راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فرودگاه بین المللی Kempegowda Bengaluru سرود پر جنب و جوشی را برای تسخیر روح سفر راه اندازی کرد


جمعه 19 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

فرودگاه Blr

برای شروع یک ماجراجویی موسیقایی آماده شوید که روح سفر و تجربیات به یاد ماندنی در انتظار مسافران در فرودگاه بین المللی Kempegowda Bengaluru (فرودگاه BLR) را به تصویر می کشد. فرودگاه سرود رسمی خود را منتشر کرده است، یک آهنگ دوزبانه پر جنب و جوش که توسط ریکی کج برنده سه جایزه گرمی ساخته شده است. این سرود صدای قدرتمند لونی پارک برنده دو جایزه گرمی و هنرمند کانادایی سیدارتا بلماننو را به نمایش می گذارد و تلفیقی زیبا از ملودی های انگلیسی و کانادایی را ارائه می دهد.
در طی یک رویداد نمایشی در فرودگاه BLR، این سرود هم شرکت کنندگان زنده و هم بینندگان را در رسانه های اجتماعی مسحور کرد و فضای موسیقی فراموش نشدنی را ایجاد کرد. اکنون در پلتفرم‌هایی مانند Spotify، Apple Music، Amazon Music و Wynk موجود است، مسافران می‌توانند جوهر سرزنده فرودگاه BLR را هر کجا که می‌روند با خود ببرند.
موزیک ویدیوی همراه سرود سه داستان تاثیرگذار از مسافرانی را که از فرودگاه BLR شروع به سفر می کنند، در هم می آمیزد. این فرودگاه تعهد فرودگاه به قرار دادن مسافران در قلب عملیات خود را جشن می‌گیرد و طیفی از احساسات را منعکس می‌کند – از هیجان و انتظار تا دیدارهای شاد و خداحافظی صمیمانه. این ویدئو همچنین تعهد فرودگاه BLR را برای اطمینان از راحتی و رضایت مسافران، نشان دادن امکانات پیشرفته و خدمات متفکرانه طراحی شده برای همه مسافران، از جمله افرادی با توانایی‌های متفاوت، نشان می‌دهد که در نهایت تجربه سفر را افزایش می‌دهد.

صحبت از فرصت و تجربه، ریکی کج به اشتراک گذاشت“من به عنوان یک نوازنده، به ساخت موسیقی که نشان دهنده باورها و تجربیات من باشد، اعتقاد دارم. هر قطعه موسیقی که من می سازم، بخشی از خودم را به همراه دارد، و طبیعتاً زمانی که آهنگی را برای خانه دومم، فرودگاه بین المللی بنگلور، ساختم، این اتفاق افتاد. این فرودگاه بهترین معرف بنگالور به عنوان یک شهر و نمادی برای شناخت ملت ما است. این سرود برای من و دوست عزیزم لونی پارک اثری پرشور است. من معتقدم که این سرود نه تنها به زیبایی این فرودگاه می‌افزاید، بلکه اهمیت فرهنگی را که فرودگاه در هر موردی از خود نشان می‌دهد، حفظ خواهد کرد.»

سرود فرودگاه BLR به عنوان نمادی از تعهد ثابت فرودگاه برای افزایش تجربه مسافران از طریق موسیقی و فرهنگ عمل می کند. فرودگاه BLR با همکاری با هنرمندان مشهور جهانی، شهرت خود را به عنوان دروازه جدید هند، جایی که هر سفری جشن گرفته می شود و برای هر مسافری ارزش قائل می شود، تقویت می کند. این سرود فراتر از یک آهنگ است. این تجلیل از داستان‌ها، احساسات و تجربیات متنوع میلیون‌ها مسافری است که از دروازه‌های آن عبور می‌کنند، و بر تعهد فرودگاه BLR به ارائه تجربیات یکپارچه و غنی برای مسافران تأکید می‌کند.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

SAVE THE DATE – کنفرانس سالانه ایمنی EASA 2024 در بوداپست

یادداشت های روزانه خود را برای کنفرانس سالانه ایمنی EASA در سال 2024، که به عنوان یک رویداد حضوری در بوداپست، مجارستان، در 30 تا 31 اکتبر و همزمان با ریاست مجارستان اتحادیه اروپا برگزار می شود، علامت بزنید. موضوع کنفرانس امسال “ایمنی – فناوری – و بعد انسانی” است. لطفا … را چک کنید صفحه رویداد کنفرانس سالانه ایمنی 2024 برای جزئیات بیشتر منبه خبر

ادامه مطلب »