راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

“سلامتی را جشن بگیرید”، هشتمین رویداد سلامتی سالانه The Westin Resort Nusa Dua، بالی: چه چیزی باید بدانید؟


پنجشنبه 4 جولای 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

Westin Resort Nusa Dua، بالی

وستین ریزورت نوسا دعا، بالی، یک رهبر در سلامتی و مهمان نوازی، هیجان زده است که هشتمین دوره رویداد “Celebrate Wellness” خود را اعلام کند.

امسال، این استراحتگاه به سنت خود در ترویج ستون‌های Move Well و Feel Well از طریق سلامت و رفاه کل نگر با مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که بر سلامت جسمی، عاطفی، اجتماعی، معنوی و فکری تمرکز دارد، ادامه می‌دهد.

به عنوان بخشی از تعهد مستمر ما به سلامتی، وستین ریزورت نوسا دوآ، بالی سه فعالیت کلیدی سلامتی را در ژوئن امسال یا جاده جشن سلامتی 2024 سازماندهی کرده است و زمینه را برای جشن باشکوه ما در ژوئیه آماده کرده است:

  1. روز جهانی دویدن – 5 ژوئن 2024
    این رویداد که در ورودی مرکز کنوانسیون بین المللی بالی برگزار شد، یک جلسه گرم کردن پویا به رهبری دکتر جیتندرا پوخریال، سفیر سلامتی ما برگزار شد. Westin Running Concierge سپس تمام علاقه مندان به دویدن را به یک مسیر منظره 5K در اطراف منطقه ITDC برد، که IndoRunners Bali با مشارکت مهمانان هتل، تیم های محلی و سایر استراحتگاه های ماریوت در بالی به آن ملحق شد.
  2. روز جهانی سلامتی – 8 ژوئن 2024
    دکتر جیتندرا پوخریال، سفیر سلامتی استراحتگاه، شرکت کنندگان را به یک “تجربه سفر صوتی” متحول کننده برد و از قدرت صدا برای کشف خود و درمان استفاده کرد. این جلسه باعث شادابی شرکت کنندگان شد و حس تعادل و رفاه را برای آنها به ارمغان آورد.
  3. روز جهانی یوگا – 21 ژوئن 2024
    این رویداد رایگان، شرکت کنندگان در تمام سطوح را به یک جلسه یوگا 90 دقیقه ای دعوت کرد که در فضایی آرام در سالن Nusantara، مرکز همایش بین المللی بالی برگزار شد. این جلسه تحت رهبری معلم و تأثیرگذار معتبر یوگا، خانم آردانی هاردی و وستین ریزورت، نوسا دوآ، سفیر سلامت بالی، دکتر جیتندرا پوخریال، جریان های یوگا، مدیتیشن هدایت شده و نفس کشیدن را ترکیب کرد.

سلامتی 2024 را جشن بگیرید – رویداد بزرگ
برای هشتمین رویداد سالانه سلامتی، جشن سلامتی در شنبه، 27 ژوئیه، و یکشنبه، 28 ژوئیه 2024 در مرکز همایش های بین المللی بالی، برای یک تعطیلات آخر هفته از جشن های سلامتی به ما بپیوندید.

این رویداد با یک پذیرایی سلامتی جشن آغاز می شود، برای یک جلسه ملاقات و خوشامدگویی انحصاری با کارشناسان سلامتی در اولین روز رویداد.

جشن برنامه های سلامتی در روز اول با حضور کارشناسان سلامتی:
• Endurance Expedition: On The Run اثر ملانی پوتریا، دونده مشهور
• کارگاه شفای صدا: سفری از طریق شفای صدا توسط دکتر جیتندرا پوخریال، سفیر سلامتی در وستین ریزورت نوسا دوآ، بالی
• دایره چاکل: در آغوش کشیدن خنده برای رفاه اثر اکا سوکما، استاد یوگای خنده
• ناهار سالم با منوی 3 غذا توسط سرآشپز اجرایی، Dane Fernandes و سفیر سلامتی، Jitendra Pokhrial از The Westin Resort Nusa Dua، بالی
• صعود آرام: رونمایی از هارمونی درون توسط آنژاسمارا، مربی یوگای مشهور

برنامه های سلامتی را در روز دوم با حضور کارشناسان سلامت جشن بگیرید:
• Wellness Duo: Strength & Serenity توسط اندرو وایت و نانا میرداد، زوج سالم زندگی
• Groove & Gain: Dance Your Way to Fitness توسط Glories Putera، مربی رقص تناسب اندام
• مسیرهای صلح درونی: گفتگوی جامع سلامت توسط Tjok Gde Kerthyasa، هومیوپات، دانشمند سلامت، کاوشگر کیمیاگری
• Nourish & Thrive: The Power of Fitness & Nutrition توسط Ade Rai، بدنساز حرفه ای

همچنین از شرکت کنندگان دعوت می شود تا غرفه های نمایشگاهی الهام بخش با محصولات سلامتی الهام گرفته را کشف کنند و در قرعه کشی خوش شانس با جوایز بزرگ شرکت کنند.

روند سلامتی برای سال 2024
تمرکز بر سلامت کل نگر در سال 2024 به رشد خود ادامه می دهد و بر سبک زندگی متعادل در ابعاد فیزیکی، عاطفی، اجتماعی، معنوی و فکری تاکید می کند.

علاوه بر این، همگرایی سلامت و تناسب اندام باعث می شود که مصرف کنندگان سلامت روان را در کنار تناسب اندام بدنی در اولویت قرار دهند و از کسب و کارها بخواهند خدمات خود را با این نیازهای در حال تکامل تطبیق دهند.

رفاه همیشه اولویت اصلی ما در وستین بوده است.

هدف ما این است که همچنان بهترین شریک رفاهی برای مهمانان و همکاران خود باشیم.

در The Westin Resort Nusa Dua، بالی، ما همچنین معتقدیم که وقتی همکاران به خوبی از رفاه خود مراقبت می کنند، از رفاه مهمانان ما نیز در طول اقامت خود با ما مراقبت خواهند کرد. مدیر کل Westin Resort Nusa Dua، بالی.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

خطوط هوایی دلتا با ضرر مالی 380 میلیونی ناشی از قطع شدن CrowdStrike مواجه است: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است.

خطوط هوایی دلتا با خسارت مالی 380 میلیونی ناشی از قطع شدن CrowdStrike مواجه است: آنچه باید بدانید – سفر و جهانگردی حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه یک رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »