راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ET TravelWorld، صنعت از تأثیر بودجه 2024 بر بخش گردشگری و مهمان‌نوازی ناامید شده است.


بخش گردشگری، هوانوردی و مهمان‌نوازی به بودجه اتحادیه در سال‌های 2024-2025 که توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman ارائه شده بود، امیدوار بود، به ویژه با توجه به چشم‌انداز دولت هند از Viksit Bharat تا سال 2047 و نقش حیاتی گردشگری در دستیابی به این هدف. با این حال، بودجه نتوانست تغییرات ساختاری لازم برای رسیدگی به چالش‌های اساسی پیش روی این بخش را که برای تسریع رشد به سوی تبدیل شدن به یک اقتصاد 3 تریلیون دلاری تا سال 2047 ضروری است، ارائه دهد.

علیرغم تأثیر چند برابر پذیرفته شده گردشگری بر اشتغال و اقتصاد، چندین خواسته کلیدی صنعت گردشگری و هتلداری نادیده گرفته شد. اینها شامل، منطقی سازی GST، اعطای وضعیت زیرساخت، افزایش سهولت انجام تجارت و اجرای اصلاحات سیاستی است.

نکته مثبت این است که تمرکز بودجه بر سرمایه گذاری زیرساختی و توسعه روستایی قرار است سفرهای داخلی را تقویت کند. بهبود در جاده‌ها، حمل‌ونقل و امکانات در مناطق روستایی، هندی‌های بیشتری را تشویق می‌کند تا کشور خود را کشف کنند. این امر از مقاصد گردشگری موجود حمایت می‌کند و ایجاد جاذبه‌های جدید را تقویت می‌کند و علاقه روزافزون هندی‌ها را برای کشف مناظر متنوع و غنای فرهنگی در سطح محلی تامین می‌کند.

با توجه به کمبود مداوم کارگران ماهر در صنعت مهمان‌نوازی، تمرکز بودجه بر اشتغال جوانان، توسعه مهارت‌ها و ایجاد شغل به‌ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرد. انتظار می رود این ابتکار نیروی کار ماهر مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد را در اختیار این بخش قرار دهد.

واکنش های صنعت
در حالی که بودجه تمام انتظارات صنعت را برآورده نمی‌کند، تمرکز بر زیرساخت‌ها، توسعه روستایی و ارتقای گردشگری، بارقه‌ای از امید را نشان می‌دهد. انتظار می رود این طرح ها از این بخش در غلبه بر چالش های فعلی و کمک به چشم انداز بلندمدت هند برای تبدیل شدن به یک مقصد برتر گردشگری جهانی حمایت کند.

مدهاوان منون، رئیس اجرایی، توماس کوک هند گفت که صنعت از توجه به اینکه ستون های کلیدی در دستور کار گردشگری هند – هوانوردی و مهمان نوازی به عنوان بخشی از بودجه ذکر نشده است و هم استانداردسازی نرخ GST در تعرفه هتل ها به 12 درصد و هم کاهش قیمت، ناامید است. ATF بدون آدرس باقی ماند.

“ما نسبت به تخصیص قابل توجه 11.11 میلیون کرور INR به توسعه زیرساخت ها خوش بین هستیم. توسعه جاده ها، راه آهن، هوایی و آبراه ها افزایش دسترسی/اتصال و مقرون به صرفه بودن را تضمین می کند و مزایای چند برابری را برای گردشگری و بخش های وابسته به آن تحمیل می کند. اما طرح متوقف شده SEIS باید دوباره برقرار می شد، زیرا این امر برای تشویق گردشگری ورودی، دریافت ارز و افزایش نیرو برای اشتغال زایی معنادار است.

در حالی که، ناوین کوندو، مدیر عامل گروه سفر EbixCash و رئیس، MICE & Business Travel، FICCI گفت که بخش از قبل نادیده گرفته شده به سادگی نادیده گرفته شده است.

“اتحادیه بودجه 2024 وقتی صحبت از گردشگری می شود وحشتناک است. این همه حرف است و هیچ عملی! ابتکاراتی مانند “ملاقات در هند” و “چالو هند” به کجا ناپدید شده اند؟ آیا با بودجه 33 کرور روپیه می توان به همه چیز دست یافت؟ (مطمئنم که حتی آن هم خرج نشده باقی خواهد ماند.) این بودجه عجیب و عمیقاً ناامیدکننده است! من تعجب می کنم که حتی پس از G-20، هیچ تلاشی برای یادگیری وجود نداشته است. از کشورهای همسایه مانند تایلند، مالزی، سنگاپور و هنگ کنگ درس هایی می توان آموخت که به توریست های ورودی یارانه می دهند و در نتیجه به تعداد قابل توجهی بازدیدکنندگان از هند دست می یابند. اکنون، تنها کاری که وزارت گردشگری انجام می دهد این است که جلسات بی پایان، صرف پول برای چای و سمبوسه، بحث در مورد چگونگی تبلیغ «ساخت هند» و «چالو هند» برگزار کند.

TAAI نسبت به بودجه 2024 به دلیل نادیده گرفتن بخش سفر و گردشگری ابراز ناامیدی می کند

در حالی که وزیر دارایی در سخنرانی بودجه خود بر توسعه زیرساخت‌ها برای چند مکان مذهبی تاکید کرد، TAAI از دولت به دلیل انتخاب مکان‌هایی با اتصال ضعیف و علاقه محدود گردشگری داخلی یا ورودی انتقاد کرد. این انجمن بر این باور است که ارتقاء مکان‌های محبوب موجود و تقویت اتصال مایل آخر استراتژی مؤثرتری بوده است.

بخش هتلداری خوشبین است
بخش مهمان‌نوازی در حالی که ناامید است، به دلیل تأکید بودجه بر توسعه زیرساخت‌ها، اشتغال‌زایی و توسعه مهارت‌ها خوش‌بین است. تمرکز بر توسعه مراکز گردشگری مذهبی به عنوان یک پوشش نقره ای در نظر گرفته می شود که ممکن است به رفع برخی از چالش های حیاتی این بخش کمک کند.

KB Kachru، رئیس انجمن هتل‌های هند و رئیس انجمن هتل‌های رادیسون در آسیای جنوبی، با به اشتراک گذاشتن افکار خود گفت: متأسفانه هیچ اعلام سیاستی برای تسهیل توسعه هتل‌ها و ترویج گردشگری ورودی وجود ندارد. اعلام ساده سازی GST، بازنگری جامع قانون مالیات بر درآمد، امید بخشی را برای بخشی که به دنبال منطقی کردن مالیات ها بوده است، ایجاد می کند. مزایای مالیات برای افراد، قدرت مخارج را افزایش می دهد. تمرکز بر مهارت آموزی و ایجاد انگیزه برای کارفرمایان از دیگر نکات مثبتی است که به نفع همه بخش ها خواهد بود. اگرچه به طور مستقیم با این بودجه مرتبط نیست، اما صنعت به دنبال درخواست خود برای اعطای وضعیت زیرساختی برای بخش مهمان‌نوازی و مزایای مرتبط با صنعت توسط همه دولت‌های ایالتی ادامه می‌دهد.”

پرادپ شتی، رئیس FHRAI و HRAWI خاطرنشان کرد: «برخی از خواسته‌های کلیدی گردشگری و مهمان‌نوازی برای احیای این بخش مانند منطقی‌سازی GST، اعطای وضعیت زیرساخت‌ها و سهولت در انجام تجارت و اصلاحات سیاستی، بار دیگر در بودجه در نظر گرفته نشده است. با توجه به تأثیر چند برابر پذیرفته شده گردشگری بر اشتغال و اقتصاد، اگرچه بودجه کمتر از انتظارات ما برای تغییرات دگرگون کننده در بخش های گردشگری و مهمان نوازی است، ما تمرکز مثبت آن را بر زیرساخت ها، توسعه روستایی و ارتقای مهارت ها تصدیق می کنیم.

صنعت نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد
SP Jain، رئیس و موسس گروه هتل های پراید، گفت که این صنعت به عنوان یک بخش بسیار سرمایه بر، به سرمایه گذاری های قابل توجهی نیاز دارد و 3-4 سال اولیه اغلب به دلیل وام های با بهره بالا از بانک ها سودی به همراه ندارد. با این حال، امیدوار بودیم که وزیر دارایی وضعیت زیرساختی را به صنعت مهمان‌نوازی اعطا کند. اعطای وضعیت زیرساختی ما را قادر می‌سازد تا به وام‌هایی با نرخ بهره پایین‌تر دسترسی داشته باشیم، توسعه هتل‌های بیشتر و بهبود کیفیت تسهیلات ارائه شده را تسهیل می‌کند. این امر ضروری است. برای جذب گردشگران هندی و بین المللی و حمایت از توسعه کلی صنعت ما.»

Pushpendra Bansal، COO، Lords Hotels & Resorts اظهار داشت: «متاسفانه، درخواست‌های کلیدی ما مانند اعطای وضعیت زیرساخت به بخش مهمان‌نوازی، افزایش بودجه بازاریابی و تبلیغاتی برای تقویت گردشگری ورودی، و کاهش نرخ GST برای سفر و مهمان‌نوازی. ، بدون آدرس رها شدند.”

باز کردن رشد: فهرست آرزوهای صنعت سفر و گردشگری برای بودجه اتحادیه 2024

این همچنین اولین بودجه دولت جدید نارندرا مودی پس از انتخابات لوک سبها خواهد بود و ملت با نفس بند آمده منتظر است. با نزدیک شدن به بودجه اتحادیه در سال 2024، بخش سفر و گردشگری نسبت به سرمایه گذاری های استراتژیک و ابتکاراتی که می تواند هند را به سمت تبدیل شدن به یک مقصد مسافرتی پیشرو در جهان سوق دهد و اقتصاد و میراث فرهنگی آن را بیشتر غنی کند، خوش بین است.

  • منتشر شده در 24 ژوئیه 2024 ساعت 02:24 ب.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی در رتبه اول در ایالات متحده و هشتمین رتبه جهانی برای برتری در حمل و نقل هوایی و تجربه مسافری است.

فرودگاه بین‌المللی سالت لیک سیتی رتبه 1 در ایالات متحده و هشتمین رتبه جهانی برای برتری در تجربه حمل و نقل هوایی و مسافر – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می‌توانید برای ارائه رضایت کنترل‌شده به «تنظیمات کوکی» مراجعه کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »