راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

چشم انداز غذای ویتنام با سه ستاره جدید میشلن و یک ستاره سبز دوستدار محیط زیست در سال 2024 بالا می رود


شنبه 29 ژوئن 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

راهنمای میشلن ویتنام

ویتنام ها راهنمای میشلین 2024 از 3 رستوران تک ستاره جدید، اولین ستاره سبز و یک لیست دو برابر شده Bib Gourmand رونمایی می کند.

در مراسم راهنمای MICHELIN 2024 که در شهر هوشی مین بین قاره‌ای سایگون میزبانی شد، میشلن با افتخار راهنمای MICHELIN ویتنام 2024 را راه‌اندازی کرد. این نسخه فهرست‌های کامل رستوران‌های مورد انتظار، از جمله رتبه‌بندی ستاره‌های معتبر، MICHELIN Selected، و Bilur-Man را نشان می‌دهد. .

آخرین نسخه راهنمای MICHELIN شامل 164 رستوران، از جمله 7 رستوران با یک ستاره MICHELIN (شامل 2 جدید و 1 ارتقا یافته از MICHELIN Selected)، 58 جایزه Bib Gourmand (28 تازه وارد و 1 انتقال از MICHELIN Selected) و 99 رستوران (MICHELIN Selected) 40 تازه فهرست شده). این نسخه همچنین اضافه شده های جدید از سه شهر را برجسته می کند: 10 شهر هانوی، 26 شهر هوشی مین، و 36 شهر از دا نانگ.

گوندال پولنک، مدیر بین المللی راهنمای MICHELIN، تاکید کرد که دا نانگ، که به تازگی در دومین راهنمای MICHELIN ویتنام گنجانده شده است، انتخابی پر جنب و جوش ارائه می دهد که غذاهای مرکزی ویتنامی را به نمایش می گذارد. صحنه غذای این منطقه منعکس کننده ترکیبی غنی از تأثیرات آشپزی فرانسوی، چینی و آسیای جنوب شرقی است.

در واقع، سه شهر ویتنام – هانوی، هوشی مین و دا نانگ – هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. صحنه آشپزی کشور شاهد نشاط، اشتیاق و خلاقیت است که دائماً بازار را شگفت زده می کند. ناگفته نماند که سرآشپزهای مشهور به طور فزاینده‌ای رستوران‌هایی را در ویتنام باز می‌کنند، همراه با نسل جدیدی از سرآشپزهای ویتنامی که با مشتریان رو به رشدی ظهور می‌کنند. بنابراین، ویتنام در حال تبدیل شدن به یک مقصد جالب‌تر در نقشه غذایی جهان است که می‌توان آن را با دقت زیر نظر داشت. گوندال پولنک گفت.

سه مؤسسه، از جمله دو تازه وارد و یک ترفیع، به دسته‌ی معتبر «One MICHELIN Star» پیوسته‌اند و مجموع را به هفت افزایش داده‌اند.

دو ورودی جدید که یک ستاره MICHELIN را به دست آورده اند عبارتند از: آکونا در شهر هوشی مین، که به خاطر غذاهای اروپایی مبتکرانه اش با عناصر ویتنامی و یک جفت شراب اختیاری معروف است. و La Maison 1888 در Da Nang که به خاطر منوهای نفیس 5 یا 7 غذای خود که از مواد اولیه ممتاز ویتنام، فرانسه و ژاپن استفاده می‌کند، مشهور است.

غرفه سلطنتی در شهر هوشی مین که از لیست انتخاب شده MICHELIN برای دستیابی به یک وضعیت ستاره MICHELIN انتخاب شده است. این رستوران به‌خاطر منوهای آلاکارته و مجموعه‌ای که به سنت‌های آشپزی کانتونی احترام می‌گذارد، مشهور است و منوی دیم سام ویژه‌ای دارد که منحصراً در هنگام ناهار در دسترس است.

Nén Danang خود را به عنوان اولین رستوران ویتنام که موفق به دریافت نشان ستاره سبز MICHELIN شده است، شناخته شده است.

لیست Bib Gourmand نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است و اکنون دارای 58 رتبه است که بیش از نیمی از ورودی های جدید در Da Nang قرار دارند. از میان 29 تازه وارد، دا نانگ 16 نفر را شامل می شود، از جمله مکان های قابل توجهی مانند Bé Ni 2، که در روز غذاهای برنجی و در شب غذاهای دریایی سرو می کند، و Mỳ Quảng Sứa Hồng Vân، که به خاطر می کوانگ با میگوی پرتقال قرمز پر جنب و جوش جشن گرفته می شود.

لیست انتخابی MICHELIN امسال از 99 موسسه استقبال کرده است، از جمله 33 در هانوی، 47 در شهر هوشی مین، و 19 موسسه در دا نانگ. این مکان‌ها به دلیل پتانسیلشان برای صعود به ستاره MICHELIN یا وضعیت Bib Gourmand شناخته می‌شوند. امکانات جدید در هانوی شامل Bánh Cuốn Bà Hoành، معروف به bánh cuốn نفیس، و باغ هانوی است که ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن ویتنامی را ارائه می دهد. در شهر هوشی مین، فهرست های جدیدی مانند Du Yên، متخصص در غذاهای گیاهی، کوبه بیسترو با پیشنهادات فرانسوی خود، و Oryz، با غذاهای آسیای شرقی، به این فهرست رسیده اند. در همین حال، در Da Nang، تازه واردانی مانند Mỳ Quảng Cô Sáu، Năm Đảnh، و Olivia’s Prime جایگاه خود را برای ارائه غذاهای متمایز خود به دست آورده اند.

علاوه بر این، سه جایزه ویژه اعلام شد:

  • جایزه سرآشپز جوان راهنمای MICHELIN به سرآشپز دوی نگوین از خرس کوچک در شهر هوشی مین رسید.
  • جایزه MICHELIN Guide Sommelier به Toan Nguyen از La Maison 1888 در Da Nang اهدا شد.
  • جایزه خدمات راهنمای MICHELIN به آن نگوین از Si Dining در Da Nang اهدا شد و خدمات استثنایی را به رسمیت شناخت.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

Shiji خدمات هتل ها را با یکپارچه سازی یکپارچه فناوری افزایش می دهد

Shiji خدمات مشاهده هتل ها را با یکپارچه سازی فناوری بدون درز – جهانگردی و سفر افزایش می دهد حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید هتل نیوز

ادامه مطلب »