راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

رویداد برتر هوانوردی اروپایی یاتا WOCE 2024 برای فرود در رم با ITA Airways: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است؟


دوشنبه 15 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

شرکت هواپیمایی

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) رویداد برتر هوانوردی اروپا، Wings of Change Europe (WOCE) برای 5 رویداد خود آماده می شود.هفتم نسخه.

امسال، با برگزاری نشست WOCE در 20 نوامبر، کانون توجه به رم، ایتالیا می درخشدهفتم و 21خیابان، 2024.

میزبانی شده توسط ایتا ایرویز، این رویداد قول می دهد که سنگ بنای شکل دادن به سیاست های هوانوردی آینده و پیمایش مهم ترین چالش های صنعت باشد.

WOCE: بستری برای پیشرفت

WOCE خود را به عنوان یک پلت فرم حیاتی برای سهامداران هوانوردی اروپایی تثبیت کرده است.

رهبران صنعت، تنظیم‌کننده‌ها و سیاست‌گذاران گرد هم می‌آیند تا درباره موضوعات مهمی که بر بخش حمل‌ونقل هوایی تأثیر می‌گذارند، بحث، بحث و همکاری کنند.

نسخه 2023 در آمستردام به پایداری زیست محیطی و مالی، زیرساخت ها و ظرفیت و تجربه مسافر در حال تکامل پرداخت.

بر اساس این موفقیت، WOCE 2024 بر “شکل دادن به سیاست برای افزایش بیشتر ارزش یک هوانوردی اروپایی رقابتی و پایدار” تمرکز دارد.

پایداری در مرکز قرار می گیرد

پایداری همچنان اولویت اصلی هوانوردی اروپاست. این صنعت با کاهش ردپای زیست محیطی خود دست و پنجه نرم می کند و در عین حال دوام اقتصادی را تضمین می کند.

انتظار می‌رود WOCE 2024 به طرح‌های کلیدی مانند سوخت‌های هوانوردی پایدار (SAFs)، طرح‌های جبران کربن و ارتقاء زیرساخت‌ها برای بهبود بهره‌وری سوخت بپردازد.

بحث در مورد چارچوب‌های سیاستی که شرکت‌های هواپیمایی و تولیدکنندگان را تشویق به پذیرش فناوری‌های پاک‌تر می‌کند، احتمالاً در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.

همکاری برای آینده ای روشن تر

موضوع WOCE 2024 بر اهمیت همکاری بین خطوط هوایی، تنظیم کننده ها و سیاست گذاران تاکید می کند.

گفت‌وگوی باز در تدوین سیاست‌های مؤثری که بخش هوانوردی اروپایی پایدار و رقابتی را ترویج می‌کند، حیاتی خواهد بود.

با هدایت ITA Airways، این رویداد برای تقویت این گفتگوهای حیاتی موقعیت خوبی دارد.

نگاهی به نقش ITA Airways

در حالی که جزئیات ITA Airways هنوز اعلام نشده است، مشارکت آنها به عنوان میزبان نشان دهنده تعهد قوی برای شکل دادن به آینده ای پایدار برای اروپا است. هواپیمایی.

این خط هوایی جوان و پویا که در سال 2020 تأسیس شد، دارای ناوگان مدرن با تمرکز بر بهره وری سوخت است.

چه چیزی در WOCE 2024 انتظار می رود

دستور کار WOCE 2024 احتمالاً شامل مجموعه ای متقاعد کننده از سخنرانی های کلیدی، بحث های میزگرد و چت های کنار آتش است.

رهبران صنعت، تصمیم گیرندگان و کارشناسان از سراسر اکوسیستم هوانوردی ممکن است شرکت کنند و بینش های ارزشمندی را ارائه دهند و راه حل های مشترک را تقویت کنند.

این رویداد همچنین یک پلت فرم منحصر به فرد برای شبکه فراهم می کند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا ارتباطات ایجاد کنند و مشارکت های بالقوه را کشف کنند.

بال‌های تغییر (WOCE) 2024 برای هوانوردی قوی‌تر اروپایی

WOCE 2024 یک رویداد مهم برای هوانوردی اروپا خواهد بود.

این رویداد با تمرکز بر شکل‌دهی سیاست برای آینده‌ای پایدار و رقابتی، باهوش‌ترین ذهن‌های صنعت را گرد هم می‌آورد تا مسیری را برای بخش حمل‌ونقل هوایی پر رونق ترسیم کند.

با تقویت همکاری و نوآوری، WOCE 2024 این پتانسیل را دارد که کاتالیزوری برای تغییرات مثبت در هوانوردی اروپا باشد.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴: خطوط هوایی بزرگ از جمله دلتا و LATAM شیلی از برنامه‌های ویژه خود در شهر نورها رونمایی می‌کنند، آنچه باید بدانید؟

المپیک پاریس 2024: خطوط هوایی بزرگ از جمله دلتا و LATAM شیلی از برنامه های ویژه خود در شهر نورها رونمایی می کنند، آنچه باید بدانید؟ – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »