راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

راجیت سوکوماران دو دهه مهمان نوازی را با نقش جدید IHG جشن می گیرد


سه شنبه 23 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

راجیت سوکوماران نقش گسترده‌ای به‌عنوان معاون ارشد و مدیر عامل IHG Hotels & Resorts در شرق آسیا و اقیانوسیه (EAPAC) به عهده گرفته است و در آنجا بر رشد، عملکرد و شهرت شرکت در بیش از 20 کشور نظارت خواهد کرد.

راجیت که 20 سال خود را در صنعت مهمان‌نوازی جشن می‌گیرد، تجربه زیادی را به این موقعیت تازه ایجاد شده به ارمغان می‌آورد. در چهار سال گذشته، او با موفقیت واحد تجاری IHG آسیای جنوب شرقی و کره (SEAK) را رهبری کرد و دانش گسترده ای از منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست آورد و تیم هایی را در بازارهای مختلف مدیریت کرد. قبل از این، راجیت به عنوان مدیر توسعه اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا (EMEAA) خدمت می کرد، جایی که او مسئول استراتژی منطقه ای برای رشد برند IHG بود.

«با فرصت‌های بسیار زیاد برای توربوشارژ کردن رشد خود در شرق آسیا و اقیانوسیه، من مفتخر و هیجان‌زده هستم که این نقش گسترده را برای رهبری تجارت IHG در منطقه به عهده می‌گیرم.» راجیت سوکوماران گفت، SVP و مدیر عامل، شرق آسیا و اقیانوسیه، IHG Hotels & Resorts. ما یک تیم قوی از کارشناسان بازار محلی داریم که با فرهنگ اولیه ما انرژی گرفته اند و برای صاحبان و میهمانان در مقاصد مورد علاقه جهان شهرت دارند.

با ایفای نقش گسترده Rajit، Vivek Bhalla به عنوان مدیر عامل IHG برای SEAK ارتقا یافت و بر رشد، عملکرد و عملیات بیش از 120 هتل در 10 برند، با خط لوله بیش از 90 ملک، نظارت می‌کند.

Vivek در سال 2016 به این شرکت پیوست و چهار سال گذشته را به عنوان معاون عملیات SEAK گذراند. قبل از آن، او دو سال را به عنوان معاون رئیس جمهور منطقه ای / رئیس جنوب غرب آسیا در هند گذراند. Vivek کهنه کار صنعت است، نقش های تجاری و عملیاتی مختلفی را با شرکت های مهمان نوازی متعدد در سراسر آسیا و اقیانوسیه داشته است.

بخش جنوب شرقی آسیا و کره با مشارکت صاحبان هتل‌های ما در سراسر این بخش متنوع و پر جنب و جوش جهان به سرعت در حال رشد است. گفت بهلا. “من مفتخرم که این بخش را رهبری می کنم و در کنار تیم های با استعدادمان برای ارتقای عملکردمان، گسترش املاک و فراهم کردن فرصت هایی برای رشد شغلی در این صنعت پویا کار می کنم.”

مت تریپولون، مدیر عامل استرالیا و اقیانوس آرام، و آبیجی ساندیلیا، مدیر عامل ژاپن و میکرونزی، به وظایف خود ادامه خواهند داد و به تیم رهبری شرق آسیا و اقیانوسیه خواهند پیوست.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

SITA و عراقی ایرویز برای ایجاد انقلاب در تجربه سفر با یکدیگر همکاری می کنند

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » SITA و عراقی ایرویز برای متحول کردن تجربه سفر همکاری می کنند پنجشنبه 15 آگوست 2024 زمان مطالعه: 2 دقیقه عراق ایرویز همکاری خود را با SITAبا هدف نوسازی سیستم پردازش مسافر و چمدان، افزایش تجربه سفر در فرودگاه های کلیدی. عراقی ایرویز تلاش‌های مشترک خود را با SITA، ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات در صنعت هوانوردی، گسترش داده است تا رویکردهای نوآورانه خود را برای مدیریت خدمات مسافری و چمدانی افزایش دهد و در نتیجه تجربه کشتی را با شرکت‌های هواپیمایی خود، از جمله نماد سبز سبز، غنی‌تر کند. پرنده یک عنصر اساسی در افزایش خدمات مسافری، استقرار سیستم هیبریدی فلکس SITA خواهد بود. این سیستم قرار است با ارائه دسترسی سریع و ایمن به کارکنان خطوط هوایی به سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی از طریق یک زیرساخت ابری بسیار سازگار، فرآیند ورود در فرودگاه‌های بغداد و بصره را ساده‌تر کند. این تنظیمات به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با حجم های مختلف مسافر تنظیم می شود. علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی قرار است عملیات جابجایی چمدان خود را از طریق معرفی SITA Bag Manager آنلاین ارتقا دهد. این فناوری ردیابی جامع هر چمدان را از لحظه بارگیری در هواپیما، دستگاه بار واحد (ULD) یا گاری فراهم می کند. این اطمینان حاصل می کند که همه چمدان ها به درستی با مسافران خروجی مرتبط هستند و در زمان واقعی در سراسر محوطه فرودگاه نظارت می شوند، بنابراین از بارگیری دقیق در پروازهای مورد نظر اطمینان حاصل می شود. این سیستم نه تنها به مسافران اطمینان می دهد، بلکه به کارکنان فرودگاه نیز اجازه می دهد تا تلاش خود را به کارهای پیچیده تر اختصاص دهند. در نهایت، اتخاذ سیستم نمایش اطلاعات SITA رویکرد این شرکت هواپیمایی را به نمایش اطلاعات پرواز تغییر خواهد داد. این رابط مدرن به مسافران به‌روزرسانی‌های خودکار و به‌موقع در مورد تغییرات وضعیت پرواز را ارائه می‌دهد و آنها را به خوبی آگاه می‌کند و برای خروج و ورود آماده می‌کند. آقای مناف عبدالمونم عجل، مدیر اجرایی عراقی ایرویز، گفت: «عراق ایرویز متعهد به اجرای راه حل های پیشرفته است که با ارائه خدمات کارآمدتر، قابل اعتمادتر و ایمن تر، عملیات روزانه خود را بهبود می بخشد. این تعهد رهبری جهانی ما را در بخش هوانوردی تضمین می کند. ما همچنین متعهد می‌شویم که به تلاش‌های خود برای توسعه خدمات استثنایی با هدف ارائه بالاترین سطح راحتی و افزایش تجارب مسافران در سراسر شبکه جهانی خود ادامه دهیم. علاوه بر این، ما متعهد به اجرای آخرین نوآوری‌ها و سیستم‌هایی هستیم که به شکل‌دهی آینده صنعت کمک می‌کنند.» هانی الاسعد، رئیس جمهور خاورمیانه و آفریقا، SITA، گفتما از همکاری با عراقی ایرویز، یک پیشرو در صنعت که به دلیل تعهدش به نوآوری و برتری مشهور است، خوشحالیم. داده ها و اتصالات همچنان ستون فقرات صنعت ما هستند و اطمینان از اتصالات سریع، ایمن و قابل اعتماد برای بهینه سازی عملیات خطوط هوایی و بهبود تجربه مسافران بسیار مهم است. این مشارکت نقطه عطف مهمی در تکامل فناوری سفرهای هوایی در منطقه خاورمیانه است، که نمونه ای از تعهد ما به تغییر سفر و حمل و نقل از طریق راه حل های پیشرفته است. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »