راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

گردشگری تایوان با تمرکز مجدد بر MICE، ET TravelWorld، بازار هند را احیا می کند.


این اداره گردشگری تایوان (TTA) بازگشت قدرتمند خود را به بازار هند با افتتاحیه بزرگ رقم زد مرکز اطلاعات گردشگری تایوان (TTIC) در بمبئی اوایل سال جاری. TTIC که در Raheja Platinum در جاده برجسته Andheri-Kurla واقع شده است، قصد دارد یک مرکز جامع برای اطلاعات سفر، گردشگری و مهمان‌نوازی مرتبط با تایوان باشد.

مراسم افتتاحیه با حضور 85 اپراتور برجسته تور هند و چهره های کلیدی از هند برگزار شد تجارت مسافرتی، بر تعهد تایوان به احیای روابط گردشگری با هند پس از همه گیری تاکید کرد. افتتاح TTIC همزمان با بازار سفرهای خارجی در بمبئی بود، جایی که تایوان جاذبه های خود را به نمایش گذاشت و سمینارهای مقصد و رویدادهای شبکه ای را برگزار کرد.

سرپرست هیئت عالی رتبه تایوانی دکتر تراست لین، معاون مدیر کل این سازمان بود گردشگری تایوان اداره، وزارت حمل و نقل و ارتباطات تایوان. ETTravelWorld این فرصت را داشت تا با دکتر تراست درباره برنامه‌های جاه‌طلبانه تایوان برای بازار هند گفتگو کند. دکتر تراست با صحبت در مورد تمرکز مجدد گردشگری تایوان بر بازار هند گفت که ابتکارات آنها نشان دهنده بازگشت مصمم پس از بیش از سه سال وقفه ناشی از بیماری همه گیر است.

“هند یک بازار ارزشمند برای ما است. بازگشت ما فقط برای از سرگیری فعالیت نیست، بلکه تاکید مجدد بر تعهد خود به این جامعه پر جنب و جوش است. ما اینجا هستیم تا سرمایه گذاری کنیم، رشد کنیم و اوراق قرضه پایدار ایجاد کنیم. تایوان بازگشته است و ما در مورد آینده هیجان زده هستیم. “، اشاره کرد.

دکتر تراست در مصاحبه ای اختصاصی با ETTravelWorld، سناریوی گردشگری فعلی و برنامه های آینده را مورد بحث قرار داد. “در سال 2019، ما حدود 40000 بازدیدکننده از هند داشتیم. امسال، هدف ما این است که از این تعداد پیشی بگیریم و بین 45،000 تا 50،000 بازدید کننده را هدف قرار دهیم. این استراتژی بر روی MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها) و گردشگری خانوادگی تمرکز دارد. تقاضای پس از همه گیری تایوان به خوبی مجهز به سالن های نمایشگاهی جدید و هتل های بزرگ است گردشگری موش. برای خانواده‌ها، تایوان تجربه‌های لوکس عالی را برای گروه‌های کوچک ارائه می‌دهد.» دکتر تراست فاش کرد.

اداره گردشگری تایوان امیدوار است که تعداد بازدیدکنندگان امسال از هند به سطح قبل از همه گیری بازگردد. همچنین انتظار می‌رود که پروازهای مستقیم بین دو منطقه به زودی از سر گرفته شود و سفر بین تایوان و هند راحت‌تر، راحت‌تر و اقتصادی‌تر شود.

پروازهای مستقیم برای افزایش تعداد گردشگران بسیار مهم هستند و دکتر تراست اطلاعاتی در این زمینه ارائه کرد. “در حال حاضر، ظرفیت خطوط هوایی تایوان حدود 70 تا 80 درصد از سطوح قبل از همه‌گیری است. ما در حال مذاکره با خطوط هوایی مختلف، از جمله خطوط هوایی چین، برای از سرگیری پروازهای مستقیم هستیم. در همین حال، ما در حال ترویج تورهای توقفگاهی با مشارکت خطوط هوایی که از طریق هنگ فعالیت می‌کنند، هستیم. کنگ، تایلند یا سنگاپور، به مسافران اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از یک سفر چند مقصدی از تایوان دیدن کنند.”

بخش گردشگری هند برای چیدن آماده است

این شرکت که آگودا، پرایس لاین و کایاک را نیز اداره می‌کند، گفت که دولت هند چندین پروژه گردشگری را برای بهبود زیرساخت‌ها، ارتقای اتصال و افزایش دسترسی به بسیاری از مقاصد گردشگری کشور راه‌اندازی کرده است. علاوه بر این، آنها همچنین ابتکارات سازگار با ویزا مانند ویزای الکترونیکی یا ورود بدون ویزا به بسیاری از کشورها را اجرا کرده اند که باعث افزایش سفرهای ورودی و خروجی شده است.

TTIC در بمبئی گام مهمی است، اما تازه شروع است. دکتر تراست بر برنامه هایی برای گسترش این ابتکار به دیگر شهرهای هند، از جمله بازارهای ردیف دو و ردیف سه تأکید کرد. ما قصد داریم برنامه‌های آموزشی آنلاین خود را با آژانس‌های مسافرتی و آژانس‌های مسافرتی هند، که قبل از همه‌گیری بسیار مؤثر بودند، از سر بگیریم. همچنین هدف ما دعوت و شرکت در سفرهای آشنایی با رسانه‌ها برای تبلیغ بیشتر تایوان است. علاوه بر این، ما در حال بررسی همکاری با ستاره‌های بالیوود هستیم. دید ما را افزایش دهیم.”

دکتر تراست با تمرکز بر سرمایه گذاری بلندمدت، چشم انداز خود را برای حضور تایوان در بازار هند تشریح کرد. “هدف جهانی ما این است که سهم بازار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. بازار هند منحصر به فرد است و دارای پتانسیل فوق العاده ای است. ما متعهد به یک استراتژی بلندمدت با برنامه هایی بیش از پنج سال هستیم. سرمایه گذاری و حضور مداوم بسیار مهم است. ما به TMC های خود توصیه می کنیم. (شرکت‌های مدیریت سفر) رویکرد بلندمدتی مشابهی را برای ایجاد جایگاهی قوی در هند اتخاذ می‌کنند.

برای جذب گردشگران هندی، TTA مشوق ها و ابتکارات خاصی را معرفی کرده است. “برای مسافران MICE، ما مشوق هایی از 50 تا 70 دلار برای شرکت در نمایشگاه های تایوان ارائه می دهیم. برای خانواده ها، ما کمپین “Taiwan Luckyland” را داریم که شامل قرعه کشی های خوش شانس برای مسافران ثبت نام شده است. این طرح ها برای ارتقای کلی طراحی شده اند. سفر را تجربه کنید و بازدیدکنندگان بیشتری را تشویق کنید.” او توضیح داد.

هیئت هندی در سفر تایوان فام.
هیئت هندی در سفر تایوان فام.

اداره گردشگری وزارت حمل و نقل و ارتباطات، تایوان، برای توسعه فعال بازار گردشگری بین المللی، بازارهای مصرف اندونزی و هند را به همراه ژاپن، کره، هنگ کنگ، ماکائو، سنگاپور، مالزی، تایلند، ویتنام و فیلیپین هدف قرار داده است. .

دولت اخیراً از ده آژانس مسافرتی متخصص در سفرهای تشویقی برای یک سفر آشنا به تایوان از 20 تا 25 ژوئن دعوت کرده است. این اولین گروه پس از همه گیری است، با هدف “اولویت بندی توسعه کوتاه مدت بازار MICE و هدف قرار دادن بازار انبوه در بلند مدت» از طریق یک استراتژی بازاریابی مرحله‌ای.

برای استفاده از فرصت برای بازدید مشاغل هندی از تایوان، دولت همچنین یک “جلسه شبکه B2B گردشگری تایوان-هند” را در 24 ام برگزار کرد که حدود 15 تجارت از آژانس های مسافرتی، هتل ها و صنعت گردشگری و اوقات فراغت را جذب کرد.

  • منتشر شده در 9 جولای 2024 ساعت 01:42 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

بلک استون در نظر دارد اکثریت سهام شرکت ویزا 7 میلیارد دلاری VFS Global و ET TravelWorld را بفروشد.

بلک استون این شرکت در حال بررسی گزینه هایی از جمله فروش اکثریت سهام خود است برون سپاری ویزا و شرکت خدمات فناوری VFS Global پس از دریافت علاقه از سرمایه گذاران احتمالی، افراد آشنا با این موضوع گفتند. مردم گفتند که مدیر دارایی جایگزین ایالات متحده مذاکرات اولیه را با مشاوران برای ارزیابی فروش سهام کامل یا جزئی در VFS انجام داده است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. به گفته مردم، یک تراکنش بالقوه می تواند ارزش VFS را حدود 7 میلیارد دلار کند. مردم گفتند که یکی از گزینه ها می تواند شامل آوردن یک سرمایه گذار جزئی برای کمک به جمع آوری پول نقد و افزایش رشد باشد. به گفته مردم، شرکت‌هایی از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستقل به سرمایه‌گذاری در این دارایی علاقه نشان داده‌اند. آنها گفتند که ملاحظات در مراحل اولیه است و بلک استون ممکن است همچنان تصمیم به پیگیری یک معامله بگیرد. نماینده Blackstone از اظهار نظر خودداری کرد. Etihad Airways، متعلق به ADQ، قصد دارد تا زودتر از سال 2025 در بازار سهام عرضه شود. هدف این شرکت هواپیمایی ارائه نتایج مالی قوی برای سال 2024 است و تحت مدیریت آنتونوآلدو نئوس، مدیر عامل شرکت، توسعه یافته است. IPO یک حرکت مهم خواهد بود زیرا ابوظبی نقش خود را به عنوان یک مرکز جهانی سفر افزایش می دهد. VFS Global، که مقر آن در زوریخ و دبی است، راه حل های اداری را برای پردازش به دولت ها ارائه می دهد برنامه های گذرنامه و خدمات کنسولی ویزا طبق وب سایت آن. این شرکت از سال 2001 تاکنون بیش از 294 میلیون درخواست و حدود 141 میلیون درخواست را پردازش کرده است ثبت نام های بیومتریک از سال 2007، بلکستون اکثریت سهام VFS را از EQT AB به مبلغ نامشخصی در سال 2022 خریداری کرد و سرمایه گذار سوئدی سهام اقلیت در این تجارت را به همراه بنیاد Kuoni و Hugentobler حفظ کرد. منتشر شده در 15 سپتامبر 2024 ساعت 16:00 IST به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید. برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید برای دانلود برنامه اسکن کنید منبع خبر : ایندیا تایم

ادامه مطلب »
Blog

سفری آشپزی را در جشنواره غذای نپال پارک دهلی نو آغاز کنید

زمان خواندن: < 1 دقیقه با جشنواره غذای نپالی پارک دهلی نو، که از 24 ژوئن تا 30 ژوئن برنامه ریزی شده است، به یک سفر آشپزی لذت بخش به نپال بروید. این رویداد در قلب پر جنب و جوش دهلی واقع شده است و فرصتی دیدنی برای تجربه طعم های پیچیده و متنوع غذاهای نپالی فراهم می کند. برای یک ماجراجویی فوق‌العاده خوراکی آماده شوید که با غذاهای سنتی که توسط سرآشپز ماهر Basant Rana ساخته شده است، برجسته شده است. تسلط او در روش‌ها و دستور العمل‌های آشپزی سنتی نپال، که در طول نسل‌ها به کار رفته است، یک وعده غذایی به یاد ماندنی را تضمین می‌کند. خود را با مجموعه ای فریبنده از غذاها پذیرایی کنید که شامل غذاهای مورد علاقه مانند شرپا استایل چیکن لیادو، مرغ بخارپز جول مومو، دال کواتی، مهاراجا تالی، جوجو دائو ویژه باکتاپور، آلو تاما، چیاو کو سابزی، مارسی باات، مرغ بخار پز شده و استیم چولیک، Sekua، در میان دیگران، مستقیم از قله های هیمالیا. از این فرصت استفاده کنید و خود را در طعم های رنگارنگ و التقاطی غذاهای نپالی غرق کنید. میز خود را هم اکنون رزرو کنید، اشتهای خود را به ارمغان بیاورید و برای یک تجربه ناهارخوری بی نظیر آماده شوید. محل: Mist، THE Park، خیابان پارلمان 15، دهلی نو-110001تاریخ: 24-30 ژوئن 2024سرویس: ناهار و شام (منوی مجموعه انتخاب شده و گزینه های à la carte موجود است) پست سفری آشپزی را در جشنواره غذای نپال پارک دهلی نو آغاز کنید اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. هتل نیوز

ادامه مطلب »