راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی آمریکا با ابتکارات جدید پایداری در کربن زدایی پیشروی می کند


چهارشنبه 3 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

خطوط هوایی آمریکا

خطوط هوایی آمریکا امروز گزارش پایداری 2023 خود را رونمایی کرد و جزئیات تلاش های خود را برای پیشرفت استراتژی تغییر آب و هوا و تسریع در کربن زدایی هوانوردی ارائه کرد. این گزارش همچنین دستاوردها را در زمینه های حیاتی برای شرکت و ذینفعان آن مانند ایمنی، توسعه نیروی کار و تجربه مشتری برجسته می کند.

پیشرفت‌های قابل توجه در سال 2023 شامل مشارکت آمریکا با Breakthrough Energy و Google Research در زمینه تحقیقات اجتناب از contrail پیشگام است. هدف این تحقیق هدایت صنعت در جهت کاهش اثرات آب و هوایی آن است. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که خطوط هوایی آمریکا چگونه تعهد خود به پایداری را از طریق بهبود روش‌های تامین منابع و تدارکات افزایش می‌دهد.

“به لطف کار سخت بیش از 140000 عضو تیم ما، American همچنان به ارائه خدمات برای مشتریان خود ادامه می دهد و در عین حال گام هایی را در جهت اهداف پایداری خود برداشته است.” رابرت ایسوم، مدیرعامل امریکن گفت. کار بسیار بیشتری وجود دارد که باید انجام شود و بسیاری از زمینه‌ها وجود دارد که ما همچنان به سیاست‌گذاران و مشارکت‌ها برای پیشرفت تکیه خواهیم کرد. اما من به سوابق خود افتخار می‌کنم – از پیشرفت توسعه فناوری‌های کم کربن گرفته تا کارمان برای توسعه بهتر و استخدام گروهی متنوع و با استعداد از رهبران با تخصص بی‌نظیر در سراسر شرکت.»

آمریکن از طریق تعامل مستمر در داخل شرکت و با ذینفعان خارجی مختلف، چهار اولویت کلیدی پایداری را مشخص کرده است که در این گزارش توضیح داده شده است: ایمنی، پشتیبانی اعضای تیم، رضایت مشتری و کارایی عملیاتی، و تغییر آب و هوا و بهره وری سوخت. آمریکا همچنان به اهداف بلندمدت پایداری خود پایبند است و چالش ها و ارتباط متقابل موجود در دستیابی به آنها را تصدیق می کند.

“هدف آمریکایی ها برای دستیابی به انتشار گازهای گلخانه ای صفر تا سال 2050، هدف درستی است، اما آسان نخواهد بود.” جیل بلیکستاین، افسر ارشد پایداری آمریکا گفت. «گزارش ما گام‌های مشخصی را که برداشته‌ایم توصیف می‌کند و زمینه را برای کار سخت در سال‌های آینده فراهم می‌کند. امریکن متعهد به همکاری با شرکای خود در داخل و خارج از صنعت هوانوردی است تا ما و صنعت ما را در مسیری برای مقابله با این چالش های جهانی قرار دهد.

مطابق با تعهد آمریکا به شفافیت و پایبندی به معیارهای دقیق صنعت، این گزارش به طور قابل توجهی با دستورالعمل های کارگروه در مورد افشای مالی مرتبط با آب و هوا و استاندارد صنعت هواپیمایی تعیین شده توسط هیئت استانداردهای حسابداری پایداری مطابقت دارد.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

سفر هیجان انگیز با پرواز خطوط هوایی بروکسل با شیاطین سرخ به یورو 2024 آغاز می شود

زمان خواندن: < 1 دقیقه به عنوان شریک افتخار تیم های ملی فوتبال بلژیک، خطوط هوایی بروکسل از انتقال شیاطین سرخ به اشتوتگارت برای مسابقات قهرمانی اروپا 2024 لذت ویژه ای داشت. وقتی تیم برای سفر خود آماده می شد و به نمایندگی از کشورشان در یکی از بزرگترین صحنه های فوتبال اروپا آماده می شد، هیجان ملموس بود. صبح امروز، حوالی ساعت 9:45 صبح، تیم بلژیکی و هیئت همراهش سوار تریدنت (OO-SNO؛ پرواز SN1163) شدند. تماشای بازیکنان، مربیان و کارکنان پشتیبانی که سوار هواپیما می‌شوند، لحظه‌ای غرورآفرین برای همه درگیران بود، که نمادی از اتحاد و عزم تیم در حالی است که آنها برای رقابت در مسابقات قهرمانی حرکت می‌کنند. جو برقی بود و کارکنان پرشور خطوط هوایی بروکسل تیم را تشویق می کردند. حمایت آنها یک لایه اضافی از انگیزه و هیجان را به بازیکنان اضافه کرد، زیرا می دانستند که آنها از حمایت ملت خود در تلاش برای افتخار در اشتوتگارت برخوردار هستند. خطوط هوایی بروکسل به همکاری خود با تیم های ملی فوتبال بلژیک افتخار می کند و خروج صبح امروز شاهدی بر پیوند قوی بین شرکت هواپیمایی و تیم بود. در حالی که شیاطین سرخ سفر خود را آغاز می کنند، کل ملت مشتاقانه منتظر عملکرد آنها هستند و از پتانسیل خود برای دستیابی به موفقیت بزرگ در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 مطمئن هستند. پست سفر هیجان انگیز با پرواز خطوط هوایی بروکسل با شیاطین سرخ به یورو 2024 آغاز می شود اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »