راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هتل ساوی لندن میزبان رویداد حراج یادبود در میان بازسازی‌های در حال انجام است


دوشنبه 1 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

هتل ساووی مترادف با لوکس، تاریخ و اعتبار، قرار است بار دیگر جهان را با یک رویداد حراجی خارق العاده مجذوب خود کند. بیش از 1800 مقاله جذاب به فروش می رسد زیرا ساووی تحت یک بازسازی متحول کننده قرار می گیرد و همه اینها برای مهمانان باز است.

ساووی: میراثی از تجمل

برای بیش از 130 سال، The Savoy، یک هتل تحت مدیریت Fairmont، در خط مقدم صحنه هتل های لوکس بوده است و تجربه ای را به مهمانان ارائه می دهد که برای برآورده کردن خواسته های مسافر مدرن تکامل می یابد. حراج آتی ساووی که در مکانی معتبر در نزدیکی معروف‌ترین جاذبه‌های لندن واقع شده است، نوید یک رویداد تاریخی را می‌دهد و طیف گسترده‌ای از اقلام را ارائه می‌دهد که اتاق‌ها و سالن‌های آن را زیبا کرده‌اند.

گنجینه هایی از سوئیت های شخصیت

در میان تعداد قابل توجهی که در فروش قرار می گیرند، گنجینه هایی از سوئیت های شخصیت است که به نام برخی از مشهورترین مهمانانی که در The Savoy اقامت کرده اند، نامگذاری شده است. پیشنهاد دهندگان این شانس را خواهند داشت که یادگاری های مرتبط با ستارگانی مانند فرانک سیناترا، مرلین مونرو و سر وینستون چرچیل را بدست آورند. داشتن یک آیتم از این سوئیت ها فقط به معنای تجمل نیست. این در مورد داشتن یک قطعه از تاریخ است. داستان‌هایی را که این مصنوعات می‌توانند بیان کنند، تصور کنید – مکالمات، تصمیم‌گیری‌ها و لحظات تأملی که در حضور آن‌ها اتفاق افتاد.

مبلمان لوکس و قطعات هنری

در این حراج مجموعه‌ای از هنرهای زیبا، مبلمان سفارشی، و قطعات لوکس دست‌ساز که اتاق‌های زیبای The Savoy را تزئین کرده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. از آینه های با طراحی پیچیده و مبل های مخملی گرفته تا میز و صندلی های نفیس، هر کدام از اقلام به دلیل کیفیت و اهمیت تاریخی خود انتخاب شده اند. این مجموعه شامل مواردی از 267 اتاق و سوئیت لوکس هتل است که به سبک زیبای ادواردیایی یا آرت دکو تزئین شده اند.

یک رویداد جهانی برای کلکسیونرها و علاقه مندان

این حراج چیزی فراتر از یک فروش است. این یک رویداد برجسته است که توجه مجموعه داران و علاقه مندان از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. حراج Pro Auction، خانه حراج تخصصی بخش مهمان نوازی، فروش را انجام خواهد داد.

سایمون رز، مدیر حراج، آن را به عنوان یک “رویداد برجسته برای ساووی و ما” توصیف کرد. انتظار می‌رود این حراج علاقه قابل توجهی به خود جلب کند و فرصتی نادر و هیجان‌انگیز را برای متقاضیان فراهم کند تا با تاریخ غنی ساووی ارتباط برقرار کنند.

جزئیات رویداد

مرحله اول حراج در سالن رقص نمادین The Savoy در تاریخ 8 آگوست 2024 از ساعت 10:00 صبح برگزار می شود. مشاهده با قرار قبلی در 7 آگوست 2024 است. کاتالوگ فروش در Bidspotter موجود است.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

EASA قوانین دسترسی آسان را برای قابلیت پرواز اولیه و حفاظت از محیط زیست به روز کرد

آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) این خبر را منتشر کرده است بازبینی از ژوئیه 2024 قوانین دسترسی آسان (EAR) برای قابلیت پرواز اولیه و حفاظت از محیط زیست معرفی: قسمت 21 الزامات نور; الزامات خطرات امنیت اطلاعات؛ تعریف هواپیماهای پیچیده موتوری. و ابزارهای قابل قبول مربوط به انطباق (AMC) و مواد راهنمایی (GM). این EAR برای قابلیت پرواز اولیه و حفاظت از محیط زیست برای دانلود رایگان در وب سایت EASA به صورت pdf، نشریات پویا آنلاین با فیلترها و عملکردهای جستجو برای پیمایش ساده با رایانه، تبلت و موبایل، و همچنین در قالب xml با محتوای قابل خواندن توسط ماشین در دسترس هستند. از آنجایی که آنها از طریق پلتفرم eRules تولید می شوند، به طور مرتب به روز می شوند تا تغییرات و تحولات بیشتری را در محتوای خود بگنجانند. لطفاً نظرات و انتقادات خود را با استفاده از بخش قوانین دسترسی آسان در سایت ارسال کنید با ما تماس بگیرید فرم. منبه خبر

ادامه مطلب »