راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی ژاپن با خرید بوئینگ 787-9 جدید، فعالیت های بین المللی خود را افزایش می دهد و مناطق با رشد بالا را هدف قرار می دهد.


سه شنبه 23 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

خطوط هوایی ژاپن

خطوط هوایی ژاپن شرکت، آموزشی ویبولیتین (“JAL”) قرارداد خرید با شرکت بوئینگ (“بوئینگ”) را برای خرید 10 هواپیمای بوئینگ 787-9 جدید، با گزینه اضافی برای خرید 10 فروند دیگر نهایی کرده است. این خرید ادامه توافق JAL است. استراتژی ادغام این هواپیماها در ناوگان خود در 21 مارس 2024 اعلام شد. در حال حاضر JAL بیش از 50 هواپیما از سری بوئینگ 787 را اداره می کند.

این جت‌های جدید که قرار است از سال 2028 بیش از چهار سال طول بکشد، بخشی از استراتژی JAL برای تقویت و گسترش شبکه جهانی خود، به ویژه تمرکز بر مناطق با رشد بالا مانند آمریکای شمالی، آسیا و هند است. تا سال 2030، این شرکت هواپیمایی قصد دارد با استفاده از هواپیماهای جدیدتر و کارآمدتر، دامنه فعالیت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد و ظرفیت را در بخش خدمات کامل و کم هزینه خود افزایش دهد. هدف از این حرکت بالا بردن کیفیت خدمات و در عین حال به حداقل رساندن انتشار کربن است.

ما خوشحالیم که اضافه شدن 787 Dreamliners به ​​ناوگان خود را اعلام کنیم. این سفارش بر تعهد ما برای تسریع در معرفی هواپیماهای مدرن و کم مصرف برای ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان و کاهش بیشتر انتشار CO2 تاکید می کند. گفت یوکیو ناکاگاوا، مدیر اجرایی تدارکات JAL. ما از روابط قوی و حمایت بوئینگ که در تلاش‌های ما برای نوسازی ناوگان و گسترش مسیرهای بین‌المللی ما مؤثر بوده است، بسیار قدردانی می‌کنیم.»

گفت: خطوط هوایی ژاپن همچنان سفیر جهانی 787 دریم لاینر است و این سفارش اخیر گواهی بر تطبیق پذیری و کارایی 787-9 برای مسیرهای کلیدی دوربرد این شرکت است. برد مک مولن، معاون ارشد فروش و بازاریابی تجاری بوئینگ. ما برای همکاری طولانی مدت خود با خطوط هوایی ژاپن ارزش قائل هستیم و خوشحالیم که آنها 787 دریم لاینر را مجدداً انتخاب کردند و همچنان به نوسازی ناوگان در کلاس جهانی خود ادامه می دهند.

در ادامه تعهد خود به پایداری، گروه JAL تلاش می‌کند تا شیوه‌های سازگار با محیط زیست را با خدمات مشتری برتر متعادل کند و آرزو دارد در سطح جهانی به عنوان یک گروه هواپیمایی ارجح و معتبر شناخته شود.

JAL که در سال 1951 به عنوان شرکت هواپیمایی خصوصی پیشگام ژاپن تأسیس شد، یکی از اعضای اتحاد oneworld است و از مارس 2024 ناوگانی متشکل از 227 هواپیما را اداره می کند. JAL در کنار شرکت های هواپیمایی وابسته و شریک خود، شبکه ای قوی ارائه می دهد که 384 فرودگاه را در 64 کشور به هم متصل می کند. و مناطق در سراسر جهان.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

امارات به راچیدا اسماتی 101 ساله یک پرواز لوکس به الجزیره پیشنهاد می کند.

صفحه اصلی » اخبار هواپیمایی » امارات به راچیدا اسماتی 101 ساله یک پرواز لوکس به الجزیره پیشنهاد می کند. سه شنبه 2 ژوئیه 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه درآخر هفنه، امارات خوشحالم که از راچیدا اسماتی، یک مسافر باتجربه 101 ساله در پرواز خود به الجزیره استقبال کرد. برای قدردانی از سفرهای مکرر او، شرکت هواپیمایی راچیدا را به فرست کلاس ارتقا داد و راحتی او را در طول سفر تضمین کرد. یک تیم اختصاصی نیز به سرعت در مراحل فرودگاهی به او کمک کردند و او را برای یک تجربه آرام قبل از پرواز به سالن کلاس فرست هدایت کردند. راچیدا که اهل الجزایر است، پس از دیدار با دوستان و خانواده خود در دبی، امارات را برای پرواز خود به الجزایر انتخاب کرد. این سفر سومین سفر او به دبی بود، شهری که او به دلیل دسترسی آسان، امکانات پزشکی استثنایی و صحنه فرهنگی پر جنب و جوش آن را تحسین می کند. راچیدا قصد دارد به سفر با امارات ادامه دهد و از آن به عنوان خط هوایی منتخب خود یاد کند. راچیدا قدردانی خود را از تیم هایی که به تسهیل تجربه سفر آرام در هر نقطه تماس کمک می کنند ابراز کرد: “من در پرواز امارات به دبی تجربه خوبی داشتم، خدمه کابین بسیار مهربان و مفید بودند. من مشتاقانه منتظر بازگشت به الجزایر با پرواز امارات و تجربه کلاس فرست هستم و همیشه از استقبال گرم همه تیم ها سپاسگزارم. راچیدا که در سال 1923 در الجزایر به دنیا آمد، اولین پرواز خود را در سن 21 سالگی به پاریس انجام داد. او همچنان یک مسافر پرشور است و پرواز با امارات را به دلیل خدمات و تجربه مشهور در هواپیما، همراه با تعهد ثابت به راحتی مشتری در زمین ترجیح می دهد. و در حین پرواز ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »