راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

بریز ایرویز پروازهای جدیدی را به مسیر نیواورلئان-لاس وگاس، بازگرداندن لس آنجلس آغاز می کند.


یکشنبه 7 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

راه های هوایی نسیم

بریز ایرویز از معرفی یک مسیر پروازی جدید از سال آینده خبر داده است که به طور مستقیم نیواورلئان و لاس وگاس را به هم متصل می کند. این سرویس که قرار است با شش حرکت هفتگی راه اندازی شود، نوید یک ارتباط بی وقفه بین این شهرهای پر جنب و جوش را می دهد.

علاوه بر این، بریز قصد دارد در سال 2025 پروازهای مستقیم خود را از نیواورلئان به لس آنجلس بازگرداند و یک چشم انداز رقابتی با خطوط هوایی جنوب غربی و برای مسیر کالیفرنیای جنوبی، خطوط هوایی دلتا ایجاد کند.

Ishrion Aviation، یک وبلاگ مستقل هوانوردی، اولین بار روز جمعه این خبر را گزارش کرد. وب‌سایت رسمی Breeze به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که از 5 فوریه 2025، پروازها از فرودگاه بین‌المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY) به فرودگاه بین‌المللی هری رید (LAS) انجام خواهد شد. این سرویس شش روز در هفته – یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه – با ایرباس A220-300 در دسترس خواهد بود.

پرواز MX304 قرار است هر شب کمی قبل از ساعت 20:30 حرکت کند و حدود ساعت 22:00 به LAS برسد. پس از یک دور کوتاه نزدیک به دو ساعت، هواپیما به عنوان پرواز MX305 باز می گردد، درست قبل از نیمه شب بلند می شود و صبح زود در ساعت 06:00 صبح در نیواورلئان فرود می آید.

شماره پرواز اصل و نسب زمان خروج مقصد زمان رسیدن مدت زمان تجهیزات
MX304 فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY) 20:20 فرودگاه بین المللی هری رید (LAS) 22:15 3 ساعت و 55 دقیقه ایرباس A220-300
MX305 فرودگاه بین المللی هری رید (LAS) 23:59 فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY) 06:00 (+1) 4 ساعت و 1 دقیقه ایرباس A220-300

این مسیر جدید اولین سرویس مستقیم Breeze بین MSY و LAS خواهد بود که گزینه‌های سفر را برای مسافران افزایش می‌دهد. Breeze در حال حاضر به چندین مقصد از MSY پرواز می کند، از جمله شهرهای کارولینای جنوبی، آرکانزاس، کنتاکی، ویرجینیا، فلوریدا، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا، برخی به صورت فصلی.

Breeze همچنین یک عملیات قوی در LAS دارد و به مقاصدی مانند Akron/Canton، Gulfport/Biloxi، Hartford، Huntsville، Norfolk، Richmond و Syracuse، همراه با فورت مایرز و جکسون‌ویل خدمات می‌دهد.

هر هواپیمای A220-300 137 مسافر را در خود جای می دهد که در مجموع روزانه 274 صندلی برای این مسیر وجود دارد. بریز با برنامه شش بار در هفته خود، 1644 صندلی در هفته ارائه می دهد.

شماره پرواز اصل و نسب زمان خروج مقصد زمان رسیدن مدت زمان تجهیزات
MX302 فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY) 20:15 فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) 22:35 4 ساعت و 20 دقیقه ایرباس A220-300
MX303 فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) 23:59 فرودگاه بین المللی لوئیس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY) 06:00 (+1) 4 ساعت و 1 دقیقه ایرباس A220-300

به گفته سیریوم، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده های هوانوردی، علیرغم حرکت رقابتی بریز، خطوط هوایی Southwest تعداد بیشتری پرواز و صندلی را در این مسیر حفظ می کند. برای ماه فوریه، Southwest قرار است 112 پرواز را با استفاده از مدل های مختلف بوئینگ 737 انجام دهد.

دو هفته پس از راه اندازی مسیر MSY-LAS، در 19 فوریه، بریز سرویس MSY خود به فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) را که ابتدا از ماه می تا سپتامبر 2023 انجام می شد، مجدداً راه اندازی خواهد کرد. مانند مسیر لاس وگاس، سرویس LAX نیز هر روز به جز سه شنبه، با خروج اواخر شب از MSY کار می کند.

این از سرگیری، بریز را با دلتا، که بزرگترین اپراتور در مسیر MSY-LAX با 164 پرواز در ماه فوریه با استفاده از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ است، و Southwest که 56 پرواز را برای مدت مشابه برنامه ریزی می کند، قرار می دهد.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

Leela Palaces سومین برند برتر هتل در جهان شد

Leela Palaces سومین برند برتر هتل در جهان – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید هتل نیوز

ادامه مطلب »