راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

آموزش انجمن حمل و نقل هوایی آمریکای لاتین و کارائیب آینده هوانوردی با برنامه های جدید در مرکز آموزشی منطقه ای مار دل پلاتا


شنبه 20 جولای 2024

زمان خواندن: 3 دقایق

لاتین Mar del Plata

انجمن حمل و نقل هوایی آمریکای لاتین و کارائیب از دانشگاه ملی فناوری – منطقه ای مار دل پلاتا در مرکز آموزشی خود استقبال می کند و برنامه های منحصر به فردی را ارائه می دهد.

انجمن حمل و نقل هوایی آمریکای لاتین و کارائیب (ALTA) با خوشحالی از عضو جدیدی در مرکز آموزشی ALTA استقبال می کند: دانشگاه ملی فناوری – منطقه ای مار دل پلاتا. این موسسه آموزش عالی محترم، واقع در مار دل پلاتا، آرژانتین، در سال 1999 به عنوان بخشی از شبکه دانشگاه ملی فناوری (UNT) که در سال 1959 تأسیس شد، تأسیس شد. در حال حاضر، این دانشگاه دارای 11 رشته دانشگاهی است، 49 دوره مختلف را ارائه می دهد و خدماتی را ارائه می دهد. تعداد دانشجویان بیش از 10000 نفر

همکاری با موسسات آموزشی در منطقه مانند UTN-Regional Mar del Plata برای ALTA یک افتخار است. این اتحادهای استراتژیک به ما این امکان را می‌دهد که مأموریت ارائه برنامه‌های آموزشی سطح بالا را برای همه مدیران صنعت در یک مکان و همچنین تسهیل جستجوی اطلاعات و دسترسی به دوره‌های آموزشی برای جوانانی که می‌خواهند حرفه‌ای در هوانوردی شروع کنند، انجام دهیم. نظرات خوزه ریکاردو بوتلهو، مدیر عامل ALTA.

صنعت هوانوردی رشد سریعی را تجربه می کند و آموزش نسل بعدی متخصصان را برای تضمین توسعه پایدار ضروری می کند. این رشد باید با تقاضای فزاینده مسافر در منطقه مطابقت داشته باشد، که اکنون از 300 میلیون مسافر در سال فراتر رفته است. جذب، راهنمایی، آموزش و راهنمایی افراد جوان گام های حیاتی برای کمک به آنها برای شروع مشاغل موفق در هوانوردی است. علاوه بر این، آموزش مداوم و افزایش مهارت متخصصان فعلی هوانوردی برای پرورش صنعتی انعطاف‌پذیر، نوآور، ایمن، پایدار و عادلانه‌تر ضروری است.

“در سال 2019، گام مهمی با گنجاندن هوانوردی در ارائه آموزشی دانشگاه ملی فناوری منطقه ای مار دل پلاتا برداشته شد. اکنون با این اتحاد، اثر چند برابری، جدیت و تعهدی که ALTA در اختیار ما قرار می دهد به معنای گامی استراتژیک خواهد بود تا نسل بعدی متخصصان هوانوردی در بالاترین موسسات آموزشی تحصیل کنند. مهندس دیگو ایساچ، مدیر آموزش مداوم UTN – منطقه ای مار دل پلاتا می گوید.

UTN-Regional Mar del Plata چندین برنامه آموزشی را ارائه می دهد که اکنون در مرکز آموزشی ALTA موجود است:

  • دوره مدیریت و مدیریت بازرگانی هوایی و دوره مدیریت و مدیریت فرودگاه: این دوره ها آموزش های عمیقی را در زمینه مدیریت، منابع انسانی، خدمات مشتری، مدیریت پروژه، مدیریت فروش و عملیات فرودگاهی ارائه می دهند و دانشجویان را به مهارت هایی برای رهبری در صنعت هوانوردی مجهز می کنند.
  • دوره مامور راهنمایی و رانندگی: این دوره دانش آموزان را با مهارت های مورد نیاز برای کار به عنوان ترافیک خطوط هوایی و عوامل چک-این، با تاکید بر خدمات مشتری، دانش هوانوردی، ایمنی عملیاتی و مدیریت کیفیت، مجهز می کند.
  • دیپلم مدیریت و مدیریت بازرگانی هوانوردی و فرودگاهی: این برنامه دیپلم متخصصان را برای رسیدن به اهداف سازمان های هوانوردی یا فرودگاهی در همه سطوح آماده می کند و ابزارهایی برای عملکرد کارآمد و مسئولانه ارائه می دهد.
  • دیپلم زیرساخت و حمل و نقل هوایی: این دیپلم که متخصصان و تکنسین‌های معماری و مهندسی را هدف قرار داده است، عملیات، برنامه‌ریزی و طراحی فرودگاه و هلی‌پورت را بررسی می‌کند و از پیشرفت صنعت فرودگاه حمایت می‌کند.

این برنامه ها برای تجهیز دانش آموزان به دانش و مهارت های لازم برای مقابله با چالش های صنعت و پیشرفت در یک محیط پویا و رقابتی طراحی شده اند.

«فرصت آموزش، دریافت آموزش رسمی دانشگاهی، تضمین می‌کند که دانشجوی دریافت‌شده با کارفرمای آینده‌اش با همان زبان گفت‌وگو خواهد کرد و در عین حال احتمال بیشتری برای ایجاد ارتباط مستقیم بین نیاز فارغ‌التحصیل به کاریابی با شغل ایجاد می‌کند. فرصت هایی که کارفرمای بالقوه می تواند فراهم کند. امروز، به لطف ALTA، متخصصان هوانوردی می توانند حرفه خود را در اولویت قرار دهند.

اعضای ALTA از تخفیف های انحصاری در این برنامه های آموزشی بهره مند می شوند و همچنین به مجموعه گسترده ای از فرصت های آموزشی و توسعه حرفه ای ارائه شده توسط مرکز آموزشی ALTA دسترسی خواهند داشت.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

خط هوایی جدید گروه Alhind چگونه صنعت سفر جهانی را متحول خواهد کرد؟

خط هوایی جدید گروه Alhind چگونه صنعت سفر جهانی را متحول خواهد کرد؟ – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه یک رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »