راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

فهرست آرزوهای صنعت سفر و گردشگری برای بودجه اتحادیه 2024، ET TravelWorld


همانطور که انتظار برای بودجه اتحادیه 2024 توسط وزیر دارایی اتحادیه ارائه می شود نیرمالا سیتارامان در 23 جولای، صنعت سفر و گردشگری هند ذینفعان مشتاق اقدامات بودجه‌ای هستند که زیرساخت‌ها را افزایش می‌دهد، گردشگری پایدار را ترویج می‌کند و نمایه هند را در نقشه گردشگری جهانی تقویت می‌کند.

این همچنین اولین بودجه دولت جدید نارندرا مودی پس از انتخابات لوک سبها خواهد بود و ملت با نفس بند آمده منتظر است. انتظارات زیاد است که Sitharaman ممکن است تخفیف های مالیات بر درآمد را برای افزایش درآمد قابل تصرف برای افراد عادی معرفی کند. انتظار می رود تمرکز دولت مودی بر مخارج سرمایه ای، توسعه زیرساخت ها و رشد تولید ناخالص داخلی باقی بماند.

در میان این اولویت‌ها، بخش سفر و گردشگری مشتاقانه منتظر اعلامیه‌های مهمی است که می‌تواند جایگاه هند را به‌عنوان یک مقصد برتر جهان برای سفر ارتقا دهد. به عنوان اتحادیه بودجه 2024 با رویکردها، بخش سفر و گردشگری نسبت به سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و ابتکاراتی که می‌تواند هند را به سمت تبدیل شدن به یک مقصد پیشرو برای سفر در جهان سوق دهد و اقتصاد و میراث فرهنگی آن را غنی‌تر کند، خوش‌بین است.

بازار مسافرتی داخلی هند ششمین بازار بزرگ جهان از نظر هزینه است و 5.8 درصد به اقتصاد ملی کمک می کند. با آرزوی رسیدن به یک تریلیون دلار تا سال 2047، صنعت گردشگری به عنوان یک محرک حیاتی برای رشد اقتصادی عمل می کند و از بخش های متحد مانند مهمان نوازی و حمل و نقل حمایت می کند و در عین حال اشتغال و درآمد ارزی ایجاد می کند.

چشم انداز برای بودجه اتحادیه سال مالی 2024
مودیز پیش بینی رشد اقتصادی هند برای سال 2024 را 6.8 درصد و 6.5 درصد برای سال 2025 ارزیابی می کند. افزایش تقاضای داخلی و بین المللی به طور مثبت بر رشد تولید ناخالص داخلی در بازارهای نوظهور تأثیر می گذارد، با تغییر در کشورها. شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) در سال 2024 پیش بینی می کند که سفر و گردشگری تقریباً 21.15 تریلیون روپیه به تولید ناخالص داخلی هند در سال 2024 کمک خواهد کرد که 21 درصد بالاتر از سطح سال 2019 است. با پیش بینی افزایش 2.45 میلیون شغلی در سال جاری، این رقم از هر 11 شغل در کشور یک شغل را نشان می دهد.

برای دستیابی به هدف “ویکسیت بهارات تا سال 2047″، بودجه اتحادیه باید بر توسعه زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد شغل و کاهش هزینه‌های لجستیک تمرکز کند و در نتیجه سهولت انجام تجارت در هند را افزایش دهد.

علاوه بر این، دولت ممکن است چشم اندازی برای نقشه راه مالی تا سال مالی 30 ارائه دهد که با اهداف اقلیمی سال 2030 همسو می شود و از مرحله انتقال طی چند سال آینده حمایت می کند.

نیاز به طرح تشویقی گردشگری ورودی
مدهاوان منون، رئیس اجرایی توماس کوک هند که شامل توماس کوک، SOTC، Sterling Holidays و TCI است، خواستار همکاری بهتر بین مقامات گردشگری و سهامداران شد. او بر نیاز به فرودگاه‌های جدید از طریق سرمایه‌گذاری خصوصی، گسترش سریع راه‌آهن، جاده‌ها و آبراه‌ها و تمرکز بر مناطق پرتقاضا مانند مدارهای مذهبی و مقاصد کمتر شناخته‌شده مانند لاکشادویپ تأکید کرد.

منون همچنین به احیای طرح تشویقی گردشگری ورودی برای نقاط منتخب اشاره کرد. او برای اصلاحات در جمع‌آوری مالیات در مبدا (TCS) تلاش کرد و خواستار کاهش به 1 در هر جمعیت یا حداقل نرخ استاندارد 5 درصدی برای بسته‌های مسافرتی خارجی شد. این ساده تر از اسلب های 5 و 20 درصدی فعلی خواهد بود. علاوه بر این، او بر نیاز به شفافیت در TCS برای پرداخت های کارت فارکس برای جلوگیری از سردرگمی تاکید کرد.

معافیت های مالیاتی و اصلاح سیاست ها
راجش ماگو، بنیانگذار و مدیر عامل گروه، MakeMyTrip در حالی که لیست آرزوهای بودجه خود را به اشتراک می گذارد، گفت که سرمایه گذاری های استراتژیک در بخش سفر و گردشگری می تواند فرصت های اقتصادی را باز کند، اشتغال را تقویت کند و رقابت پذیری چشم انداز گردشگری هند را افزایش دهد. وی افزود که پرداختن به چالش ازدحام بیش از حد در مقاصد پرطرفدار نیازمند راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار است و وزیر دارایی در ارائه بودجه خود می‌تواند شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاری وجوه CSR خود در توسعه و بهبود مقاصد گردشگری تشویق کند. او همچنین درخواست کرد تا اعتبار TCS تحت بخش 206C(1G) برای مالیات بر درآمد استفاده شود و بدین ترتیب تسهیلات لازم برای مالیات دهندگان فراهم شود.

“آژانس های مسافرتی آنلاین (OTAs) در هند با الزامات چالش برانگیز به دست آوردن ثبت نام GST دولتی دست و پنجه نرم می کنند. مقررات فعلی OTA ها را مجبور می کند در هر ایالت حضور فیزیکی داشته باشند حتی زمانی که نیازی به آن نیست، که منجر به هزینه های اداری بالا می شود. ثبت نام OTA در ایالت(ها) از طریق دفتر مرکزی آنها به طور قابل توجهی این بارها را کاهش می دهد، عملیات را ساده می کند و کارایی را افزایش می دهد، علاوه بر این، این الزام OTA های ملی را در مقایسه با رقبای بین المللی که تحت مقررات مشابهی قرار نمی گیرند، در مضیقه قرار می دهد. اشاره کرد انتظار توجه فوری.

بدنه هتلداران می گوید سیاست گردشگری جدید ماها برای جذب سرمایه گذاری قابل توجه است

کابینه ماهاراشترا اخیراً یک سیاست جامع گردشگری برای سال 2024 را تصویب کرده بود که هدف آن جذب 100000 کرور روپیه سرمایه گذاری و ایجاد 18 میلیون شغل در دهه آینده است. 1 تریلیون اقتصاد تا سال 2028. بر توسعه زیرساخت های قوی و مشارکت با ذینفعان مختلف، از جمله اپراتورهای تور و سازمان دهندگان MICE (جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، رویدادها) تمرکز دارد تا درآمدزایی را در بخش های مربوطه دو برابر کند.

تمرکز بر توسعه زیرساخت و اتصال
Nishant Pitti، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران EaseMyTrip گفت که بودجه موقت فوریه 2024 نقشه راه مثبتی را با افزایش قابل توجهی در تخصیص بودجه برای وزارت گردشگری تعیین کرده است و تمرکز واضحی بر تقویت زیرساخت های گردشگری دارد. انتظار می رود این ابتکارات باعث تحریک اقتصاد محلی و جذب گردشگران داخلی و بین المللی شود.

“انتظار می رود بودجه جدید بر این پایه ها ساخته شود، پیشرفت پایدار را تضمین کند و هند را به عنوان یک مقصد گردشگری برتر جهانی قرار دهد. در حالی که کاهش هایی در بودجه های تبلیغاتی در خارج از کشور وجود داشت، تمرکز بر توسعه زیرساخت ها و اتصالات پیش بینی می شود که در دراز مدت باشد. وی خاطرنشان کرد که تاثیر مثبت دارد.

وضعیت صنعت همچنان تقاضای حیاتی است
کوش کاپور، مدیر عامل شرکت Roseate Hotels & Resorts، با به اشتراک گذاشتن انتظارات خود از صنعت مهمان‌نوازی، گفت: «ما از دولت می‌خواهیم وضعیت صنعت هتل‌ها را اعلام کند و نرخ GST را از 18 درصد به 12 درصد کاهش دهد و آن را مطابق با بین‌المللی کند. استانداردهای صنعت گردشگری، وضعیت بسیار مورد نیاز صنعت را امکان پذیر می کند تا به وام های ارزان تر برای توسعه و توسعه دسترسی پیدا کند املاکی مانند هاولیس و هتل ها برای درازمدت، به نفع صنعت گردشگری از طریق مدل مشارکت عمومی خصوصی (PPP) است.”

پیشرفت در فناوری سفر و بازاریابی دیجیتال
Shikhar Aggarwal، JMD، BLS International قاطعانه معتقد است که حمایت استراتژیک دولت برای استفاده کامل از این پتانسیل حیاتی است. “ما امیدواریم شاهد افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت هایی باشیم که اتصال و دسترسی را افزایش می دهد، به ویژه در مقاصد مسافرتی نوظهور. با این حال، ما بر نیاز فوری به انگیزه های مالی برای ابتکارات گردشگری پایدار برای تشویق شیوه های مسئولانه زیست محیطی و همسو کردن رشد با نظارت زیست محیطی تاکید می کنیم. مشوق هایی برای دیجیتال. تحول، از جمله پیشرفت‌ها در فناوری سفر و بازاریابی دیجیتال، می‌تواند کشور ما را به عنوان یک رهبر در گردشگری هوشمند قرار دهد. او اضافه کرد.

کمپین پان هند مانند دخو آپنا دش
راما ماهندرو، مدیر کل کشور هند، Intrepid Travel در مورد ترویج گردشگری ورودی گفت: “دولت باید یک کمپین پان هندی مانند دخو آپنا دش را برای آموزش مردم به احترام و مراقبت از مکان ها و مقاصد گردشگری ما انجام دهد. دولت باید در مورد مکان های کمتر بازدید شده برای مقاصد گردشگری آگاهی ایجاد کند تا بار اضافی گردشگران را در مکان های محبوب کاهش دهد. اپراتورهای تحت سیاست تجارت خارجی نشان می دهند که تعهد ما به همکاری بین المللی است.”

گردشگری پایدار یک اولویت ملی است
آمیت جیپوریا، بنیانگذار و مدیر عامل باشگاه مسافرتی کارت پستال با بیان انتظارات خود گفت: “مشوق های سیاستی برای پایدارتر کردن گردشگری باید اعمال شود و استفاده از داستان سرایی برای به نمایش گذاشتن مناطق و فرهنگ ها باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد. دولت همچنین باید با آنها مشورت کند. صداهای پیشرو در گردشگری پایدار مانند شورای جهانی گردشگری پایدار، شورای سفر تحول آفرین، درازمدت، و هند نادر برای توسعه زیرساخت هایی که به محیط زیست احترام می گذارد و جوامع محلی را قدرتمند می کند، دولت همچنین می تواند به املاک زیر یارانه پرداخت کند و تخفیف های مالیاتی ارائه دهد شیوه‌های پایدار این می‌تواند محیطی مساعد برای املاک مسئولانه‌تر در هند و ترویج گردشگری ورودی ایجاد کند.

Uttarakhand پورتال رزرو اقامتگاه را راه اندازی کرد

دپارتمان گردشگری اوتاراکند نزدیک به 5000 اقامتگاه ثبت شده دارد. این ابتکار با هدف ارائه یک رسانه آنلاین به صاحبان خانه‌های کوچک برای اطمینان از رزرو انجام می‌شود. این دپارتمان یارانه هایی را تحت طرح Deendayal Upadhyay Homestay برای تقویت توسعه اقامتگاه ها در منطقه ارائه می دهد. مالکان همچنین آموزش های جامعی را در زمینه مهارت ها و خدمات مختلف دریافت می کنند تا استانداردهای خدمات مشتری خود را ارتقا دهند.

  • منتشر شده در 22 ژوئیه 2024 ساعت 06:07 PM IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

Southwest Airlines طعم های نیواورلئان را به دنیای دیزنی می آورد

Southwest Airlines طعم های نیواورلئان را به دنیای دیزنی می آورد – جهان سفر و تور حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »