راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

اقامت‌های پیشرفته در هتل‌های منحصربه‌فرد: مجموعه تاک و کیوریتور به نیروها بپیوندید


جمعه 12 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

تاک

تاک، یک پلتفرم پیشرو برای رزرو، تجربیات و رویدادها در صنعت مهمان‌نوازی، همکاری خود را با مجموعه هتل و ریزورت Curator اعلام کرده است. این همکاری به هتل‌ها و استراحتگاه‌های عضو Curator دسترسی به مجموعه راه‌حل‌های جامع تاک، بهبود عملیات غذا و نوشیدنی و ارائه تسهیلات تجربی اضافی برای مهمانان را فراهم می‌کند.

Tock به‌عنوان جدیدترین شریک پلتفرم Curator، هتل‌ها و استراحتگاه‌های عضو را قادر می‌سازد تا عملیات را ساده‌تر کنند، درآمد جانبی را افزایش دهند و تجربیات مهمانان را از طریق ابزارهای یکپارچه رزرواسیون، رویداد و مدیریت ارتباط با مهمان بهبود بخشند. راه حل های نوآورانه تاک برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول صنعت مهمان نوازی طراحی شده اند.

مزایای کلیدی مشارکت

گفت: “Tock راه حلی جامع ارائه می دهد که مشتریان ما را توانمند می کند، و ما خوشحالیم که آن را به شبکه نخبگان هتل ها و استراحتگاه های مستقل Curator بیاوریم.” پاتریک ون، رئیس هتل ها و شرکت در تاک. «این مشارکت با مأموریت ما برای تجهیز هتل‌ها در هر اندازه به فناوری آینده‌نگر متمرکز بر مدیریت درآمد مطابقت دارد. هدف ما با هم این است که به این املاک کمک کنیم تا در چشم انداز رقابتی امروز حرکت کنند و استانداردهای جدیدی را در ارائه تجربیات فوق العاده مهمان تعیین کنیم.

پلت فرم همه کاره تاک را می توان به طور خاص برای اپراتورهای هتل سفارشی کرد. دارایی‌های عضو متصدی می‌توانند با استفاده از فضاهای کم استفاده و ارائه تجربیات متنوع مانند بوفه‌های برانچ، گردهمایی‌های آتشفشانی، فعالیت‌های فصلی، چای بعد از ظهر، و اجاره کابانا، تجربیات مهمان را فراتر از رزرو غذای ساده افزایش دهند. این مشارکت همچنین دسترسی به ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند برنامه Tock’s Concierge را فراهم می‌کند، که امکان رزرو رزرو از طرف مهمانان، و ادغام استراتژیک با CRM، سیستم‌های گزارش‌دهی، سیستم‌های نقطه فروش، و برنامه‌های وفاداری را برای بهبود مهمان‌نوازی و فروش فراهم می‌کند.

بیانیه های متصدی و تاک

گفت: “با شراکت با تاک، ما از املاک عضو خود با یک پلت فرم رزرو کلاس جهانی که برای بهبود قیمت نهایی آنها ساخته شده است، حمایت می کنیم.” برنت هیهورست، معاون توسعه برنامه در Curator. “مجموعه ابزار قدرتمند تاک در کمک به اعضای ما برای افزایش قابلیت‌های رزرو مهمان و ارائه غذاهای نوآورانه‌تر در وعده‌های غذایی و رویداد مفید خواهد بود.”

درباره تاک

تاک، یک شرکت Squarespace، یک راه حل همه کاره برای رزرو و مدیریت میز ارائه می دهد. برای بیش از یک دهه، تاک سخت‌ترین مشکلات صنعت را حل کرده است، از کاهش عدم نمایش تا کنترل هزینه‌ها. ابزار تاک به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق خلاقیت و کنترل بیشتر، با نیازهای در حال تغییر مهمان‌نوازی سازگار شوند. رستوران‌ها، کارخانه‌های شراب‌سازی، هتل‌ها و بارها در سراسر جهان از Tock برای انعطاف‌پذیری و پشتیبانی در سطح جهانی آن استفاده می‌کنند.

درباره مجموعه Curator Hotel & Resort

مجموعه Curator Hotel & Resort مجموعه ای منحصر به فرد از برندهای کوچک و هتل ها و استراحتگاه های سبک زندگی مستقل در سراسر جهان است که توسط Pebblebrook Hotel Trust و گروهی از اپراتورهای هتل پیشرو در صنعت تاسیس شده است. Curator طیف وسیعی از برنامه‌های پیشنهادی را برای هتل‌ها و استراحتگاه‌های سبک زندگی ارائه می‌کند تا تجربه مهمانان را بهبود بخشد، تعامل کارکنان را بهبود بخشد و ارزش ایجاد کند و در عین حال به اعضا اجازه می‌دهد ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را حفظ کنند. اعضای موسس عبارتند از دیویدسون هوسپیتالیتی گروه، هتل ها و استراحتگاه های نوبل هاوس، گروه مهمان نوازی سیج، مهمان نوازی اسپرینگ برد و هتل ها و استراحتگاه های ویسروی.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

خطوط هوایی دلتا مسیر جدیدی بدون توقف از پالم اسپرینگز به فرودگاه جان اف کندی را برای فصل 2024-2025 راه اندازی کرد.

صفحه اصلی » اخبار خطوط هوایی » خطوط هوایی دلتا مسیر جدیدی بدون توقف از پالم اسپرینگز به فرودگاه جان اف کندی را برای فصل 2024-2025 راه اندازی کرد. چهارشنبه 14 آگوست 2024 زمان مطالعه: 2 دقیقه خطوط هوایی دلتا در حال گسترش خدمات هوایی خود در فرودگاه بین المللی پالم اسپرینگز با معرفی یک مسیر جدید بدون توقف به فرودگاه بین المللی جان اف کندی در شهر نیویورک است. این سرویس فصلی که منحصراً در روزهای شنبه فعالیت می‌کند، از 21 دسامبر 2024 آغاز شده و تا 3 می 2025 ادامه خواهد داشت. زمان بندی پروازها به شرح زیر است: حرکت از JFK در ساعت 8:45 صبح، رسیدن به PSP در ساعت 10:50 صبح حرکت از PSP در ساعت 12:50 بعد از ظهر، رسیدن به JFK در ساعت 8:35 بعد از ظهر (همه زمان های ذکر شده محلی هستند) این سرویس از ایرباس A220-300 دلتا بهره می برد که 130 صندلی در 12 کلاس فرست کلاس، 30 صندلی Comfort Plus و 88 صندلی کابین اصلی ارائه می دهد. این مسیر طولانی‌ترین مسیری خواهد بود که دلتا با استفاده از A220-300 انجام می‌دهد و دارای چیدمان صندلی راحت 2×3 بدون صندلی‌های میانی و پنجره‌ای منحصربه‌فرد در توالت است. گفت: “ما مشتاقانه منتظریم که دلتا خدمات خود را از پالم اسپرینگز گسترش دهد.” مدیر اجرایی PSP هری بارت جونیور. خدمات جدید آنها به JFK نه تنها اتصال ما به ساحل شرقی را تقویت می کند، بلکه سطح بالایی از راحتی و راحتی را برای مسافران ما به ارمغان می آورد. این یک افزودنی فوق العاده به لیست رو به رشد ما از گزینه های خدمات هوایی است. این اطلاعیه بر شبکه در حال گسترش فرودگاه بین المللی پالم اسپرینگز تاکید می کند، که سومین راه اندازی سرویس هوایی جدید در این فصل را نشان می دهد و گزینه های سفر و راحتی را برای مسافران افزایش می دهد. دلتا ایر لاینز، یک شرکت هواپیمایی برجسته ایالات متحده، یک شرکت هواپیمایی قدیمی مستقر در آتلانتا، جورجیا است. این شرکت به‌عنوان قدیمی‌ترین خط هوایی دائماً فعال در ایالات متحده و هفتمین قدیمی‌ترین خطوط هوایی جهان، دارای تاریخچه‌ای غنی در حمل و نقل هوایی است. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »