راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

خطوط هوایی LATAM از تکمیل 19 میلیون آگهی تبلیغاتی با قیمت 24 دلار به ازای هر سهم خبر داد.


شنبه 27 جولای 2024

زمان خواندن: < 1 دقیقه

خطوط هوایی لاتام

گروه هواپیمایی LATAM SA از بسته شدن موفقیت آمیز عرضه عمومی انجام شده توسط سهامداران خاص موسوم به “سهامداران فروش” خبر داد. این عرضه شامل فروش 19,000,000 سهام سپرده گذاری آمریکایی (ADS) بود که هر ADS نماینده 2000 سهم مشترک LATAM بود. قیمت سهام 24 دلار در هر ADS بود. قابل ذکر است که LATAM هیچ درآمدی از این معامله دریافت نکرده است.

معاملات ADS در بورس اوراق بهادار نیویورک در ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴ با نماد تیک تیک «LTM» آغاز شد.

Goldman Sachs & Co. LLC، Barclays Capital Inc.، و JP Morgan Securities LLC هماهنگی جهانی و اجرای کتاب برای این پیشنهاد را رهبری کردند. کتاب‌گردان‌های دیگر عبارتند از Citigroup Global Markets Inc.، Santander US Capital Markets LLC، Deutsche Bank Securities Inc.، BNP Paribas Securities Corp.، MUFG Securities Americas Inc.، Natixis Securities Americas LLC، و LarrainVial Securities US LLC. مورگان استنلی و شرکت LLC به عنوان یک مدیر مشترک عمل کرد.

بیانیه ثبت نام در فرم F-3، شامل یک دفترچه مربوط به ADS ها، در 18 ژوئیه 2024 در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت شد و به طور خودکار لازم الاجرا شد.



ایرلاین نیوز

Blog

EASA بازرسی موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را اجباری می کند

کلن، 5 سپتامبر 2024 – آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بازرسی ناوگان ایرباس A350-1000 با موتورهای رولزرویس ترنت XWB-97 را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پی یک حادثه جدی در مورد کاتای اقیانوس آرام اجباری کرده است. پرواز از هنگ کنگ در اوایل این هفته. در یک دستورالعمل قابلیت پرواز اضطراری (AD) 2024-0174-EEASA یک بازرسی مرحله‌ای از اتصالات شلنگ سوخت انعطاف‌پذیر داخل موتورها را برای بررسی آسیب‌دیدگی الزامی کرد. بازرسی ها باید طی 3-30 روز آینده انجام شوند، بسته به سابقه موتور. در مجموع، 86 هواپیمای A350-1000 در سراسر جهان در خدمت هستند. فلوریان گیلرمت، مدیر اجرایی EASA گفت: «این اقدام یک اقدام پیشگیرانه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از تحقیقات اولیه حادثه جدی اخیر Cathay Pacific و یافته‌های شرکت هواپیمایی در بازرسی‌های بعدی خود است.» “ما به پیگیری دقیق تمام اطلاعاتی که از طریق تحقیقات ایمنی در حال انجام در دسترس خواهد بود، ادامه خواهیم داد.” در 1 سپتامبر 2024، یک هواپیمای A350-1000 که توسط Cathay Pacific در پروازی از هنگ کنگ به زوریخ اداره می شد، مدت کوتاهی پس از برخاستن، دچار آتش سوزی موتور در حین پرواز شد. آتش به سرعت شناسایی و خاموش شد و هواپیما به سلامت به هنگ کنگ بازگشت. این هواپیما از موتورهای ترنت XWB-97 استفاده می کرد. این رویداد به‌عنوان حادثه جدی طبقه‌بندی شد و تحقیقات پیوست 13 سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) توسط سازمان بررسی سوانح هوایی (AAIA) هنگ‌کنگ آغاز شد. پس از بازرسی Cathay Pacific از ناوگان A350 خود، این شرکت هواپیمایی مشکلات مشابهی را در سایر هواپیماها گزارش کرد. EASA برای هواپیماهای A350 و برای موتورهای ترنت XWB، مرجع ارزیابی وضعیت پرواز است. اقدامات فعلی برای موتورهای ترنت XWB-97 الزامی است. موتورهای ترنت XWB-84، نصب شده بر روی A350-900، مشابه هستند اما در طراحی و سابقه خدمات متفاوت هستند. بر اساس اطلاعات موجود، گسترش اقدامات به این موتورها در این مرحله تضمین نمی شود. منبه خبر

ادامه مطلب »
Blog

مذاکرات WestJet و AMFA پس از جستجوی بینش بیشتر CIRB دوباره آغاز شد

صفحه اصلی » اخبار خطوط هوایی » مذاکرات WestJet و AMFA پس از جستجوی بینش بیشتر CIRB دوباره آغاز شد پنجشنبه 20 ژوئن 2024 زمان خواندن: < 1 دقیقه WestJet امروز پرونده خود را در مورد درخواست این شرکت هواپیمایی برای داوری در مذاکرات خود با مهندسان تعمیر و نگهداری هواپیما و کارمندان Tech Ops به هیئت روابط صنعتی کانادا (CIRB) ارائه کرد. CIRB اعلام کرد که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اولین قرارداد جمعی باید از طریق داوری حل و فصل شود، به زمان بیشتر و ارائه جزئیات بیشتر از طرف هر دو طرف نیاز دارد. در یک چرخش مثبت رویدادها، انجمن برادری مکانیک هواپیما (AMFA) اعلامیه اعتصاب خود را پس گرفت. هر دو طرف توافق کرده‌اند که به میز مذاکره بازگردند تا به تلاش برای رسیدن به یک راه حل سودمند متقابل ادامه دهند. ما به تأثیر لغو اولیه بر مهمانان و مردممان پی می‌بریم و صمیمانه از صبر و درک آنها در این مدت قدردانی می‌کنیم.» دیدریک پن، رئیس شرکت هواپیمایی وست جت و مدیر عملیاتی گروه گفت. “در بازگشت به میز مذاکره، ما متعهد به یافتن راه حلی برای جلوگیری از اختلال بیشتر در عملیات خود هستیم.” WestJet در تلاش است تا سریع و کارآمد به فعالیت های عادی بازگردد و ایمنی درجه یک را در اولویت قرار دهد. مهمانان باید به طور منظم وضعیت پرواز خود را قبل از رفتن به فرودگاه بررسی کنند. برچسب ها: توافق، هواپیما، انجمن برادری مکانیک هواپیما، اخبار خطوط هوایی، داوری، میز مذاکره، هیئت روابط صنعتی کانادا، مهندسین، نگهداری، کارمندان Tech Ops، اخبار سفر، وست جت، چه ایرلاین نیوز

ادامه مطلب »