راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

پروازهای مستقیم ITA Airways رم به بانکوک که از زمستان امسال آغاز می شود


سه شنبه 2 ژوئیه 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

راه های هوایی ایتا

ایتا ایرویزاپراتور پرچمدار ایتالیا، یک سرویس بدون توقف کاملاً جدید را اعلام کرده است که رم فیومیچینو را به بانکوک متصل می کند، که قرار است از 16 نوامبر با خدمات پنج بار در هفته آغاز شود. این مسیر اولین اتصال مستقیم ITA Airways از ایتالیا به تایلند را نشان می دهد و به عنوان یکی از مهم ترین موارد اضافه شده به برنامه زمستانی این شرکت هواپیمایی برای سال 2024/2025 برجسته است. این ابتکار با راه اندازی مهم دیگر، مسیر رم فیومیچینو به دبی، که از 27 اکتبر 2024 آغاز می شود، هماهنگ است.

مسافران می توانند از طریق تمامی کانال های رزرو ITA Airways، صندلی خود را برای پرواز رم-بانکوک رزرو کنند. این شرکت هواپیمایی قصد دارد مسیر را با ایرباس A330neo با رعایت جدول زمانی زیر انجام دهد:

  • پروازها از رم فیومیچینو به بانکوک از 16 نوامبر آغاز می شود و هر دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، شنبه و یکشنبه ساعت 15:15 به وقت محلی انجام می شود و ساعت 7:40 صبح روز بعد به وقت محلی به بانکوک می رسد.
  • پرواز برگشت از بانکوک به رم فیومیچینو از 17 نوامبر آغاز می شود و پروازها برای هر دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه در ساعت 12:15 بعد از ظهر به وقت محلی برنامه ریزی شده است و ساعت 19:00 به وقت محلی به رم می رسد.

“ارتباط جدید رم – بانکوک نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو در توسعه ITA Airways است
Emiliana Limosani، مدیر بازرگانی ITA Airways و مدیر عامل Volare، گفت: این استراتژی به عنوان یک مقصد بین قاره‌ای دیگر اضافه می‌کند و درهای تایلند را به روی مسافران ما باز می‌کند، بازاری استراتژیک از نظر گردشگری تفریحی و بخش تجاری. بانکوک همیشه یکی از برترین پایتخت‌های گردشگری جهان و یک مرکز مهم بوده است که به لطف پروازهای ارتباطی با جزایر متعدد تایلند امکان دسترسی به معروف‌ترین مقاصد بهشتی در جهان را فراهم می‌کند. در عین حال، این یک مقصد کلیدی برای ترافیک تجاری بین دو کشور است، بخشی در رشد مداوم. CCO اضافه کرد: پرواز مستقیم جدید همچنین تعهد ITA Airways به ارائه راه حل های بهینه سفر را نشان می دهد و اهمیت توسعه شبکه بین قاره ای را در استراتژی های تجاری شرکت تأیید می کند.

ایوان باساتو، افسر ارشد هوانوردی Aeroporti di Roma اظهار داشت: «تایلند یکی از بازارهای هدف در جنوب شرقی آسیا برای رم است، و اینکه بتوانیم روی این ارتباط مستقیم جدید از ITA Airways حساب کنیم، منبع بزرگی برای رضایت ما است. «مسیر جدید بانکوک هم برای مسافران تجاری و هم برای بسیاری از گردشگران یک گزینه عالی خواهد بود که نشان دهنده افزایش مطمئنی برای رشد جریان ترافیک و فرصت‌های همکاری بین دو کشور است.»

تابستان امسال، ITA Airways به 57 مقصد خدمات رسانی می کند که شامل 16 مسیر داخلی، 26 مسیر بین المللی و 15 مسیر بین قاره ای است. این ایرلاین پیشنهادات خود را با پروازهای مستقیم جدید از مرکز رم فیومیچینو به شیکاگو و تورنتو که به ترتیب از آوریل و می 2024 آغاز می شود، گسترش داده است. علاوه بر این، خدمات خود را به ریاض در 2 ژوئن 2023 و به آکرا در 6 ژوئن 2023 آغاز کرد. راه اندازی های آتی شامل داکار در 3 ژوئیه و جده در 1 اوت 2024 است.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

هتل چهار فصل نیویورک و بیلتمور سانتا باربارا بازگشایی می شوند

زمان خواندن: < 1 دقیقه هتل های تای وارنر و چهار فصل هتل Four Seasons New York در سپتامبر 2024 و The Biltmore Santa Barbara در بهار 2025 پس از بهبودهای گسترده بازگشایی خواهد شد. هتل‌ها و استراحتگاه‌های تای وارنر، همراه با شرکت‌های وابسته‌شان، توافق‌نامه‌هایی را با Four Seasons برای بازگشایی هتل Four Seasons نیویورک در سپتامبر 2024 و Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara در بهار 2025 نهایی کرده‌اند. باشگاه Coral Casino Beach and Cabana قبلاً بازگشایی شده است. اکنون تحت مدیریت یک شرکت تای وارنر است. برای بیش از سی سال، این املاک نمادین هم به مسافران فهیم و هم به مردم محلی خدمت کرده است. تیم تای وارنر، با همکاری Four Seasons، مشتاقانه پیش بینی می کند که از مهمانان بازگشت به این مکان های محترم استقبال کند. در حال حاضر، هتل چهار فصل نیویورک و هتل چهار فصل نیویورک و Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara در حال پیشرفت هستند. جزئیات بیشتر در مورد بازگشایی در ماه های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. پست هتل چهار فصل نیویورک و بیلتمور سانتا باربارا بازگشایی می شوند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. هتل نیوز

ادامه مطلب »