راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

Joyned و RIU Hotels برای افزایش 11 درصدی درآمد با ابزار نوآورانه رزرو اجتماعی همکاری می کنند.


چهارشنبه 24 جولای 2024

زمان خواندن: 2 دقایق

هتل‌ها و استراحتگاه‌های ریو

یک سال پس از تشکیل یک شراکت، Joyned، مبتکر درآمد اجتماعی برنده جایزه، نتایج همکاری خود با RIU Hotels & Resorts، یک زنجیره تفریحی بین المللی برتر را فاش کرد. با ادغام تعاملات مشتری به طور مستقیم در وب سایت RIU از طریق Joyned، افزایش چشمگیر 11 درصدی در درآمد حاصل شده است.

مشارکت بین RIU و Joyned که در ژوئن 2023 راه اندازی شد، به منظور افزایش تجربه مشتری در سراسر ایالات متحده، افزایش تبدیل و افزایش درآمد انجام شده است. با استفاده از فناوری درآمد اجتماعی Joyned، مشتریان می‌توانند با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند و سفرهای خود را مستقیماً در وب‌سایت RIU در فضایی امن و خصوصی برنامه‌ریزی کنند.

این ابتکار نه تنها فرآیند رزرو سفر را برای کاربران غنی می‌کند، بلکه بینش‌های مهمی را که از پویایی گروه، مکالمات و اهداف خرید به دست می‌آید به فروشندگان ارائه می‌دهد. نتایج این همکاری چشمگیر بوده است و نشان دهنده افزایش 4.8 برابری در نرخ تبدیل، افزایش 5.3 برابری درآمد متوسط ​​هر کاربر (ARPU) و افزایش 16 درصدی در اندازه متوسط ​​معامله است.

در حالی که برخی از مسافران از Joyned به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی انفرادی استفاده می‌کنند، بسیاری از آنها دوستان و خانواده را در فرآیند تصمیم‌گیری درگیر کرده‌اند که مجموعا باعث افزایش 11 درصدی درآمد کلی می‌شود.

خوان کمپین کرسپی، مدیر کانال‌های دیجیتال در هتل‌ها و استراحتگاه‌های RIU، در ابتدا به دنبال راه‌حل‌هایی برای افزایش تجربه کاربر بود تا مسافران بتوانند با حفظ حریم خصوصی خود، تعطیلات خود را به طور مشترک برنامه‌ریزی کنند. Joyned با اجازه دادن به کاربران برای بحث در مورد برنامه‌ها، تأیید اعتبار و تصمیم‌گیری گروهی مستقیماً از وب‌سایت ما، ارزش فوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم تأثیر مثبت زیادی را نشان داد و منجر به نتایج تجاری شد که ما از آن بسیار خرسندیم. او گفت.

مایکل لوینسون، مدیر عامل Joyned افزود: «از آنجایی که ما متعهد هستیم که به پلتفرم پیشرو در جهان برای خریدهای گروهی در بخش سفر و فراتر از آن تبدیل شویم، نتایج این مشارکت گواهی بر پتانسیل فناوری درآمد اجتماعی ما است. “من به موفقیت مداوم خود با هتل ها و استراحتگاه های RIU اطمینان کامل دارم،وی نتیجه گرفت.



هتل نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

حقوق سرمایه گذار قهرمانان Pomerantz LLP در بررسی اوراق بهادار خطوط هوایی آمریکا

زمان خواندن: < 1 دقیقه Pomerantz LLP در حال انجام تحقیقاتی از طرف سرمایه گذاران American Airlines Group Inc. (NASDAQ: AAL) است که از آنها خواسته می شود با دانیل پیتون در تماس باشند. این تحقیقات بر تقلب بالقوه اوراق بهادار و سایر فعالیت های غیرقانونی توسط برخی از افسران و/یا مدیران خطوط هوایی آمریکا متمرکز است. در 28 می 2024، پس از بسته شدن بازار، شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز استعفای مدیر ارشد بازرگانی خود را اعلام کرد و پیش بینی مالی خود را به سمت پایین اصلاح کرد. روز بعد، در یک کنفرانس صنعتی در 29 مه 2024، مدیرعامل امریکن ایرلاینز از کاهش قابل توجه انتظارات عملکرد داخلی این شرکت از زمان دستورالعمل آوریل خود خبر داد و این تجدید نظر را در درجه اول به بازار داخلی ضعیف تر از حد انتظار و عملکرد شرکت در داخل نسبت داد. آن زمینه در نتیجه این اعلامیه، قیمت سهام شرکت هواپیمایی امریکن 1.82 دلار به ازای هر سهم کاهش یافت که 13.54 درصد کاهش داشت و در 29 می 2024 به 11.65 دلار بسته شد. Pomerantz LLP، با سابقه و دفاتر معتبر در نیویورک، شیکاگو، لس آنجلس، لندن، پاریس، و تل آویو، یک شرکت پیشرو در دعاوی حقوقی طبقه شرکت، اوراق بهادار و ضد انحصار باقی مانده است. این شرکت که توسط آبراهام ال. پومرانتز، یکی از پیشگامان اقدامات دسته جمعی اوراق بهادار تأسیس شده است، بیش از 85 سال بعد به حفظ میراث خود ادامه می دهد و بازیابی مالی قابل توجهی را برای قربانیان تقلب در اوراق بهادار، نقض وظایف امانتداری و تخلفات شرکتی تضمین می کند. پست حقوق سرمایه گذار قهرمانان Pomerantz LLP در بررسی اوراق بهادار خطوط هوایی آمریکا اول ظاهر شد سفر و جهانگردی. ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »