راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

افزایش تحویل پروژه های بوئینگ با 44000 هواپیمای تجاری جدید تا سال 2043


شنبه 20 جولای 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

بوئینگ

بوئینگ افزایش 3 درصدی در تحویل هواپیما در دو دهه آینده را پیش بینی کرده است که سفرهای هوایی نه تنها به طور کامل بهبود یافته بلکه از سطح قبل از همه گیری نیز فراتر رفته است. این شرکت پیش بینی می کند که تا سال 2043 به 44000 هواپیمای تجاری جدید نیاز باشد.

این پیش‌بینی قبل از نمایشگاه بین‌المللی هوایی فارنبرو، زمانی که بوئینگ چشم‌انداز بازار تجاری (CMO) 2024 خود را منتشر کرد، فاش شد. این گزارش بر نقش مهم بازارهای نوظهور و بازار جهانی تک راهرو به عنوان محرک های اصلی رشد صنعت هوانوردی تاکید می کند.

در دنیایی که به طور فزاینده ای در ارتباط است، تقاضای سفرهای هوایی از رشد اقتصادی پیشی گرفته است. چهار سال پس از آن که این بیماری همه‌گیر باعث زمین‌گیری بیشتر ناوگان جهانی شد، رشد ترافیک هوایی به روند بلندمدتی که بوئینگ دو دهه پیش پیش‌بینی کرده بود بازگشته است. بر اساس گزارش CMO، انتظار می‌رود ترافیک هوایی مسافری با نرخ متوسط ​​سالانه 4.7 درصد در 20 سال آینده نسبت به سال 2023 رشد کند.

“این یک دوره چالش برانگیز و الهام بخش برای هوانوردی است. بازگشت به رشد ترافیک معمولی نشان می‌دهد که صنعت ما چقدر انعطاف‌پذیر است، حتی در شرایطی که همه ما از طریق زنجیره تامین مداوم و محدودیت‌های تولید در میان سایر چالش‌های جهانی کار می‌کنیم. برد مک مولن گفت، معاون ارشد فروش و بازاریابی تجاری بوئینگ.

پیش بینی رشد ناوگان:

  • گسترش ناوگان تجاری: انتظار می رود که ناوگان تجاری جهانی سالانه 3.2 درصد رشد کند که کندتر از رشد ترافیک هوایی است، زیرا خطوط هوایی با افزایش فاکتورهای بار و استفاده از هواپیما برای ساعات بیشتری در روز بهره وری را افزایش می دهند.
  • رشد ناوگان بار هوایی: پیش بینی می شود که ناوگان بار هوایی که به دلیل سرعت و قابلیت اطمینان خود شناخته شده است، تا سال 2043 به میزان دو سوم افزایش یابد و از رشد سالانه حمل و نقل هوایی 4.1 درصدی حمایت کند.

روند سفرهای هوایی:

  • نرخ های ثابت هواپیما: علیرغم دوبرابر شدن کلی قیمت‌های مصرف‌کننده طی 20 سال گذشته، میانگین نرخ کرایه خطوط هوایی جهانی تقریباً ثابت باقی مانده است.
  • سازگاری مسیر: تعداد مسیرهای جهانی ارائه شده توسط خطوط هوایی تجاری به سطح سال 2019 بازگشته است، با نزدیک به 20٪ از این مسیرها جدید، که نشان دهنده سازگاری صنعت هوانوردی در یک بازار پویا است.

محرک های کلیدی رشد:

  • رشد بازارهای نوظهور: انتظار می‌رود ترافیک مسافران در جنوب آسیا 7.4 درصد افزایش یابد، به دنبال آن آسیای جنوب شرقی (7.2 درصد) و آفریقا (6.4 درصد) قرار بگیرند، زیرا این مناطق به روند رشد تاریخی در طول دوره پیش‌بینی بازمی‌گردند.
  • رهبران تحویل منطقه: پیش بینی می شود اوراسیا رهبری تمام بازارهای تحویل هواپیما را به خود اختصاص دهد که 22 درصد از کل تحویل هواپیما را به خود اختصاص می دهد و آمریکای شمالی و چین هر کدام با 20 درصد به دنبال آن هستند.
  • تسلط تک راهرو: پیش بینی می شود هواپیماهای تک راهرو تا سال 2043 71 درصد از ناوگان را تشکیل دهند و 33380 تحویل جدید در مسیرهای کوتاه تا متوسط ​​انجام شود.
  • رشد ناوگان عریض بدن: ناوگان پهن پیکر جهانی بیش از دو برابر خواهد شد و هواپیماهای دو راهرو 44 درصد از ناوگان خاورمیانه را تشکیل می دهند.

افزایش تقاضا برای خدمات:

  • تقاضای خدمات تجاری: بوئینگ انتظار دارد تقاضا برای خدمات تجاری به ارزش 4.4 تریلیون دلار باشد که ناشی از تعمیر و نگهداری، گزینه های اصلاح و راه حل های دیجیتالی است که کارایی را افزایش می دهد.
  • نیاز نیروی کار: گسترش سفرهای هوایی، به ویژه در بازارهای نوظهور، به نزدیک به 2.4 میلیون پرسنل جدید از جمله خلبانان، تکنسین های تعمیر و نگهداری و خدمه کابین نیاز دارد که نیاز به برنامه های آموزشی جامع برای حمایت از این رشد دارد.

از آنجایی که خطوط هوایی به تقاضای مسافران قوی پاسخ می‌دهند، بازار خدمات نه تنها در نتیجه رشد ناوگان، بلکه با تمرکز بیشتر بر کاهش هزینه‌های عملیاتی و استقرار راه‌حل‌های کارآمد و پایدار به گسترش خود ادامه می‌دهد. دن آبراهام گفت معاون ارشد فروش و بازاریابی تجاری خدمات جهانی بوئینگ.

در اینجا جدول تحویل های جدید از سال 2024 تا 2043 آمده است:

نوع هواپیما تعداد تحویل
جت منطقه ای 1,525
تک راهرو 33,380
عریض 8,065
کشتی باری 1005
جمع 43,975

بوئینگ از سال 1961 چشم انداز بازار تجاری (CMO) را به صورت سالانه منتشر می کند. CMO که به عنوان طولانی ترین پیش بینی در صنعت مشهور است، به طور گسترده به عنوان جامع ترین تجزیه و تحلیل از بخش هوانوردی تجاری در نظر گرفته می شود.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

هتل آوانی فرانکفورت سیتی تورهای هیجان انگیز تکنو آرت و پیاده روی را معرفی می کند

صفحه اصلی » دستهبندی نشده » هتل آوانی فرانکفورت سیتی تورهای هیجان انگیز تکنو آرت و پیاده روی را معرفی می کند جمعه 19 جولای 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه هتل آوانی فرانکفورت سیتی از فعالیت های جدید الهام گرفته از فناوری رونمایی کرد هتل آوانی فرانکفورت سیتی مجموعه ای جذاب از رویدادهای تکنو را معرفی می کند و موقعیت شهر را به عنوان مرکز جهانی فرهنگ تکنو جشن می گیرد. این پیشنهادات بخشی از حضور افتتاحیه هتل در آلمان است و هدف آن ارائه یک شیرجه عمیق به صحنه نمادین تکنو فرانکفورت است. جلسه آفرینش هنر تکنو جلسه خلق هنر تکنو، با مشارکت Entkorkte Kunst، شرکت کنندگان را در دنیای هنر با پیچ و تاب تکنو غرق می کند. تحت راهنمایی متخصص، میهمانان تکنیک های مختلف نقاشی را یاد می گیرند و در عین حال با تکنو ریتم می نشینند. نوشیدنی‌ها از The Pantry، میزان بار هتل، در دسترس هستند و فضای خلاقانه را تقویت می‌کنند. شرکت از 59 یورو (حدود 63 دلار آمریکا) برای هر نفر شروع می شود. پیاده‌روی بی‌صدا تکنو اکتشاف برای تجربه مکان‌های تاریخی کلیدی فرانکفورت مانند Alte Oper و موزه موسیقی مدرن الکترونیک (MOMEM) به راه‌نمای اکتنو بی‌صدا راهنما بپیوندید. با همکاری Hushbeats، این تور پیاده‌روی، روایت‌های دقیق از مکان‌های دیدنی شهر را با تجربه موسیقی الکترونیکی هماهنگ از طریق هدفون ترکیب می‌کند و راهی جذاب برای گشت و گذار در شهر فراهم می‌کند. قیمت پیاده روی از 29.99 یورو (حدود 32 دلار) برای هر نفر است. هتل نیوز

ادامه مطلب »