راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

The Clarks Hotels & Resorts Aôtel By Clarks Inn را با عصر جدیدی از مهمان نوازی مدرن راه اندازی کرد


سه شنبه 16 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

هتل ها و استراحتگاه های کلارکز،

را هتل ها و استراحتگاه های کلارکز، سریع‌ترین برند مهمان‌نوازی هند، آخرین پیشنهاد خود را معرفی کرده است: aôtel by Clarks Inn. Aôtel که برای مسافران مدرن و باهوش طراحی شده است، موقعیت‌های عالی را با اقامتگاه‌ها و فضاهای داخلی با سلیقه ترکیب می‌کند و نویدبخش یک تجربه اقامتی جذاب و پر جنب و جوش است.

Aôtel که برای مسافران جوان و آگاه به فناوری پذیرایی می‌کند، اتاق‌هایی با طراحی متفکرانه مجهز به مبلمان مدرن، فناوری هوشمند، و دکوراسیون زیبا برای اقامتی آرام و لذت‌بخش دارد. مهمانان می‌توانند از راحتی کنترل‌های اتاق هوشمند، وای‌فای پرسرعت، و فرآیندهای ورود/خروج بی‌وقفه تلفن همراه لذت ببرند و تجربه‌ای بدون دردسر را تضمین کنند.

به‌جای پیشخوان‌های سنتی چک‌این، هتل مناطق عمومی وسیعی را ارائه می‌کند که حس اجتماع و آرامش را تقویت می‌کند، که برای ملاقات با همسفران، کار از راه دور یا استراحت پس از یک روز اکتشاف عالی است.

غذا خوردن در aôtel یک تجربه منحصر به فرد با رستوران‌ها و کافه‌های موجود در محل است که انواع لذت‌های آشپزی، از طعم‌های محلی گرفته تا غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند و فرصت‌های فراوانی را برای معاشرت و ایجاد ارتباطات جدید فراهم می‌کنند.

معماری و طراحی داخلی هتل بر زیبایی و عملکرد مدرن تاکید دارد. با لابی های مفهومی باز و فضاهای عمومی چند منظوره، هر جنبه ای برای بهبود تجربه مهمان ساخته شده است. گزینه‌های سلامتی و تندرستی شامل جلسات یوگا، درمان‌های آبگرم، و سالن‌های ورزشی کاملاً مجهز است.

Aôtel در پالمپور شروع به کار کرد و چشم انداز رشد جاه طلبانه این شرکت را به نمایش گذاشت. این ملک دارای 21 اتاق با طراحی دقیق است که از محل اقامت سنتی خارج شده است. میهمانان می توانند از غذاهای لذیذ در رستوران غذاخوری تمام روز لذت ببرند و در قسمت ناهار خوری تراس شیک استراحت کنند.

این ملک با بالکن های وسیعی تزیین شده است که مناظر 360 درجه ای جذاب از مناظر زیبا را ارائه می دهد. اقامتگاه ها در چهار دسته انحصاری موجود هستند: اتاق دلوکس، اتاق پریمیوم، سوئیت سانست و سوئیت خانوادگی. علاوه بر این، این هتل دارای یک سالن پذیرایی شیک در پشت بام و محوطه های بیرونی زیبایی است. مهمانان می‌توانند در تجربه‌های اساسی هیماچال، از جمله پیاده‌روی‌های آرام در باغ چای، پاراگلایدر هیجان‌انگیز، و پیاده‌گردی‌های خوش منظره لذت ببرند، که ترکیبی فراموش‌نشدنی از آرامش و ماجراجویی را برای مسافران فهیم تضمین می‌کند.

آقای راهول دب بانرجی، مدیر ارشد عملیات، اشتیاق خود را برای این نام تجاری جدید به اشتراک می گذارد، “ما برای معرفی هیجان زده هستیم
aôtel، برندی که نوید تعریف مجدد مهمان نوازی را برای نسل جدید مسافران می دهد. هدف ما ارائه یک محصول منحصر به فرد،
تجربه فراموش نشدنی که ترکیبی از امکانات مدرن با سبک استثنایی است. ما با افتخار امضای aôtel را اعلام می کنیم
در پورولیا.”
علاوه بر این، آقای روپام داس، مدیر ارشد توسعه، می افزاید: «این گسترش گواهی بر اعتماد ما به این است
چشم اندازی که برای هتل ها و استراحتگاه های کلارکز داریم. با aôtel، ما نه تنها یک مکان برای اقامت ارائه می دهیم، بلکه یک مکان ایجاد می کنیم
محیطی که مسافران می توانند واقعاً با هم ارتباط برقرار کنند و لذت ببرند.»

Clarks Hotels & Resorts برنامه های بلندپروازانه ای برای رشد هتل در طول سال جاری دارد. آقای راهول دب بانرجی
اعلام کرد: “ما قرار است پنج هتل دیگر از جمله پالمپور را افتتاح کنیم که قرار است در ماه جاری افتتاح شود. ما
اعتقاد بر این است که این برند بسیار موفق خواهد بود، به ویژه با توجه به سفرهای جمعیتی و پویای جوان هند
الگوها در ابتدا، ما بر روی شهرهای بزرگ تمرکز خواهیم کرد، زیرا اینها مقاصد اصلی مسافران امروزی هستند.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

KING’s Hotels Munich ویژه آبجو باواریا را معرفی می کند

صفحه اصلی » اخبار هتل » KING’s Hotels Munich ویژه آبجو باواریا را معرفی می کند سه شنبه 2 ژوئیه 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه KING’s Hotels Munich با پذیرش میراث فرهنگی غنی باواریا، یکویژه آبجو تازه باواریا. در KING’s Hotel First نیز موجود استبه عنوان مرکز هتل کینگ. این بسته ویژه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا عمیقاً در منطقه جستجو کنندفرهنگ آبجو با آبجوی تازه باواریایی 5 لیتری، همراه با میان وعده های قدیمیاقلامی مانند بادام زمینی و چوب شور، با هزینه اضافی 30 یورو.هانا کینگ، مدیر عامل هتل های کینگز مونیخ، بر این تلاش تاکید کردهدف: آنها می خواهند چیزی بیش از یک مکان برای اقامت فراهم کنند. آبجو باواریایی آنهاویژه برنامه ریزی شده است برای ارائه مهمانان با طعم واقعی از مهمان نوازی و فرهنگبایرن در قلب مونیخ.KING’s Hotel First، پیشرو در مجموعه هتل های بوتیک، در این هتل فرو رفته استمنطقه سرزنده Maxvorstadt مونیخ که به خاطر موزه های متعددش معروف است،گالری ها و دانشگاه ها این هتل با آپارتمان های هتلی جادار تقویت شده استبرای اقامت طولانی مدت، ارائه آشپزخانه های خصوصی و پذیرش در لباسشویی عالی استخدمات.میهمانان می توانند از غذاهای ویژه در محیط باکلاس کافه کینگ لذت ببرندمونیخ، که دارای یک کوکتل بار پیچیده نیز است، یا در خلوتاتاق آنها. مرکز هتل KING یک تجربه مشابه را فراهم می کنددر گوشه و کنار، با هدف اقامت‌های خانوادگی و تجاری. هتل نیوز

ادامه مطلب »