راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

جاذبه آشپزی جدید “Love By Britto” در حال حاضر در Sun Princess شرکت Princess Cruises


جمعه 28 ژوئن 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

عشق توسط بریتو

Princess Cruises جدیدترین جاذبه آشپزی خود را با نام Love by Britto در سان پرنسس راه اندازی کرده است. مهمانان از تلفیقی منحصر به فرد هنر رومرو بریتو و تخصص آشپزی توسط رودی سودامین لذت می برند، و آن را تبدیل به یک تجربه به یاد ماندنی در کشتی می کند.

Love by Britto یک تجربه ناهار خوری جذاب را ارائه می دهد که در آن هنر نمادین Britto به طور یکپارچه با تخصص آشپزی Sodamin ادغام می شود و یک منوی ثابت هفت غذای لذت بخش را ایجاد می کند که هم حواس و هم کام را به وجد می آورد.

هنر رومرو بریتو با بیان منحصربه‌فردش از زبان جهانی عشق مردم را خوشحال می‌کند و الهام خلاق او با اشتیاق آشپزی من ترکیب می‌شود تا یک منوی عالی و با دقت تنظیم شده ارائه دهد که مهمانان پر از خاطرات سرشار از عشق تجربه‌ای متحول کننده بود. “گفت رودی سودامین، رئیس هنرهای آشپزی برای Princess Cruises. هر دوی ما از دیدن آن مفتخریم عشق توسط بریتو با مهمانان Sun Princess که این رویداد منحصر به فرد غذاخوری را جشن می گیرند، زنده شوید و هماهنگی بین غذا، هنر و عشق را به نمایش بگذارند.

در عرشه 17 عقب، مهمانان وارد یک مکان صمیمی با 68 صندلی می‌شوند که با طرح‌های پر جنب و جوش و شادی‌آور هنرمند مزین شده است، در پس زمینه‌ای طراحی شده است که زوج‌ها را در دنیایی پر از رنگ‌های زنده، الگوهای خیره‌کننده و احساسات عمیق غوطه‌ور کند. این محیط با خدمات خارق‌العاده و جذاب و مناظر زیبای عاشقانه اقیانوس تکمیل می‌شود.

تجربه ناهار خوری هفت دوره ای با مواد افرودیزیاک فریبنده مانند صدف با علف لیمو کافر، میرین و گلد فلکس آغاز می شود.

خوراکی ها شامل غذاهای خلاقانه ای به شکل قلب هستند، از جمله غذاهای خوش طعم مانند تن و آووکادو با انار و توگاراشی، کاپوچینوی سوپ قارچ وحشی، سالاد چغندر، انجیر و پنیر بز، گرانیتای شامپاین صورتی و گلبرگ های رز، دم خرچنگ. ترمیدور و فیله گوشت گاو ساکولنت با ترافل جوس. دسر، به سبک واقعی قایق عشق، یک کیک گدازه شکلاتی شکلات، توت تازه و کرم تمشک، همراه با پتیتس فورس را به نمایش می گذارد.

جزئیات ویژه شامل ظروف غذاخوری پر جنب و جوش با تزئینات هنری بریتو، دستمال های تا شده با قلب، و کارد و چنگال با برش های قلب شکل است. Love by Britto به ازای هر نفر 79 دلار هزینه دارد و می توان آن را قبل از سفر از طریق برنامه Princess رزرو کرد.

کوکتل های ویژه و لیست گسترده شراب به دقت انتخاب شده اند تا مکمل منو باشند و به صورت à la carte در دسترس هستند. هفت کوکتل جدید با تم عشق ساخته شده است، از جمله:

  • معجون عشق توت فرنگی: تکیلا رز، Disaronno Amaretto، Chambord و توت فرنگی تازه.
  • Expresso Love My: جیمسون، OM شکلات لیکور، Disaronno Amaretto، شکر Demerara، شکلات تلخ، و اسپرسو.
  • بریتو کوپه: توت فرنگی غاز خاکستری و علف لیمو، Aperol، Cointreau، آهک، و توت فرنگی.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

بوئینگ با افزایش سفر هوایی تا سال 2043 به 44000 هواپیمای جدید نیاز دارد

صفحه اصلی » اخبار خطوط هوایی » بوئینگ با افزایش سفر هوایی تا سال 2043 به 44000 هواپیمای جدید نیاز دارد شنبه 20 جولای 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه با توجه به اینکه سفرهای هوایی اکنون از سطح قبل از همه گیری فراتر رفته است، بوئینگ افزایش 3 درصدی تحویل هواپیما در دو دهه آینده را پیش بینی کرده است. انتظار می رود تا سال 2043، خطوط هوایی تقریباً به 44000 هواپیمای تجاری جدید نیاز داشته باشند. پیش از نمایشگاه بین المللی هوایی فارنبرو، بوئینگ چشم انداز بازار تجاری 2024 خود (CMO) را معرفی کرد و تاکید کرد که بازارهای در حال ظهور و تقاضای جهانی برای هواپیماهای تک راهرو، محرک های اصلی رشد صنعت خواهند بود. تقاضا برای سفرهای هوایی به طور مداوم از رشد اقتصادی پیشی گرفته است. چهار سال پس از همه‌گیری که اکثر ناوگان جهانی را متوقف کرد، رشد ترافیک هوایی با روند بلندمدتی که بوئینگ دو دهه پیش پیش‌بینی کرده بود، مجدداً همسو شده است. همانطور که توسط CMO نشان داده شده است، انتظار می رود که ترافیک هوایی مسافر در بیست سال آینده به طور متوسط ​​سالانه 4.7٪ در مقایسه با سطوح سال 2023 افزایش یابد. “این یک دوره چالش برانگیز و الهام بخش برای هوانوردی است. بازگشت به رشد ترافیک معمولی نشان می‌دهد که صنعت ما چقدر انعطاف‌پذیر است، حتی در شرایطی که همه ما از طریق زنجیره تامین مداوم و محدودیت‌های تولید در میان سایر چالش‌های جهانی کار می‌کنیم. براد مک مولن، معاون ارشد فروش و بازاریابی تجاری بوئینگ گفت. برچسب ها: ترافیک هوایی، مسافرت هوایی، هواپیما، اخبار خطوط هوایی، هواپیمایی، صنعت هوانوردی، بوئینگ، هواپیمای کم مصرف، اتصال جهانی، پس از همه گیری، اخبار سفر ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »