راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هتل و ویلاهای Round Hill در جامائیکا خرید ملک منحصر به فرد را برای حفظ حریم خصوصی و لوکس ارائه می دهد


سه شنبه 2 ژوئیه 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

Round Hill Hotel & Villas Jamaica

Round Hill Hotel & Villas در Montego Bay، جامائیکا، خریدهای منحصر به فرد ملک را ارائه می دهد، که حفظ حریم خصوصی و لوکس نهایی را برای عروسی ها، رویدادها، و استراحتگاه های اجرایی تضمین می کند.

هتل و ویلا راند هیل که در ساحلی منزوی در خلیج مونتگو، جامائیکا واقع شده است، هیجان زده است تا تجربه ای منحصر به فرد را برای گروه هایی که به دنبال حفظ حریم خصوصی و تجمل هستند، ارائه دهد. این اقامتگاه مشهور با سابقه 70 ساله غنی میزبانی از افراد مشهور، شخصیت‌های برجسته و رویدادهای برجسته، اکنون گزینه خرید انحصاری کل ملک 110 هکتاری خود را ارائه می‌کند. این پیشنهاد منحصر به فرد برای مراسم عروسی، رویدادهای اجتماعی، جلسات اجرایی و برنامه های تشویقی مجلل عالی است.

تضمین کامل خرید ملک

Round Hill انحصاری کامل را برای گروه شما تضمین می کند و از عدم رزرو خارجی در طول اقامت شما برای حفظ حریم خصوصی، صلاحدید و خدمات شخصی سازی شده اطمینان می دهد.

اسکان و ظرفیت

این اقامتگاه دارای 67 اتاق مهمان، سوئیت و ویلا با طراحی زیبا است که هر کدام دو تا شش اتاق خواب دارند. خرید کامل می تواند به راحتی بین 150 تا 240 مهمان را میزبانی کند.

حداقل شرایط اقامت

حداقل چهار شب اقامت برای تمامی خریدها الزامی است. الگوهای ترجیحی ورود و خروج شامل چهارشنبه تا یکشنبه یا پنجشنبه تا دوشنبه است، اگرچه می‌توان ترتیبات دیگری را براساس در دسترس بودن انجام داد.

در دسترس بودن فصلی و تاریخ های خاموشی

Round Hill از رزروهای گروهی و رویدادهای خصوصی در طول سال استقبال می کند، با تاریخ های خاموشی که در تعطیلات مهم مانند کریسمس، روز رئیس جمهور و عید پاک اعمال می شود.

طرح های فراگیر

برای یک تجربه بدون درز، Round Hill برنامه های غذایی جامعی را ارائه می دهد که باید توسط همه اعضای گروه انتخاب شود. گزینه ها عبارتند از:

  • طرح آمریکایی اصلاح شده (MAP): صبحانه و شام 165 دلار برای هر نفر در روز
  • طرح کامل آمریکایی (FAP): صبحانه، ناهار و شام 225 دلار برای هر نفر در روز
  • طرح فراگیر Round Hill: صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی به ازای هر نفر 350 دلار در روز

همه نرخ‌ها مشمول 10 درصد مالیات مصرف عمومی (GCT) و هزینه خدمات 18 درصدی هستند، به استثنای مصرف الکل.

شامل امکانات رفاهی

اقامت خود را با طیف گسترده ای از امکانات و خدمات رایگان بهبود بخشید:

  • کوکتل خوش آمدگویی در بدو ورود
  • ایستگاه چای و قهوه رایگان روزانه در لابی
  • Wi-Fi سراسر توچال
  • قهوه و چای داخل اتاق، و لوازم حمام ممتاز Elemis
  • چای عصرانه روزانه در کوکتل لانژ رالف لورن
  • دسترسی به مرکز تناسب اندام با کلاس های کششی رایگان
  • استفاده از زمین های تنیس و پیکل بال با تجهیزات
  • ورزش های آبی غیر موتوری
  • تور روزانه قایق با کف شیشه ای
  • دسترسی به کتابخانه و سالن تلویزیون مجهز به تهویه مطبوع
  • تورهای باغ ملک خصوصی
  • بطری های آب قابل استفاده مجدد
  • ساقی اختصاصی برای مهمانان ویلا
  • فعالیت های رایگان کودکان برای سنین سه تا 12 سال
  • پذیرایی هفتگی کوکتل مدیر کل

ترانسفر زمینی فرودگاه با نرخ گروهی ترجیحی 50 دلار برای هر نفر برای یک تا چهار مسافر، با هر شرکت کننده اضافی 15 دلار در دسترس است.

آبگرم و سلامتی

اسپا در Round Hill هشت اتاق درمانی از جمله اتاق درمان یک زوج ارائه می دهد. گروه ها 20 درصد تخفیف برای درمان های از قبل رزرو شده دریافت می کنند.

گلف

باشگاه گلف معتبر 18 حفره‌ای Tryall تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و یک تجربه گلف در کلاس جهانی را برای علاقه‌مندان ارائه می‌کند.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

انجمن هتل ها و رستوران های اودیشا دستور کار 100 روزه را برای سیاست گردشگری انقلابی تنظیم می کند

صفحه اصلی » اخبار هتل » انجمن هتل ها و رستوران های اودیشا دستور کار 100 روزه را برای سیاست گردشگری انقلابی تنظیم می کند شنبه 20 جولای 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه در Bhubaneswar، هتلداران محلی از تجدید نظر قابل توجهی در سیاست گردشگری فعلی حمایت می کنند. آنها معتقدند چارچوب موجود تحت دولت BJP در جذب تعداد کافی گردشگر داخلی و بین المللی موثر نبوده است. در پاسخ به این چالش، انجمن هتل ها و رستوران های اودیشا (HRAO) یک “پیشنهاد 100 روزه” استراتژیک تهیه کرده است. این طرح پیشرفت های لازم را در زیرساخت های گردشگری ترسیم می کند و هدف آن افزایش جذابیت کلی ایالت به عنوان یک مقصد گردشگری است. به عنوان بخشی از توصیه های خود، HRAO از دولت می خواهد که یک جلسه فوری با همه ذینفعان مربوطه ترتیب دهد. این شامل سازمان های تجارت مسافرتی می شود تا تغییرات پیشنهادی را مورد بحث و بررسی قرار دهند و آغاز کنند. تمرکز بر به روز رسانی سیاست گردشگری اودیشا است که در ابتدا در سال 2022 معرفی شد. این انجمن تاکید می کند که ارتقای زیرساخت های گردشگری برای رشد این بخش در اودیشا ضروری است. آنها استدلال می کنند که بدون این پیشرفت های حیاتی، دولت به عملکرد ضعیف خود در جذب گردشگران که برای اقتصاد محلی حیاتی است، ادامه خواهد داد. برچسب ها: bhubaneswar، دولت BJP، اخبار هتل، هتلداران، HRAO، اخبار سفر به هند، گردشگران بین المللی، گردشگری اودیشا، سهامداران، زیرساخت های گردشگری، اخبار گردشگری، سیاست گردشگری هتل نیوز

ادامه مطلب »