راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

بوئینگ امپراتوری را با خرید 8.3 میلیارد دلاری Spirit AeroSystems گسترش داد


دوشنبه 1 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

Spirit AeroSystems، معروف به “Spirit” یک توافقنامه ادغام قطعی را اعلام کرده است که در آن شرکت Boeing، که به آن “Boeing” گفته می شود، Spirit را با قیمت 37.25 دلار به ازای هر سهم در سهام عادی بوئینگ خریداری می کند، همانطور که در یقه مشخص شده مشخص شده است. ارزش این معامله با ارزش 37.25 دلار به ازای هر سهم، ارزش سهام تقریباً 4.7 میلیارد دلار و ارزش شرکتی در حدود 8.3 میلیارد دلار، از جمله آخرین بدهی خالص گزارش شده Spirit را نشان می دهد. این قیمت خرید نشان دهنده حق بیمه 30 درصدی نسبت به قیمت سهام پایانی Spirit به مبلغ 28.60 دلار در 29 فوریه 2024 است، روز قبل از اعلام اسپیریت و بوئینگ مبنی بر اینکه آنها در حال بررسی یک معامله بالقوه هستند.

“پس از ارزیابی دقیق پیشنهاد بوئینگ برای ترکیب، ما مطمئن هستیم که این معامله به نفع اسپیریت و سهامداران آن است و به نفع سایر سهامداران اسپیریت خواهد بود.” پاتریک ام. شاناهان، رئیس و مدیر اجرایی Spirit گفت. ترکیب Spirit و Boeing با هم یکپارچه‌سازی بیشتر توانایی‌های تولیدی و مهندسی هر دو شرکت، از جمله سیستم‌های ایمنی و کیفیت را ممکن می‌سازد.

اسپیریت همچنین امروز اعلام کرد که با ایرباس SE (EUR: AIR.PA) (“ایرباس”) وارد یک برگه شرایط الزام آور شده است. بر اساس این برگه، طرفین با حسن نیت به مذاکره برای انعقاد قراردادهای قطعی برای ایرباس برای به دست آوردن دارایی‌های Spirit خاص که در خدمت برنامه‌های ایرباس هستند، ادامه خواهند داد، همزمان با بسته شدن خرید Spirit توسط بوئینگ.

شاناهان ادامه داد“ما به نقشی که در برنامه‌های ایرباس ایفا کرده‌ایم افتخار می‌کنیم و معتقدیم که قرار دادن این برنامه‌ها تحت مالکیت ایرباس باعث یکپارچگی و همسویی بیشتر می‌شود.”

شرایط معامله

بر اساس توافقنامه ادغام قطعی با بوئینگ، هر سهامدار Spirit تعدادی سهام بوئینگ را که بر اساس نسبت مبادله تعیین می شود، دریافت خواهد کرد. این نسبت با تقسیم 37.25 دلار بر میانگین وزنی قیمت سهام (VWAP) بوئینگ در 15 روز معاملاتی منتهی به دو روز قبل از تاریخ بسته شدن (“قیمت بسته”) محاسبه می شود. این محاسبه با حداقل 149.00 دلار و حداکثر 206.94 دلار برای هر سهم بوئینگ محدود شده است. با قیمت پایانی 149.00 دلار یا کمتر، سهامداران Spirit 0.25 سهام بوئینگ برای هر سهم Spirit دریافت خواهند کرد. اگر قیمت پایانی 206.94 دلار یا بالاتر باشد، آنها 0.18 سهام بوئینگ به ازای هر سهم Spirit دریافت خواهند کرد.

توافقنامه ادغام، همراه با برگه مدت یک معامله بالقوه ایرباس، به اتفاق آرا از هیئت مدیره روح دریافت کرد. بسته شدن ادغام بوئینگ به واگذاری بخش‌های ایرباس Spirit و سایر شرایط، از جمله تأیید سهامداران Spirit و مجوزهای قانونی بستگی دارد. بسته شدن همزمان با قرارداد بوئینگ برای معامله ایرباس، مشروط به نهایی کردن توافق با ایرباس و شرایط بسته شدن مشابه، پیش بینی می شود. پیش بینی می شود این تراکنش ها تا اواسط سال 2025 تکمیل شوند.

علاوه بر این، Spirit قصد دارد برخی از عملیات‌ها، به‌ویژه فعالیت‌های خود در سوبانگ، مالزی را واگذار کند. پرستویک، اسکاتلند؛ و بلفاست، ایرلند شمالی، به استثنای کسانی که از برنامه های ایرباس حمایت می کنند.

مشاوران

Morgan Stanley & Co. LLC مشاور مالی اصلی Spirit است و Moelis & Company LLC نیز خدمات مشاوره مالی ارائه می دهد. Skadden، Arps، Slate، Meagher & Flom LLP مشاور حقوقی است.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

لوکس پایدار را در چهار فصل استراحتگاه لانای و سنسی لانایی کشف کنید

کشف تجملات پایدار در چهار فصل استراحتگاه لانای و سنسی لانایی – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه یک رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید هتل نیوز

ادامه مطلب »