راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

کیسه های زباله در حال حاضر برای وسایل نقلیه توریستی که وارد سیکیم، ET TravelWorld می شوند، ضروری است


همه توریست ورود وسایل نقلیه سیکیم در حال حاضر مجبور به حمل اجباری بزرگ است کیسه زبالهطبق دستور رسمی این تصمیم برای اطمینان از مشارکت جامعه در جهت دستیابی به هدف اتخاذ شده است پایداری زیست محیطیدر حکم صادره از سوی اداره گردشگری و هواپیمایی کشوری آمده است.

این مسئولیت بر عهده مجریان تور، آژانس های مسافرتی و رانندگان وسایل نقلیه خواهد بود که مسافر را در مورد استفاده از پلاستیک زباله برای دفع زباله، گفت.

وی افزود: بررسی تصادفی خودروهای توریستی برای اطمینان از رعایت آن انجام خواهد شد و هر خودرویی که این دستور را نقض کند، مجازات خواهد شد.

مسئولان گفتند که کمپین های آگاهی در مورد پاکیزگی برای آموزش گردشگران در مورد مدیریت زباله و پایداری زیست محیطی در حال انجام است.

به گفته آنها، سیکیم، که کم جمعیت ترین ایالت هند با بیش از 6 میلیون نفر ساکن است، هر ساله بیش از 20 میلیون بازدیدکننده برای مقاصد دیدنی هیمالیا دارد.

چین تلاش می کند تا گردشگران خارجی را جذب کند، اما فروش آن برای برخی سخت است

داده های بزرگترین آژانس مسافرتی آنلاین چین Trip.com نشان می دهد که از 24 ژوئن، رزرو از چندین کشور تحت سیاست ویزا از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، مالزی و تایلند نسبت به مدت مشابه سال قبل 150 درصد افزایش یافته است. رزرو برای ماه های جولای و آگوست نیز قرار است بالاتر باشد. از ماه دسامبر، چین به گردشگران چندین کشور از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا، نیوزلند و لهستان بدون ویزا اجازه ورود داده است.

  • منتشر شده در 21 ژوئیه 2024 ساعت 05:43 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

Swissport پلتفرم ابتکاری OneApp را راه اندازی کرد و 60000 کارمند را در سراسر جهان به هم متصل کرد

صفحه اصلی » اخبار خطوط هوایی » Swissport پلتفرم ابتکاری OneApp را راه اندازی کرد و 60000 کارمند را در سراسر جهان به هم متصل کرد یکشنبه 30 ژوئن 2024 زمان خواندن: 2 دقایق سوئیس اسپورت International AG با استقرار موفقیت‌آمیز جهانی oneApp، پلت‌فرم ارتباطی و تعامل کارکنان نوآورانه آن، به نقطه عطف مهمی دست یافته است. این عرضه شامل بیش از 60000 کارمند در 44 کشور است که اکنون از دسترسی یکپارچه به اطلاعات، ابزارهای تعامل پیشرفته و کارکردهای کارآمد از طریق oneApp و همتای اینترانت آن، oneNet بهره می برند. پذیرش OneApp که در کمتر از یک سال اجرا شد، پیشرفتی اساسی در تلاش‌های Swissport برای تقویت تعامل کارکنان و توانمندسازی کارکنان مدیریتی در رهبری مؤثر تیم‌هایشان است. این ابتکار با استفاده از یک پلتفرم نرم افزار به عنوان سرویس از FirstUp، بر تعهد Swissport به استفاده از فناوری برای تقویت نیروی کار مرتبط تر و کارآمدتر در سراسر جهان تأکید می کند. «OneApp به کارمندان ما، به ویژه آنهایی که در خط مقدم هستند، راحتی استثنایی را ارائه می دهد. آنها را قادر می سازد تا مطلع بمانند، آنها را قادر می سازد تا بینش خود را به اشتراک بگذارند، و به آنها اجازه می دهد وظایف را در حال حرکت و شبانه روز انجام دهند.” کریستف مایر، رئیس جهانی ارتباطات و مدیریت برند در Swissport International. برای مدیران و سرپرستان در سراسر کسب و کار، oneApp یک ابزار قدرتمند رهبری است که به آنها اجازه می دهد با تیم های مختلف و اغلب از راه دور خود در تماس باشند و تعامل داشته باشند. OneApp توسط Swissport مجموعه جامعی از ویژگی‌های طراحی شده برای افزایش اتصال و همکاری در بین نیروی کار جهانی خود را ارائه می‌دهد. این شامل دسترسی به هر دو محتوای جهانی و محلی، فهرست ها، نظرسنجی های کارکنان، آزمون ها، آگهی های شغلی، و فهرست کارمندان است. یک ویژگی ترجمه یکپارچه، پست‌ها، پیام‌ها و نظرات را فوراً تبدیل می‌کند و ارتباط یکپارچه بین زبان‌ها و سطوح سازمانی مختلف را تسهیل می‌کند. مهمتر از همه، OneApp با نام تجاری Swissport یک شبکه جهانی ایجاد می کند، که همسویی و حس اجتماعی را در میان تیم متنوع Swissport که نزدیک به 300 فرودگاه در سراسر جهان را پوشش می دهد، ترویج می کند. کارمندان Swissport علاوه بر دسترسی به نسخه دسکتاپ پاسخگو، می توانند به راحتی OneApp را از فروشگاه Google Play و Apple App Store دانلود کنند. این برنامه محتوای شخصی‌سازی شده را متناسب با موقعیت مکانی، واحد تجاری و نقش هر کاربر ارائه می‌کند. این برنامه کارمند جدید به طور یکپارچه با استراتژی دیجیتالی گسترده تر Swissport ادغام می شود. پیشرفت‌های دیجیتال اخیر شامل وب‌سایت ارتقا یافته Swissport.com است که دارای یک پورتال مشتری است که در سال 2021 راه‌اندازی شد و در سال 2024 تقویت شد، در کنار سایر نوآوری‌های دیجیتالی مختلف در سراسر عملیات و عملکردهای پشتیبان. هدف این ابتکارات در مجموع افزایش کارایی، افزایش تعامل، افزایش بهره وری و ارائه ارزش بیشتر به مشتریان Swissport است. برچسب ها: اخبار خطوط هوایی، ارتباط کارکنان، تعهد شغلی، پلت فرم تعامل، استقرار جهانی، اینترانت، عرضه oneApp، oneNet، دسترسی بدون درز، Swissport International AG، اخبار صنعت سفر، اخبار سفر، تکنولوژی سفر، فناوری نیروی کار ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »