راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

هک‌های سفر امارات: چگونه خانواده‌ها می‌توانند در تابستان از تجربه پرواز بهتری برخوردار شوند؟


پنجشنبه 4 جولای 2024

زمان خواندن: 4 دقایق

امارات

امارات اوج سفر قابل توجهی را پیش بینی می کند که از شنبه، 6 ژوئیه آغاز می شود، زیرا بسیاری از خانواده ها برای تعطیلات تابستانی می روند. مسافران تشویق می‌شوند به زمان‌بندی ضروری فرودگاه توجه داشته باشند، از بستنی رایگان امارات لذت ببرند، و گزینه‌های مختلف پرواز برای خانواده‌ها را بررسی کنند.

امارات که به خاطر خانواده دوست بودن شهرت دارد، سالانه بیش از یک میلیون کودک را در سراسر جهان جابجا می کند و خدمات سفارشی متعددی را برای خانواده ها ارائه می دهد. در این دوره اوج سفر، مشتریانی که دبی را با امارات ترک می‌کنند باید برای افزایش ترافیک جاده‌ای در نزدیکی فرودگاه، تعداد بیشتری از افراد از طریق مهاجرت، و زمان لازم برای سفر بین کنکور و رسیدن به دروازه‌های سواری برنامه‌ریزی کنند.

برای سفرهای خانوادگی بدون استرس این جدول زمانی را دنبال کنید:

  • در زمان اوج سفر، رسیدن به فرودگاه: 3 ساعت قبل از حرکت.
  • عبور از طریق مهاجرت: 1.5 ساعت قبل از حرکت.
  • رسیدن به دروازه صحیح سوار شدن: 1 ساعت قبل از حرکت.

راه‌های سریع‌تر برای ورود خانواده‌ها

ورود به خانه: مشتریان امارات در دبی و شارجه می توانند از خدمات ورود به خانه امارات استفاده کنند. کارگزاران فرآیند چک‌این را در منزل، هتل یا دفتر مشتری تکمیل می‌کنند و چمدان‌ها را به پرواز می‌برند و به مسافران اجازه می‌دهند بعداً با چمدان دستی به آنجا برسند. این سرویس باید حداقل 24 ساعت قبل از پرواز رزرو شود و برای مسافران درجه یک و اعضای Platinum Skywards رایگان است.

از برنامه یا وب سایت استفاده کنید: برنامه امارات را برای رزرو و تغییر پرواز، دانلود کارت دیجیتالی پرواز برای بیشتر مقصدها، دریافت اعلان‌های پرواز، و بررسی منوی داخل پرواز، دانلود کنید. مشتریان همچنین می‌توانند صندلی‌های ترجیحی و بار اضافی را از قبل خریداری کنند، خدمات رانندگی با راننده رزرو کنند و فیلم‌هایی را از قبل برای سرگرمی در پرواز انتخاب کنند. چک‌این آنلاین و چک‌این اپلیکیشن 48 ساعت قبل از پرواز در دسترس است.

چمدان را زودتر تحویل دهید: مشتریان امارات می توانند چمدان های خود را شب قبل از سفر بدون پرداخت هزینه در فرودگاه تحویل دهند. مسافرانی که از دبی حرکت می کنند می توانند 24 ساعت قبل از حرکت یا 12 ساعت قبل از حرکت در صورت پرواز به ایالات متحده، چمدان های خود را تحویل بگیرند و زودتر تحویل بگیرند. این به مشتریان این امکان را می دهد که مستقیماً به منطقه مهاجرت نزدیکتر به زمان عزیمت ادامه دهند.

خدمات ورود به شهر امارات

DIFC: در زمان خود در فرودگاه صرفه جویی کنید و در فروشگاه امارات سیتی چک این و سفر در ICD Brookfield Place واقع در مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) صرفه جویی کنید. در قلب منطقه تجاری واقع شده است، می‌توانید چمدان‌های خود را ۲۴ ساعت زودتر و حداکثر ۴ ساعت قبل از پرواز تحویل بگیرید. این سرویس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب ارائه می شود.

عجمان: برای مسافرانی که از شمال امارات می آیند، ترمینال اتوبوس مرکزی عجمان خدمات چک-این را از 24 ساعت تا 4 ساعت قبل از پرواز شما ارائه می دهد. این تسهیلات 24/7 کار می کند و انعطاف پذیری و راحتی را فراهم می کند.

خرید بدون عوارض را پیش خرید کنید: با پیش‌سفارش اقلام معاف از گمرک در EmiratesRED.com در زمان بیشتری صرفه‌جویی کنید. به محصولات انحصاری که در طول پرواز به صندلی شما تحویل داده می شوند دسترسی داشته باشید. شما می توانید از 21 روز تا 40 ساعت قبل از پرواز با ارائه جزئیات پرواز خود در هنگام تسویه حساب خرید کنید. خدمه کابین امارات سفارش شما را مستقیماً به داخل هواپیما تحویل می دهند.

از تجربه امارات برای خانواده ها در فرودگاه لذت ببرید

بستنی رایگان: تا 28 جولای هر جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت 12 تا 18 از بستنی رایگان برای کل خانواده لذت ببرید. از چرخ دستی های بستنی راه راه قرمز و سفید امارات در ترمینال 3 دیدن کنید تا از طعم هایی مانند وانیل، شکلات، دولچه د لچه، سوربت انبه، و شربت لیمو استفاده کنید.

کالسکه رایگان: در فرودگاه دبی، امارات برای نوزادان و کودکان خردسال کالسکه‌های رایگان برای نوزادان فراهم می‌کند و راحتی برای پاهای کوچک خسته را تضمین می‌کند.

کالسکه های فرودگاه دبی: این کالسکه ها که با نام تاکسی دبی نیز شناخته می شوند، با اولویت افراد مسن، خانواده های دارای فرزند و افراد قاطع، به صورت رایگان در اختیار همه مشتریان قرار می گیرند.

مناطق بازی کودکان: سالن‌های کلاس اول و بیزینس در فرودگاه دبی، Concourse A و B، دارای مناطق بازی کودکان با بازی‌های با کیفیت آرکید و پایانه‌های Sony PlayStation هستند. سالن‌ها همچنین دارای اتاق‌های مراقبت از مادر و نوزاد، قسمت‌های راحت برای تغذیه و وسایل تعویض نوزاد هستند.

کودکان بدون همراه: امارات خدماتی رایگان برای خردسالان بدون همراه 5 تا 11 ساله ارائه می دهد. کارکنان متخصص زمینی امارات و خدمه کابین کودکان را در هر مرحله از سفر همراهی و نظارت می کنند. یک سالن اختصاصی با بازی های ویدیویی، وای فای رایگان، مبل های راحتی و حمام کودکان در دسترس است.

کودکان مبتلا به اوتیسم: برای کودکان دارای ناتوانی های پنهان، امارات اطلاعات دقیقی را برای کمک به خانواده ها در برنامه ریزی، تمرین، و احساس اطمینان در مورد سفر خود ارائه می دهد. صفحه سفر در دسترس در Emirates.com را بررسی کنید، به راهنمای اوتیسم دوستانه مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با دفتر محلی امارات تماس بگیرید.

سرگرمی خانوادگی و راحتی در امارات

وعده های غذایی کودکان – امارات غذاهای خوشمزه و مغذی برای بچه ها را تقریباً در همه مسیرها در همه کلاس ها سرو می کند. این وعده‌های غذایی دارای عناصر میان‌وعده‌ای هستند تا کودکان را راضی نگه دارند. برای نوزادان، شرکت هواپیمایی در صورت درخواست، غذای ارگانیک کودک، شیر خشک، و شیشه شیر کودک را ارائه می دهد.

وسایل رفاهی نوزاد – والدینی که نوزاد دارند، یک کیت لوازم جانبی برای نوزادان دریافت می‌کنند که شامل پوشک، یک پیش‌بند، لوسیون و یک تشک تعویض می‌شود تا اطمینان حاصل شود که جوان‌ترین مسافران در طول سفر شاداب می‌مانند. اکثر حمام های هواپیماهای امارات برای راحتی بیشتر مجهز به میز تعویض نوزاد هستند.

پایه های کودک – والدین می توانند صندلی هایی با حوضچه های ایمن و راحت برای نوزادان زیر ۲ سال رزرو کنند که به نوزادان اجازه می دهد در طول پرواز راحت بخوابند. علاوه بر این، والدین می‌توانند برای آشنایی و ایمنی بیشتر، صندلی‌های خودرو تأیید شده را به همراه داشته باشند.

سرگرمی روی یخ – سیستم سرگرمی درون پروازی امارات، یخ، طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها از جمله فیلم‌های جدید، کلاسیک دیزنی، استودیو مارول، مجموعه‌های جنگ ستارگان، و مجموعه‌های کامل هری پاتر را به بچه‌ها ارائه می‌دهد. بچه‌ها همچنین می‌توانند از نمایش‌های CBeebies، Nickelodeon و Cartoon Network لذت ببرند. این سیستم دارای حداکثر 100 بازی ویدیویی است که می تواند توسط دو بازیکن در صندلی های مختلف با استفاده از کنترلرهای داخل صندلی بازی کند.

یادگاری کودکان – امارات مجموعه ای از اسباب بازی ها و هدایای ساخته شده از مواد پایدار را برای کودکان در تمام سنین ارائه می دهد. مجله Fly with Me یک مجله سرگرمی و سرگرم کننده با پازل، جوک و فعالیت برای کودکان 3-8 ساله است. برای ایجاد خاطرات ماندگار، خدمه کابین می‌توانند لحظات ویژه‌ای را با دوربین پولاروید فوری ثبت کنند و عکس را در یک قاب عکس اماراتی با نسخه محدود به عنوان یادگاری ارائه کنند.

وای فای رایگان – کودکان از پیام‌رسانی رایگان Wi-Fi در همه پروازهای امارات در همه کلاس‌ها لذت می‌برند. با افزودن شماره عضویت به رزرو قبل از پرواز، کودکان می توانند در برنامه وفاداری امارات اسکای سرفرز ثبت نام کنند. مسافران جوان بین 2 تا 17 سال می توانند در هر پرواز امارات و فلای دبی مایل Skywards کسب کنند که می توانند برای پروازهای بیشتر یا مزایای منحصر به فرد سبک زندگی از آن استفاده کنند.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

فرودگاه بین المللی رالی-دورهام رکوردهای جدیدی را در تعطیلات روز استقلال ثبت کرد

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » فرودگاه بین المللی رالی-دورهام رکوردهای جدیدی را در تعطیلات روز استقلال ثبت کرد یکشنبه 28 جولای 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه ترافیک مسافران در فرودگاه بین المللی رالی-دورهام (RDU) در طول تعطیلات روز استقلال افزایش یافت و نزدیک به 329,000 مسافر بین 1 ژوئیه تا 7 ژوئیه تردد کردند. این نشان دهنده افزایش 9.5 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2023 است. علاوه بر این، RDU تعیین کرد رکورد جدید ماهانه در ماه ژوئن، خدمات رسانی به بیش از 1.4 میلیون مسافر، که بیش از سه درصد از بالاترین رکورد قبلی در ماه می فراتر رفته است. برای تسریع فرآیند غربالگری امنیتی، مسافران اکنون می‌توانند از طریق CLEAR در RDU ثبت‌نام کنند یا پیش‌چک TSA خود را تمدید کنند. اعضای TSA PreCheck از خطوط اختصاصی بهره می‌برند که به آن‌ها اجازه می‌دهد کفش‌ها، کمربندها و ژاکت‌های سبک و وسایل الکترونیکی و مایعات سازگار را در کیف دستی‌شان نگه دارند. CLEAR ثبت نام حضوری TSA PreCheck را روزانه از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر در ترمینال 1 و ترمینال 2 فراهم می کند. با توجه به اینکه RDU رکورد تعداد مسافران را تجربه می کند، به مسافران توصیه می شود زمان کافی برای پارک، امنیت و رسیدن به دروازه خود بگذارند. RDU توصیه می‌کند دو ساعت قبل از پروازهای داخلی و سه ساعت قبل از پروازهای بین‌المللی به فرودگاه برسید تا تجربه سفری آرام داشته باشید. برچسب ها: اخبار خطوط هوایی، پروازهای داخلی، روز استقلال، پروازهای بین المللی، ترافیک مسافری، فرودگاه بین المللی رالی-دورهام، RDU، صنعت مسافرت، اخبار سفر، توصیه های مسافرتی، TSA PreCheck ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »