظیر 2% بازگشت نقدی را برای مشتریان وفادار ارائه می‌دهد. با دسترسی جهانی نامحدود و ناوگان هواپیماهای دارای گواهی FAA، FlyUSA سفر شخصی به هر مقصد، با هر اندازه هواپیما را تضمین می کند. اعضای Ascend Club از یک تجربه برتر هوانوردی خصوصی همراه با مزایای ارزشمندی که هر سفر با FlyUSA را ارتقا می‌دهد، لذت می‌برند.

اعضای FlyUSA Ascend Club از مزایای زیر برخوردار هستند:

  1. تخفیف برجسته 2 درصدی بازگشت نقدی.
  2. 1000 دلار تخفیف برای هر پرواز در زمان رزرو.
  3. دسترسی به مشاور اختصاصی Ascend Club Travel Advisor.
  4. در دسترس بودن و بازیابی تضمینی
  5. امتیاز رزرو اولویت در روزهای اوج سفر.
  6. تا 250 دلار اضافی در هر پرواز.

شرکت و عملیات ما در حال رشد است. هدف ما ایجاد یک برنامه عضویت با مزایای متمایز بود که نشان دهد ما مشتریان خود و آنچه برای آنها مهم است را درک می کنیم. بری شولین، بنیانگذار و مدیر عامل FlyUSA. یکی از ویژگی‌های اصلی این است که 2% بازگشت نقدی به مشتریان برای وفاداری پاداش می‌دهد. در حالی که سایر برنامه ها مشتریان را بر اساس اندازه سپرده آنها در سطوح مختلف نگه می دارند، برنامه ما به مشتریان بازپرداخت می کند. این یک رویکرد منحصربه‌فرد است و پاسخ‌ها تا به امروز بسیار مثبت بوده است.»

این برنامه با تجمیع سطوح عضویت در دو سطح بهبود یافته است: Ascend Gold و Ascend Platinum. Ascend Platinum، سطح ممتازی که نیاز به یک سپرده کاملاً قابل بازپرداخت دارد، بازه زمانی کوتاه‌تری ۷۲ ساعته را تضمین می‌کند.
FlyUSA متعهد به ارائه راه حل های هوانوردی خصوصی پاسخگو، شخصی و بدون دردسر است. از زمان آغاز به کار خود در سال 2020، FlyUSA به رشد قابل توجهی دست یافته است و درآمد آن نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، این شرکت به طور قابل توجهی خطوط تجاری خود را گسترش داده و اکنون ناوگانی متشکل از 20 هواپیما را مدیریت می کند.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

فرودگاه بریستول از فروش زودهنگام سفرهای زمستانی 25/26 ایسلند توسط Jet2.com و Jet2CityBreaks استقبال می کند و گزینه های بیشتری را برای مسافران فراهم می کند.

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » فرودگاه بریستول از فروش زودهنگام سفرهای زمستانی 25/26 ایسلند توسط Jet2.com و Jet2CityBreaks استقبال می کند و گزینه های بیشتری را برای مسافران فراهم می کند. دوشنبه 24 ژوئن 2024 زمان خواندن: 2 دقایق فرودگاه بریستولJet2.com و Jet2CityBreaks برنامه زمستانی 25/26 خود را برای ایسلند اعلام کردند که اکنون از فرودگاه بریستول به فروش می رسد. این پاسخ به دلیل تقاضای بالای مشتریان برای کاوش در زیبایی های طبیعی خیره کننده ایسلند است. برنامه توسعه یافته فرصت های بیشتری برای تجربه شفق شمالی فراهم می کند که شامل سفرهایی در اکتبر 2025 و آوریل 2026 است. این برنامه شامل شش سفر اختصاصی از فرودگاه بریستول است که طیف وسیعی از گزینه ها را برای مسافران فراهم می کند تا زیبایی های ایسلند را تجربه کنند. تاریخ های عزیمت شامل سفر چهار شب در 8 اکتبر 2025، یک سفر سه شب در 12 اکتبر 2025، یک سفر چهار شب در 15 اکتبر 2025، یک سفر چهار شب در 8 آوریل 2026، یک سفر سه شب در 12th آوریل 2026، و یک سفر چهار شبه در 15 آوریل 2026. این انتشار زودهنگام این برنامه برای اولین بار برای شرکت ها است و به مسافران این امکان را می دهد که از قبل برنامه ریزی کنند و مکان خود را برای این مقصد مورد نظر ایمن کنند. ایسلند با مناظر طبیعی خیره کننده خود همچنان یک انتخاب محبوب برای مسافران و نمایندگان مستقل است. ایسلند از پایتخت پر جنب و جوش ریکیاویک گرفته تا زمین های آتشفشانی و شفق های شمالی جذاب، تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را ارائه می دهد. مشتریان می‌توانند بین گزینه‌های تعطیلات فقط پرواز یا بسته انتخاب کنند، با Jet2CityBreaks بسته‌هایی را با سپرده کم ۶۰ پوند برای هر نفر ارائه می‌دهد. این بسته ها شامل تور نورهای شمالی با راهنما، پروازهای Jet2.com، چمدان 22 کیلوگرمی، ترانسفر فرودگاهی، و اقامت در مرکز ریکیاویک است. علاوه بر این، گشت‌های مختلف به ساحل جنوبی، دایره طلایی و مرداب آبی برای خرید در دسترس هستند. استیو هیپی، مدیر عامل Jet2.com و Jet2holidays، گفت: «خوشحالیم که این برنامه هیجان انگیز سفرهای یکبار در زندگی به ایسلند را از فرودگاه بریستول برای زمستان 25/26 اعلام می کنیم. این برنامه در پاسخ به تقاضای شدید مشتریان و آژانس های مسافرتی مستقل در سراسر منطقه، زود به فروش رسیده است و انتخاب فوق العاده تری را ارائه می دهد. زیبایی خیره کننده ایسلند، همراه با مزایای برنده جوایز موجود از طریق Jet2.com و Jet2CityBreaks، به این معنی است که ما مطمئن هستیم که این برنامه موفقیت چشمگیر دیگری از فرودگاه بریستول خواهد بود و مشتریان بیشتری را نسبت به قبل از قبل از بازدید از این مقصد خیره کننده خواهیم دید. “ روپرت لاوری، مدیر بازرگانی فرودگاه بریستول گفت: «ما خوشحالیم که Jet2.com و Jet2CityBreaks جزئیات سفرهای یک بار در زندگی خود را از فرودگاه بریستول به ایسلند برای زمستان 2025/2026 اعلام کرده اند. تصمیم اولیه برای فروش برنامه زمستان 2025/2026 به ایسلند، نشانه واقعی تقاضای شدید مشتریان در منطقه است که می خواهند به آینده نگاه کنند، برنامه ریزی کنند و برنامه های سفر خود را زودتر تضمین کنند. ایسلند مقصدی است که همچنان برای مشتریان این منطقه جذاب بوده است، زیرا فرصتی خارق‌العاده برای مسافران فراهم می‌کند تا از فرودگاه محلی خود، برخی از شگفتی‌های طبیعی خیره‌کننده شهرستان‌ها را تماشا کنند. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »