راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ویکتوریا کلارک به هیئت مدیره انجمن صنعت گردشگری کانادا پیوست


  کانادا

در جریان مجمع عمومی سالانه، انجمن صنعت گردشگری کانادا از ویکتوریا کلارک از میسیساگا گردشگری به عنوان جدیدترین عضو هیئت مدیره خود استقبال کرد.

می‌گوید: «من از استقبال از ویکتوریا در هیئت مدیره TIAC هیجان‌زده هستم نینا کرسلر، رئیس هیئت مدیره، “من می دانم که او بینش هایی را از منظر مقصد به ارمغان خواهد آورد که برای رشد صنعت گردشگری در کانادا ضروری است.”

خانم کلارک با حرفه ای برجسته، از سال 2021 به عنوان مدیر عامل توریسم میسیساگا در راس آن بوده است. او قبل از نقش فعلی، شش سال را به رهبری Discover Saint John به عنوان مدیر اجرایی اختصاص داده است.

همچنین می‌خواهم از Traci Bednard، رئیس و مدیر عامل شرکت Explore Edmonton برای کارش در شش سال گذشته در هیئت مدیره تشکر کنم. کرسلر. کمک‌های تراسی در دوران پرتلاطم در طول همه‌گیری بسیار زیاد بود و به تضمین موفقیت مداوم صنعت و سازمان ما کمک کرد.

در همان جلسه، نینا کرسلر، رئیس و مدیر عامل مرکز شاو، مجدداً به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. علاوه بر این، ترزا رایدر، مدیر توسعه کسب و کار در انجمن گردشگری بومی کانادا، و ژان فرانسوا کوته، مالک شرکت Cotico Inc. (Hospitality)، به عنوان معاونان مشترک انتخاب شدند. هیئت مدیره از میشل کین، رئیس آکادمیک مهمان‌نوازی در کالج سنتنیال، برای کمک‌های ارزشمندش در دو سال گذشته به‌عنوان معاون رئیس، قدردانی کرد. میشل به همکاری خود به عنوان کارگردان در هیئت مدیره ادامه خواهد داد.

انجمن صنعت گردشگری کانادا نقش مهمی در حمایت از بخش گردشگری در سطح ملی ایفا می کند و سیاست ها و ابتکاراتی را ترویج می کند که رشد و توسعه صنعت را تسهیل می کند.

پست ویکتوریا کلارک به هیئت مدیره انجمن صنعت گردشگری کانادا پیوست اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



تراول نیوز