راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

باشگاه مد و متخصص یوگا، جونا کِست، برای تقویت سلامتی مهمان همکاری می کنند


پنجشنبه 27 ژوئن 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

یونا کیست

باشگاه پزشکی، پیشگام تعطیلات فراگیر، از اعلام همکاری متحول کننده با مربی مشهور یوگا، جونا کست، که اکنون به عنوان سفیر یوگا در استراحتگاه های این برند در آمریکای شمالی و کارائیب خدمت خواهد کرد، بسیار هیجان زده است. این همکاری نشان‌دهنده گامی مهم در تعهد کلاب مد به ارتقای رفاه کل نگر، ارتقای تجربه مهمانان و تقویت جایگاه خود به عنوان برند برتر تعطیلات سبک زندگی است.

جونا کست که در میراث یوگا متولد شد، به عنوان یک مربی یوگای مشهور آشتانگا و وینیاسا در سطح جهانی نامی برای خود دست و پا کرد. جونا که به دلیل کلاس‌های الهام‌بخش و همکاری با برندهای برتر مانند نایک و نتفلیکس شناخته می‌شود، تجربه و تعهد گسترده جونا برای رفاه به طور یکپارچه با مأموریت کلاب مد برای ارائه تجربیات رویایی و جوان‌کننده برای مهمانانش همسو می‌شود. این همکاری جدید بخشی از استراتژی کلاب مد برای ارتقای برنامه یوگا خود است و ارزش استثنایی را با استفاده از تخصص منحصر به فرد جونا در اقامت هر مهمان ارائه می کند.

اخیراً، جونا یک جلسه آموزشی عمیق برای G.Os یوگا (سازمان دهندگان مهربان) در استراحتگاه های آمریکای شمالی و کارائیب Club Med برگزار کرد. هدف از این آموزش اصلاح برنامه‌نویسی یوگا و معرفی شیوه‌های امضای جونا، بهبود برنامه سلامتی فیوژن بود. در طول این جلسات غوطه‌ور، جونا دانش و اشتیاق عمیق خود را به مربیان با تکنیک‌های نوآورانه، جریان‌های یوگای امضا، کارگاه‌های ترتیب‌دهی، موسیقی انتخاب‌شده، و دیدگاهی تجدیدشده در مورد سلامتی مجهز کرد. آموزش او الهام بخش مربیان یوگا است که اکنون آماده اند تا تمرینات نشاط آور او را با مهمانان به اشتراک بگذارند.

میهمانان اکنون می توانند با راهنمایی یونس سفری سلامتی غنی را آغاز کنند. سه جریان یوگا که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است – یوگای ریشه برای زمین کردن، یوگای ترمیمی برای آرامش، و یوگای جریانی برای انرژی – آرامش و تجدید قوای عمیق تری را به مهمانان ارائه می دهد. G.Os گواهی شده یوگا باشگاه مد، آموزش دیده توسط جونا، بیش از 20 ساعت جلسات یوگا و مدیتیشن در هفته، از جمله کلاس های ساحلی و غروب آفتاب را ارائه می دهند. این برنامه گسترده تضمین می کند که مهمانان می توانند از تمرین یوگا متناسب با سطح مهارت و ترجیحات خود لذت ببرند، همه در تنظیمات خیره کننده استراحتگاه های Club Med.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که همکاری خود را با Jonah Kest، مربی یوگا شناخته شده جهانی، به عنوان بخشی از تعهد خود برای ارتقای تجربه سلامتی در Club Med اعلام کنیم. تخصص و اشتیاق یونا به یوگا کاملاً با دیدگاه ما برای ارائه تجربیات جامع و غنی برای مهمانانمان مطابقت دارد. کارولین دویون، رئیس و مدیر عامل کلاب مد آمریکای شمالی و کارائیب. این همکاری به ویژه با گسترش برنامه Wellness Fusion در سراسر استراحتگاه های آمریکای شمالی بسیار مهم است. در کلاب مد، ما به طور مداوم در تلاش برای نوآوری و ارائه ارزش استثنایی هستیم، و این همکاری گام مهمی در سفر مداوم ما برای ارتقای رفاه و الهام بخشیدن به جامعه ما است.”

امسال تکمیل برنامه Wellness Fusion کلاب مد در هفت ملک آمریکای شمالی است. برنامه Wellness Fusion که برای ایجاد آرامش نهایی طراحی شده است، ترکیبی هماهنگ از یوگا، تغذیه سالم، ورزش های فعال، آرامش در اسپا و طبیعت را ارائه می دهد. اتصال مجدد از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۲، این برنامه به گونه‌ای تکامل یافته است که شامل متخصصین تخصصی یوگا در هر استراحتگاه، بیش از ۲۰ ساعت یوگا و مدیتیشن در هفته، شب‌های سلامتی هدایت‌شده، و غذاهای چرخشی مبتنی بر گیاه با الهام از سرآشپز گیاهی برنده جایزه Food Network است. کلویی کوسکارلی. اکنون در هفت استراحتگاه آمریکای شمالی – کلاب مد میش پلیا اسمرالدا، کلاب مد پونتا کانا، کلاب مد کبک، کلاب مد ایکستاپا پاسیفیک، کلاب مد کانکون، کلاب مد کلمبوس، و کلاب مد ترکویز- در دسترس است – برنامه سلامتی فیوژن تضمینی است که به خوبی ارائه می شود. ، تجربه ای جوان کننده برای همه مهمانان.

می‌گوید: «همکاری با Club Med فرصتی باورنکردنی برای آوردن قدرت تغییردهنده یوگا به مخاطبان گسترده‌تری در برخی از زیباترین و آرام‌ترین مکان‌های جهان است.» جونا کست. “من در کودکی از Club Med بازدید کردم و اکنون میهمانان را در سفری به سمت دستیابی به تعادل و آرامش عمیق از طریق برنامه غنی شده یوگا Wellness Fusion راهنمایی می کنم.”

در طول سال، جونا از استراحتگاه های مختلف کلاب مد بازدید خواهد کرد تا جلسات منحصر به فرد یوگا و تجربیات سلامتی را رهبری کند. منتظر به روز رسانی برنامه های هیجان انگیز تر باشید.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

گردشگری بوتان با راه اندازی دو ملک جدید در تیمفو و پارو توسط هتل های کریمسون

صفحه اصلی » اخبار هتل » گردشگری بوتان با راه اندازی دو ملک جدید در تیمفو و پارو توسط هتل های کریمسون یکشنبه 7 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق Crimson Hotels Private Limited، که به دلیل مدیریت هتل‌های مجلل و بوتیک، و همچنین توسعه و ارائه امتیاز برندهای هتل مشهور است، با افتتاح دو ملک جدید به پادشاهی بوتان وارد شده است. اینها عبارتند از “Econostay Lhaki Yangchak Residency” در تیمفو و همتای آن در Paro، که حضور آن را در “سرزمین خوشبختی” افزایش داده است. با این افتتاحیه ها، کریمسون اکنون مجموعاً هشت هتل را در سه کشور از جمله هند و نپال اداره می کند. این گسترش به بوتان نشان‌دهنده گامی اساسی در رشد هتل‌های کریمسون است و دو ملک استثنایی را به مجموعه متنوع آن در یکی از آرام‌ترین و از نظر فرهنگی پرجنب‌وجوش‌ترین مناطق جهان اضافه می‌کند. آقای Sandeep Maitraya، مدیر، Crimson Hotels Pvt. Ltd.، با ابراز هیجان در مورد دو Econostay جدید گفت: “بوتان نشان دهنده یک فرصت قابل توجه برای Crimson Hotels است تا به بازاری دست یابد که غنای فرهنگی و زیبایی طبیعی را ارج می نهد. املاک جدید Econostay ما در Thimpu و Paro تقاضای رو به رشد برای اقامتگاه‌های با کیفیت بالا در بوتان را برآورده می‌کند و به مسافران تجربیات بی‌نظیر و به یاد ماندنی ارائه می‌دهد. این گسترش بر تعهد ما به ارائه خدمات مهمان نوازی استثنایی در بازارهای متنوع و در عین حال ترویج گردشگری پایدار تأکید می کند. معرفی اقامتگاه Lhaki Yangchak دومین اقدام بین المللی Crimson Hotels را نشان می دهد و بر تعهد آن به گسترش خدمات مهمان نوازی خود در بخش های متوسط ​​​​تا سطح بالا تأکید می کند. مکان های Thimphu و Paro تعهد Econostay به تجمل، راحتی و ارزش را نشان می دهد. Thimphu Econostay، اقامتگاه Lhaki Yangchak، دارای 35 اتاق و سوئیت با سلیقه مبله، یک رستوران غذاهای متنوع، و امکانات کنفرانس و ضیافت مدرن است که برای بازدیدکنندگان تجاری و تفریحی پذیرایی می کند. همچنین یک مرکز سلامتی، یک منطقه تفریحی، و مناظر خیره کننده از مناظر محلی ارائه می دهد. در همین حال، اقامتگاه Econostay Lhaki Yangchak در پارو، واقع در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی پارو، دارای 18 اتاق و سوئیت جذاب است که طراحی‌های سنتی بوتان را ادغام کرده‌اند. این مکان همچنین شامل رستورانی است که کرایه های محلی و بین المللی را ارائه می دهد، فضای کافی برای جلسات و رویدادها برای حداکثر 150 نفر و یک مرکز تناسب اندام برای بهبود تجربه مهمانان. هر دو مکان Econostay موقعیت ایده آلی دارند تا دسترسی راحت به جاذبه های اصلی بوتان را فراهم کنند. تیمفو به‌خاطر فرهنگ پویا و مکان‌های تاریخی‌اش شناخته می‌شود، در حالی که پارو به‌خاطر مناظر خیره‌کننده‌اش و پارو تکتسانگ (صومعه آشیانه ببر) معروف است. ما در حال حاضر 20 هتل دیگر در فضای ساخت و ساز داریم. در دو سال آینده مجموعه The Crimson 8 هتل جدید دیگر در هند، نپال و بوتان را معرفی خواهد کرد. چهار نفر از این هشت جدید 5 ستاره خواهند بود. آقای میترایا اضافه کرد. مجموعه متنوع هتل‌های کریمسون اکنون از Basics Inn & Suites که اقامتگاه‌های اقتصادی ارائه می‌دهد تا Econostay متوسط ​​را دربرمی‌گیرد و به بخش‌های لوکس با برند پنج ستاره سیترون و مجموعه لوکس پنج ستاره Akatsukii گسترش می‌یابد. هتل نیوز

ادامه مطلب »