راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

برانچ انحصاری سرآشپز وانگ در JW Marriott Mumbai Sahar در 14 ژوئیه


چهارشنبه 10 جولای 2024

زمان خواندن: < 1 دقیقه

برانچ ویژه سرآشپز.

با ارائه برانچ ویژه سرآشپز وانگ در 14 ژوئیه 2024، به ما بپیوندید تا در کافه JW، واقع در کافه مجلل JW Marriott Mumbai Sahar، یک سفر بدیع به قلب عالی آشپزی آسیایی داشته باشید.

سرآشپز مشهور وونگ چین شونگ، سرآشپز Vintage Asia، JW Marriott Kolkata، بیش از دو دهه تسلط بر آشپزی را به کافه JW به ارمغان می آورد. سرآشپز وانگ که به دلیل تخصص خود در غذاهای چینی تحسین شده است، به طرز ماهرانه ای سبک های مدرن کانتونی و سیچوان را با هم ترکیب می کند و نوید یک تجربه غذاخوری عالی را با هر غذا می دهد.

سمفونی لذت‌های آسیایی را که به‌دقت برای این مناسبت تنظیم شده است، کاوش کنید، که دارای نکات برجسته‌ای مانند سالاد پوملو انبه خام آسیایی، یاکیتوری مرغ، لوبیا رشته‌ای سرخ‌شده با توفو فلفلی سوخته، قارچ فلفل‌دار سیچوان، لاکسا مالزی، تایلندی – گالینگ چیک کبابی است. یاسای تمپورا، رندانگ مالزی، بامی کای، پلا سام روت و غیره. وعده غذایی خود را با سوربت پرتقال ماندارین، بستنی ماچا، بستنی میوه شور انبه و مجموعه ای از دسرهای خوش طعم به پایان برسانید.

یکشنبه خود را با خانواده و دوستان در میان بازی‌های واقعیت مجازی تازه معرفی‌شده، منطقه کودکان و فعالیت‌های سرگرمی در منطقه بازی تقویت کنید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در کافه JW تضمین کنید.

برانچ ویژه سرآشپز وانگ در کافه JW، JW Marriott Mumbai Sahar

  • تاریخ: 14 جولای 2024
  • زمان: 1:00 بعد از ظهر تا 4:00 بعد از ظهر
  • قیمت:
  • 3500 INR + مالیات (غیر الکلی)
  • 4700 روپیه + مالیات (آبجو و شراب)
  • 5100 INR + مالیات (نوشیدنی‌های ممتاز)
  • 5600 INR + مالیات (شامپاین)
  • 1750 INR + مالیات (کودکان | 6-12 سال)



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

چهار فصل ریاض برای لذت بردن از غذاخوری ها با غذاهای فرانسوی در کافه بولود

صفحه اصلی » اخبار هتل » چهار فصل ریاض برای لذت بردن از غذاخوری ها با غذاهای فرانسوی در کافه بولود سه شنبه 30 جولای 2024 زمان خواندن: 2 دقایق غذاهای کلاسیک و معاصر فرانسوی قرار است کام ریاض را مجذوب خود کند، زیرا کافه بولود ریاض برای افتتاحیه بزرگ خود در اواخر امسال در هتل Four Seasons ریاض در Kingdom Centre آماده می شود. این رستوران مدرن بسیار مورد انتظار، که توسط سرآشپز تحسین شده دانیل بولود رهبری می‌شود، وعده ایجاد تغییرات خلاقانه در غذاهای سنتی فرانسوی را می‌دهد و علاقه روزافزونی به تجربه‌های آشپزی فرانسوی را در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. این ابتکار نشان دهنده استقبال فزاینده عربستان سعودی از روندهای جهانی آشپزی است که نوآوری در بخش مهمان نوازی لوکس این کشور را تقویت می کند. کافه بولود ریاض که در سطح لابی هتل چهار فصل ریاض واقع شده است، ادای احترام سرآشپز بولود به میراث آشپزی لیون و تعهد او به فصلی بودن را برجسته می کند. منوها با بهترین و تازه ترین مواد اولیه وارداتی و محلی موجود تطبیق داده می شوند و یک تجربه غذاخوری پویا و پر جنب و جوش را تضمین می کنند. سفر آشپزی سرآشپز بولود در مزرعه خانواده اش در سن پیر دو شاندیو، روستایی نزدیک لیون آغاز شد. او که از سنین جوانی در سنت های آشپزی فرانسوی غوطه ور بود، اولین شاگردی خود را در رستوران دو ستاره میشلن سرآشپز جرارد ناندرون در لیون در 15 سالگی آغاز کرد. در 17 سالگی، او فینالیست بهترین شاگرد آشپزی در فرانسه شد. از زمان نقل مکان به نیویورک در سال 1982، سرآشپز بولود به یک چهره برجسته در غذای آمریکایی تبدیل شده است. دوران تصدی او به عنوان سرآشپز اجرایی در رستوران معروف Le Cirque در شهر نیویورک، راه را برای افتتاح رستوران دانیل با دو ستاره میشلین در سال 1993 و کافه بولود اصلی در سال 1998 هموار کرد. باهاما و نیویورک نام تجاری کافه بولود برای سرآشپز بولود اهمیت ویژه ای دارد که نام آن برگرفته از کافه بولود اصلی است که توسط پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه خانواده اش تأسیس شده است. مفهوم رستوران حول محور چهار الهام است: La Tradition، که آشپزی کلاسیک فرانسوی را جشن می گیرد. La Saison، با تمرکز بر تخصص های بازار فصلی. لو پوتاگر، سبزیجات تازه باغ را برجسته می کند. و Le Voyage، با ارائه طعم های عجیب و غریب از غذاهای جهانی. کافه Boulud Riyadh، اولین کافه در خاورمیانه، غذاهای منحصر به فرد و هنرمندانه ای را ارائه می دهد که با همکاری سرآشپز Executive De Cuisine Nicolas Lemonye ایجاد شده است. با بیش از 15 سال تجربه در رستوران های معتبر در سراسر فرانسه، اندونزی، ایالات متحده و خاورمیانه، سرآشپز Lemonye به خوبی در استانداردهای خلاقانه و بالای سرآشپز Boulud آشنا است. دوره هفت ساله او در آشپزخانه های دانیل در شهر نیویورک و براسری بولود در دبی، تجربه آشپزی استثنایی را که در انتظار غذاخوری ها در ریاض است، تقویت می کند. “ما بسیار مشتاقانه منتظر معرفی ماهیت غذاهای فرانسوی و خلاقیت آشپزی سرآشپز دانیل بولود به مهمانان، مردم محلی و مسافران خود از سراسر جهان با اولین کافه بولود در اواخر امسال هستیم.” گونتر گبهارد می گوید، معاون منطقه ای و مدیر کل هتل چهار فصل ریاض. با قدردانی از غذاهای کلاسیک از سراسر جهان که در اینجا در عربستان سعودی رشد می کنند – و هیچ چیز کلاسیک تر از فرانسوی نیست – ما رستوران مناسب را در زمان مناسب برای تأثیر قابل توجه و ارتقای صحنه ناهار خوری در اینجا در ریاض داریم. هتل نیوز

ادامه مطلب »