راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

امارات تجربه مسافران را با سالن جدید در جده، عربستان سعودی افزایش می دهد


چهارشنبه 10 جولای 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

امارات

امارات اولین سالن خود را در منطقه در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده عربستان سعودی افتتاح کرد. این سالن جدید و اختصاصی به مشتریانی که با خدمات سه گانه A380 امارات پرواز می کنند، خدمات رسانی می کند.

این سالن نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری قابل توجهی به مبلغ 20 میلیون درهم (5.4 میلیون دلار آمریکا) است و 900 متر مربع در ترمینال 1 فرودگاه تازه افتتاح شده است. برای مسافران کلاس فرست و بیزینس و همچنین اعضای پلاتینیوم و طلایی امارات Skywards با یک صندلی پذیرایی می‌کند. ظرفیت بیش از 190 مهمان در هر زمان معین، ارائه گزینه های مختلف صندلی.

این سرمایه گذاری بر تعهد امارات به گسترش حضور خود در پادشاهی عربستان سعودی، همسو با اهداف هوانوردی چشم انداز عربستان سعودی 2030 تأکید می کند. همچنین تعهد این شرکت هواپیمایی به ارائه یک تجربه عالی و خوشایند در زمین برای مشتریان خود که از یکی از آنها پرواز می کنند، نشان می دهد. مهم ترین بازارهای جهانی آن علاوه بر این، امسال یک نقطه عطف قابل توجه برای امارات است و 35 سال خدمت به جده را جشن می گیرد.

مراسم افتتاحیه رسمی توسط چندین مهمان ارجمند از جمله جناب ناصر حویدن الکتبی، سرکنسول امارات در جده برگزار شد. جناب مهندس رائد بن ابراهیم المدیهیم، رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه های جده (JEDCO)؛ محمد متار، معاون ارشد بخش خدمات فرودگاهی در امارات؛ مهندس مازن جوهر، مدیر عامل JEDCO; سامی عقیل عبدالله، معاون ارشد خدمات فرودگاهی برای ایستگاه های خارج از شهر و پشتیبانی تجاری؛ جبر العزیبی، معاون عملیات بازرگانی امارات در عربستان سعودی؛ و عامر العرای، مدیر خدمات فرودگاهی امارات در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز.

محمد مطر نظر دادجده 35 سال پیش اولین دروازه ما برای ورود به پادشاهی بود، بنابراین مناسب است که فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز، یک تأسیسات در سطح جهانی، اولین فرودگاه در منطقه خارج از دبی است که دارای یک سالن اختصاصی امارات است. سالن استراحتی که به راحتی در مرکز ترمینال 1 قرار دارد، به زیبایی طراحی شده است تا تجربه ای پیشرو در صنعت و مهمان نوازی با امضای امارات را برای مشتریان ما از لحظه ورود به داخل ارائه دهد. ما از مقامات فرودگاه برای حمایت آنها در کمک به ما برای استقبال رسمی از مشتریان و ارائه تجربه سفر به یاد ماندنی در زمین برای آنها تشکر می کنیم.”

ترسناک. مازن جوهر گفت: “راه اندازی سالن امارات در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز نشان دهنده رابطه استراتژیک 35 ساله ارائه گزینه های سفر متعدد به مسافران از طریق سه پرواز روزانه این شرکت هواپیمایی است. این سالن یک مکمل قابل توجه به خدمات فرودگاه است و از تلاش‌های توسعه همه جانبه در فرودگاه با هدف ارائه یک تجربه سفر لذت‌بخش و یکپارچه برای مسافران از سراسر جهان پشتیبانی می‌کند.

امارات از سالن جدید طراحی شده خود در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده پرده برداری کرده است که ترکیبی از تاثیرات طراحی معاصر و منطقه ای را به نمایش می گذارد. این فضای خوش‌آمدگویی، تنظیمات صندلی‌های متنوعی را ارائه می‌دهد، از جمله قسمت‌هایی برای غذاخوری، استراحت، و آرامش آرام. میهمانان می توانند از طیف گسترده ای از گزینه های ناهار خوری، امکانات دوش مجلل، نمازخانه و سایر امکانات عالی لذت ببرند.

این بوفه دارای مجموعه ای از غذاهای لذیذ خاورمیانه، محلی و بین المللی مانند بره کابسا، اسفناج و ریکوتا تورتلینی، مرغ لیمو مراکشی، میگو ماخبوس، کیک پنیر سنت سباستین، و کیک تیرامیسو و بسیاری دیگر از غذاهای نفیس است.

این سالن که در طبقه سوم منطقه خروج ترمینال 1 واقع شده است، تنها 10 دقیقه پیاده تا ورودی ترمینال و 3 تا 5 دقیقه پیاده تا گیت های سوار شدن A28B و A38B، که سه پرواز روزانه امارات در آن مستقر هستند، فاصله دارد.

علاوه بر سالن جدید در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز، امارات دارای هفت سالن در سراسر سه سالن در DXB و 32 سالن دیگر در سراسر شبکه خود است.

امارات از سال 1989 تسهیل کننده مهم گردشگری و تجارت در عربستان سعودی بوده است و در حال حاضر به چهار دروازه – ریاض، جده، مدینه و دمام – با بیش از 70 پرواز هفتگی، از جمله سه پرواز روزانه به جده با استفاده از ایرباس A380 های پرچمدار خود، خدمات رسانی می کند. امارات از زمان شروع فعالیت خود، نزدیک به 30.7 میلیون مسافر را با بیش از 112000 پرواز به و از پادشاهی جابه جا کرده است و مسافران را به یک شبکه جهانی گسترده که شامل مقاصد محبوبی مانند دبی، لندن، استانبول، پاریس، جاکارتا، کوالالامپور، وصل می کند. ایالات متحده و جزایر اقیانوس هند مانند مالدیو، موریس و سیشل.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

کمیسیون اروپا بسته نظارتی را تصویب می کند که به عملیات VTOL و تاکسی های هوایی اجازه می دهد

کمیسیون اروپا بسته ای از قوانین ثانویه در مورد هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای با قابلیت نشست و برخاست عمودی (VTOL) را تصویب کرده است که قوانین نهایی را برای راه اندازی تحرک هوایی نوآورانه (IAM) از جمله خدمات تاکسی هوایی وضع می کند. این بسته بر اساس پیشنهادات نظارتی آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) منتشر شده در نظر شماره 03/2023 در آگوست 2023. این قانون مجموعه ای جامع از الزامات را برای تاکسی های هوایی برقی خلبان معرفی می کند که شامل حوزه های عملیات هوایی (Air OPS)، صدور مجوز خدمه پرواز (FCL)، قوانین استاندارد اروپایی هوا (SERA) و مدیریت ترافیک هوایی است. دستگاه خودپرداز). همچنین معیارها و فرآیندهایی را برای صدور گواهینامه و نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین تعیین می کند. این بسته آخرین عنصر قانونی مورد نیاز برای راه اندازی خدمات تاکسی هوایی است که مکمل سایر قوانین موجود است. تاکسی های هوایی علاوه بر این، قبل از اینکه چنین خدماتی در اروپا عملیاتی شوند، به گواهینامه EASA نیاز دارند. مقررات اجرایی و تفویض شده در مجله رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است – به بخش محتوای مرتبط مراجعه کنید. منبه خبر

ادامه مطلب »