راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

دستاوردهای زیرساختی، کاستی در اصلاحات سیاست، ET TravelWorld


در بودجه سال 2024 اتحادیه که توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در 23 ژوئیه ارائه شد، تخصیص سالانه برای وزارت گردشگری افزایش متوسطی داشت. برآورد بودجه برای وزارت گردشگری 2484.89 کرور روپیه است که نسبت به 2400 کرور روپیه سال گذشته اندکی افزایش یافته است. قابل ذکر است، برآورد تجدید نظر شده برای سال مالی قبل 1697 کرور INR بود.

نکته قابل توجه بودجه 2024 برای صنعت سفر و گردشگری، تقویت قابل توجه توسعه یکپارچه مدارهای گردشگری تحت سوادش دارشان 2.0 بود. تخصیص بودجه بیش از دو برابر شده و به 1750 کرور روپیه در مقایسه با برآورد تجدید نظر شده سال گذشته 818 کرور INR.

علاوه بر این، بودجه شامل توسعه مدار اختصاصی زائر در گایا، بیهار، و مزایای معافیت مالیاتی با هدف ترویج گردشگری سفر دریایی است که نشان‌دهنده تمرکز دولت بر افزایش بخش‌های گردشگری خاص است.

اما صنعت در کل ناامیدی خود را از بودجه نشان داد و مدعی شد که دولت بار دیگر بخش مسافرت و گردشگری را نادیده گرفته است که نزدیک به 10 درصد در تولید ناخالص داخلی کشور نقش دارد. ذینفعان صنعت همچنین تاکید کردند که دولت تقاضای کلیدی آنها را برای وضعیت صنعت برای این بخش نادیده گرفته است و همچنین هیچ گونه تسهیلی در رابطه با TCS برای بسته‌های تورهای خروجی یا GST برای تعرفه‌های هتل ارائه نکرده است.

ETTravelWorld واکنش‌ها و نظرات رهبران کلیدی صنعت را جمع‌آوری کرد که پاسخ‌های خود را در مورد اینکه این اعلامیه‌های بودجه چگونه صنعت سفر و گردشگری در هند را شکل می‌دهد یا بر آن تأثیر می‌گذارد، به اشتراک گذاشتند.

مدهاوان منون، رئیس اجرایی، توماس کوک هند گفت که آنها نسبت به تخصیص قابل توجه 11.11 میلیون کرور INR (که 3.4 درصد از تولید ناخالص داخلی هند را تشکیل می دهد) برای توسعه زیرساخت خوش بین هستند. توسعه جاده‌ها، راه‌آهن، هوایی، و آبراه‌ها، افزایش دسترسی/اتصال و مقرون‌به‌صرفه بودن را تضمین می‌کند و مزایای چند برابری را برای گردشگری و بخش‌های وابسته به آن تحمیل می‌کند.

“هنگامی که TCS معرفی شد، برای کارکنان حقوق بگیر مضر تلقی شد، زیرا جریان های نقدی آنها تاثیر منفی داشت. پس از اعلام بودجه، کارمندان حقوق بگیر اکنون می توانند از اعتبار فوری TCS پرداخت شده به حساب سفر خارجی خود استفاده کنند – در مقابل TDS در حقوق، که خرید را افزایش می دهد. قدرت مصرف کننده هندی.”

راجش ماگو، بنیانگذار و مدیر عامل گروه، MakeMyTrip گفت که تاکید مداوم دولت بر توسعه زیرساخت قابل ستایش است. توسعه زیرساخت های جاده ای بخش مسافرت و گردشگری را تقویت می کند.

ما همچنین از طرح‌های توسعه مکان‌های معنوی و فرهنگی نمادین به نقاط توریستی در سطح جهانی استقبال می‌کنیم. تصمیم برای کاهش نرخ TDS در اپراتورهای تجارت الکترونیک به 0.1 درصد یک اقدام خوش‌آمد است. علاوه بر این، ارائه اعتبار برای TCS در برابر مالیات بر درآمد تحت عنوان “درآمد از حقوق” منطقی است و برای مالیات دهندگانی که به خارج از کشور سفر می کنند، تسکین بسیار مطلوبی را ارائه می دهد.”

آلوکه باجپای، رئیس، مدیر عامل و مدیر عامل گروه، ixigo اظهار داشت که ابتکارات سیاستی دولت برای تقویت گردشگری معنوی یک حرکت خوشایند به سمت رشد گردشگری داخلی و همچنین تبدیل هند به مقصد جهانی سفر است.

“ما شاهد افزایش 40 تا 50 درصدی تقاضا برای گردشگری معنوی در سال گذشته برای مقاصدی مانند بنارس، آیودیا و تیروپاتی بودیم. طرح PRASAD دولت منجر به تحول قابل توجهی در بخش گردشگری بنارس شده است و 100 میلیون بازدید کننده بی سابقه را به کاشی جذب کرده است. ما انتظار داریم پس از اتمام پروژه راهرو، راهروهای گردشگری معنوی برای معبد ویشنوپاد و معبد ماهابودی به همراه ابتکارات جامع برای راجگیر، نالاندا و اودیشا افزایش یابد برای بهره مندی از پایگاه بزرگ میلیارد کاربر بعدی ما (NBU) که ​​عمدتاً به اتوبوس ها و قطارها برای دسترسی به این شهرهای معنوی متکی است و سهم بازار ما در بین انواع حمل و نقل همچنان در حال بهبود است.”

صنعت نسبت به تأثیر بودجه 2024 بر بخش هتلداری ابراز ناامیدی می کند

در حالی که بودجه تمام انتظارات صنعت را برآورده نمی‌کند، تمرکز بر زیرساخت‌ها، توسعه روستایی و ارتقای گردشگری، بارقه‌ای از امید را نشان می‌دهد. علیرغم تأثیر چند برابر پذیرفته شده گردشگری بر اشتغال و اقتصاد، چندین خواسته کلیدی صنعت گردشگری و هتلداری نادیده گرفته شد. اینها شامل، منطقی‌سازی GST، اعطای وضعیت زیرساخت، افزایش سهولت انجام کسب‌وکار و اجرای اصلاحات سیاستی بود.

به اشتراک گذاشتن افکارش، ریکانت پیتیبنیانگذار EaseMyTrip گفت: “دولت با تمرکز ویژه بر بیهار، نالاندا، و اودیشا، قصد دارد مکان‌های مذهبی نمادین را برای پشتیبانی از زیرساخت‌های خود توسعه دهد و آنها را به مقاصد زائر و توریستی در کلاس جهانی تبدیل کند. ما خوش‌بین هستیم که این کار را انجام دهد. تجربه کلی گردشگرانی که از این اماکن مذهبی بازدید می کنند را افزایش می دهد و گردشگری دولتی را ارتقا می بخشد.

علاوه بر این، دولت همچنین با پیشنهاد مالیات فرضی برای عملیات کشتی های کروز در هند به ساده کردن مالیات در تجارت کروز علاقه نشان داده است. هدف از این ابتکار تشویق صاحبان کشتی های مسافرتی خارجی به فعالیت در هند است و از این طریق رونق قابل توجهی برای گردشگری کشتی در این کشور ایجاد می کند.

آنوج راثی، مدیر ارشد بازرگانی و رشد، کلیرتریپ گفت: “سرمایه گذاری مستمر در توسعه کریدورها اثر چند برابری ایجاد می کند، اقتصاد محلی را تحریک می کند و فرصت های شغلی ایجاد می کند. این ابتکار به شتابی که صنعت از رونق Ayodhya زودتر به دست آورده بود می افزاید. در این سال، تمرکز بیشتر بر زیرساخت‌ها و اتصالات جاده‌ای، سفر، به‌ویژه حمل‌ونقل جاده‌ای را در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد.

Kapil Raizada، یکی از بنیانگذاران IntrCity SmartBus هیجان خود را در مورد تداوم تمرکز بودجه بر زیرساخت‌های جاده‌ای و مسافرتی به اشتراک گذاشت که پتانسیل عظیمی را برای خدمت به مناطق جدید و بهبود تجربه حمل و نقل اتوبوس مشترک برای مسافران بین‌شهری باز می‌کند.

“تخصیص بزرگ 11.11 میلیون کرور INR برای هزینه های سرمایه ای با هدف تقویت زیرساخت های جاده ای است و به طور قابل توجهی کارایی و دسترسی شبکه های حمل و نقل اتوبوس بین شهری را بهبود می بخشد. با سرمایه گذاری برنامه ریزی شده 26000 کرور روپیه در پروژه های جاده ای در سراسر بیهار، از جمله توسعه راه‌های سریع‌السیر جدید، ما شاهد یک فرصت قابل توجه برای گسترش هستیم. بخش حمل و نقل اتوبوسرانی با افزایش ارتباط و فعالیت اقتصادی این مناطق، افزایش تقاضا برای خدمات اتوبوس های بین شهری قابل اعتماد را پیش بینی می کنیم.

Deep Banka، COO، Zostel، گفت: “تمرکز بر تقویت مکان های معنوی و فرهنگی نمادین، در کنار ترویج گردشگری ساحلی، کاملاً با دیدگاه ما برای ایجاد تجربیات فراموش نشدنی برای مسافران داخلی و بین المللی مطابقت دارد. ما معتقدیم که این ابتکارات استراتژیک باعث خواهد شد. نه تنها تجربه سفر را افزایش می دهد، بلکه باعث رشد پایدار در بخش گردشگری می شود. “

بودجه سفر و گردشگری 2024: فشار بزرگ برای ترویج گردشگری معنوی

سخنرانی بودجه وزیر دارایی بر تعهد دولت برای تبدیل هند به مقصد برتر سفر جهانی از طریق سرمایه گذاری های هدفمند و ابتکارات استراتژیک تاکید کرد. دولت با تمرکز بر توسعه اماکن معنوی و فرهنگی نمادین، در کنار ترویج گردشگری کروز و گردشگری ساحلی، قصد دارد گردشگران داخلی و خارجی را جذب کند.

کینجال شاه، معاون ارشد و رئیس گروه – رتبه‌بندی شرکت‌ها، ICRA اعلام کرد که بودجه اتحادیه 2024-25 تمرکز خود را بر بهبود اتصال هوایی از طریق توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی، به‌ویژه در بازارهای محروم یا بدون خدمات، با توجه به تقاضای رو به رشد ترافیک هوایی تکرار کرده است. به ویژه در شهرهای ردیف 2 و 3.

“بودجه همچنین برای جذب گردشگران بین‌المللی به ارتقای مقاصد توریستی با تمرکز بر موضوعات تخصصی گردشگری مانند گردشگری معنوی کمک می‌کند. ابتکاراتی برای جذب شرکت‌ها برای راه‌اندازی نهادهای تامین مالی در هند برای اجاره هواپیما و همچنین ترویج خدمات MRO وجود دارد. در هند،” او افزود.

  • منتشر شده در 25 جولای 2024 ساعت 01:25 ق.ظ IST

به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید

برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید.

برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید

  • به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید
  • مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید


برای دانلود برنامه اسکن کنید




منبع خبر : ایندیا تایم

Blog

Airbnb “شبکه میزبان مشترک” و بیش از 50 ویژگی جدید را راه اندازی کرد، ET TravelWorld News، ET TravelWorld

Airbnb خود را معرفی کرده است انتشار زمستانی 2024، دارای یک جدید شبکه میزبان مشترک و بیش از 50 ارتقا با هدف افزایش تجربه میزبان و مهمان. این به‌روزرسانی‌ها بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای ساده‌سازی فرآیند میزبانی و ارائه خدمات بیشتر است تجربه شخصی برای مسافران یکی از موارد اضافه شده در این نسخه، شبکه میزبان مشترک است که اجازه می دهد میزبان Airbnb برای یافتن و استخدام میزبان مشترک محلی از طریق پلت فرم. این حرکت صاحبان خانه‌هایی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند املاک خود را اجاره کنند، اما ممکن است زمان یا منابع لازم برای مدیریت رزرو، ارتباطات مهمان و نگهداری از اموال را نداشته باشند. شبکه میزبان مشترک به گونه‌ای طراحی شده است که میزبان‌ها را با میزبانان مشترک با تجربه که بسیاری از آنها وضعیت سوپرمیزبان را کسب کرده‌اند، تطبیق دهد و سابقه ثابتی در Airbnb داشته باشند. میزبان‌ها می‌توانند نمایه‌ها، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها را قبل از تصمیم‌گیری مشاهده کنند و به راحتی می‌توانند از طریق ابزارهای داخلی پلتفرم با یکدیگر همکاری کنند. برایان چسکیبنیانگذار و مدیر عامل Airbnb گفت: “با شبکه میزبان مشترک، اجاره املاک خود را برای صاحبان خانه آسان تر می کنیم و آنها را با میزبان های مشترک قابل اعتمادی که می توانند مسئولیت های روزانه را مدیریت کنند، متصل می کنیم.” این شبکه در حال حاضر در 10 کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و آلمان در دسترس است. در تلاشی برای پاسخگویی به اولویت‌های مسافرتی، Airbnb بیش از 50 ویژگی جدید را نیز ارائه کرده است که رابط برنامه را از جستجو تا رزرو شخصی‌سازی می‌کند. این ارتقاها شامل مقاصد پیشنهادی بر اساس رزروهای قبلی کاربران، فیلترهای جستجوی توصیه شده، و فهرست نکات برجسته متناسب با نیازهای خاص مسافران، مانند امکانات رفاهی مناسب برای خانواده است. این شرکت همچنین گزینه های پرداخت خود را گسترش می دهد و بیش از دوجین روش محلی مانند Vipps نروژ و MoMo ویتنام را به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای بهبود دسترسی برای مهمانان بین المللی اضافه می کند. «سال‌هاست، اپلیکیشن‌های سفر بر اساس یک رویکرد یک‌اندازه ساخته شده‌اند. با این ویژگی های جدید، ما بر ایجاد تجربه شخصی تر برای هر مسافر تمرکز می کنیم. ابزارهای جدید برای هاستعلاوه بر پیشرفت‌هایی که در مواجهه با مهمانان صورت می‌گیرد، Airbnb با بیش از 20 ابزار جدید با هدف ساده‌سازی مدیریت دارایی، نیازهای میزبانان خود را برطرف می‌کند. ویژگی‌های جدید شامل پیشنهادات قیمت‌گذاری بر اساس فهرست‌های مشابه، پاسخ‌های سریع قابل تنظیم برای ارتباط سریع‌تر با مهمانان، و داشبورد درآمد ارتقا یافته است که نظارت مالی بهتری را ارائه می‌دهد. عرضه جهانی در حال انجام استنسخه زمستانی 2024 یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های Airbnb است که نشان‌دهنده تلاش‌های این شرکت برای رقابتی ماندن در بازار در حال تکامل اشتراک‌گذاری خانه است. با در نظر گرفتن میزبانان و مهمانان، ویژگی های جدید در نظر گرفته شده است تا پلتفرم را برای صاحبان ملک کارآمدتر کند و در عین حال تجربه مناسب تری را به مسافران ارائه دهد. این ویژگی‌ها قرار است در سطح جهانی عرضه شوند، و شبکه میزبان مشترک در حال حاضر در کشورهای منتخب زندگی می‌کند. میزبانان و مهمانان Airbnb می توانند از طریق برنامه یا وب سایت این پلتفرم به به روز رسانی ها دسترسی داشته باشند. به‌روزرسانی‌ها در حالی به دست می‌آیند که Airbnb با رقابت فزاینده‌ای در بازار اجاره کوتاه‌مدت مواجه است، شرکت‌ها و مدیران مستقل املاک برای سهم بیشتری از این بخش رقابت می‌کنند و عملیات ساده و خدمات شخصی‌شده را به تمرکز اصلی این پلتفرم تبدیل می‌کنند. منتشر شده در 17 اکتبر 2024 ساعت 03:33 PM IST به جامعه متخصصان صنعت 2M+ بپیوندید برای دریافت آخرین بینش و تجزیه و تحلیل در خبرنامه ما مشترک شوید. برنامه ETTravelWorld را دانلود کنید به‌روزرسانی‌های بیدرنگ را دریافت کنید مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنید برای دانلود برنامه اسکن کنید منبع خبر : ایندیا تایم

ادامه مطلب »
Blog

IBCCES نهر پولمن دبی را به عنوان پناهگاه امن برای مسافران اوتیستیک و حساس به حواس معرفی کرد.

IBCCES نهر پولمن دبی را به عنوان پناهگاه امن برای مسافران اوتیستیک و حساس به حواس معرفی کرد – جهانگردی و سفر حق چاپ © Travel And Tour World – کلیه حقوق محفوظ است ما از کوکی‌ها در وب‌سایت Travel And Tour World خود استفاده می‌کنیم تا با یادآوری اولویت‌ها و بازدیدهای مکرر، مرتبط‌ترین تجربه را به شما ارائه دهیم. با کلیک بر روی “پذیرفتن”، با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید. با این حال، می توانید برای ارائه رضایت کنترل شده از “تنظیمات کوکی” بازدید کنید. ادامه مطلب رضایت را مدیریت کنید هتل نیوز

ادامه مطلب »