راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

بیش از هزار نفر از متخصصان سفر در دالاس برای کنفرانس انجمن مشاوران سفر آمریکا گرد هم می‌آیند.


ماندن

انجمن مشاوران سفر آمریکا (ASTA) میزبان کنفرانس مشاوران سفر سال 2024 خود در دالاس است که 1400 متخصص صنعت از جمله مشاوران و تامین کنندگان سفر گرد هم آمده اند. این رویداد یک لحظه مهم برای حرفه ای ها در تمام سطوح است، که دارای مجموعه ای متنوع از جلسات آموزشی، فرصت های شبکه، و یک نمایشگاه تجاری جامع با بیش از 200 شرکت کننده است. قابل ذکر است، این رویداد از کنوانسیون جهانی ASTA قبلی به روز شده است و شامل مجموعه ای از ویژگی های جدید است، مانند سه مسیر آموزشی مجزا که برای پاسخگویی به سطوح مختلف تجربه صنعت طراحی شده است و فرصتی برای مشاوران برای کسب گواهینامه مشاور سفر تایید شده خود در طول دوره کنفرانس.

این رویداد همچنین چهره های برجسته مختلفی از جمله ونوس ویلیامز، نماد و کارآفرین مشهور تنیس را مورد توجه قرار خواهد داد که سخنرانی اصلی را ایراد خواهد کرد. از دیگر سخنرانان برجسته می توان به کریس ووس، مذاکره کننده مشهور سابق FBI در مورد گروگان ها اشاره کرد. کریس ناستا، رئیس هیلتون؛ کریستین دافی، رئیس شرکت کشتی کروز کارناوال؛ و کاندیس برتوتی، مدرس محترم مدرسه بازرگانی هاروارد.

گفت: “من برای کنفرانس امسال با نام تجاری جدیدمان بسیار هیجان زده هستم.” زین کربی، رئیس و مدیر عامل انجمن مشاوران سفر آمریکا. “هدف ایجاد رویدادی بود که هم از نظر اینکه برای چه کسی بود و چه چیزی را نوید می داد روشن باشد. این نوید می دهد که راه هایی را برای بهبود کسب و کارتان به شما آموزش دهد. این کنفرانس برای همه در نظر گرفته شده است – مهم نیست در کجای صنعت سفر هستید. تو به اینجا تعلق داری.»

علاوه بر این، این کنفرانس به عنوان مراسم اهدای جوایز سالانه ASTA دو برابر خواهد شد، و مشارکت های برجسته در سراسر صنعت را با تمجیدهایی مانند شرکای کنسرسیوم سال، شریک سال آژانس میزبان، و جایزه تعالی فصل رابرت داگلین، در میان دیگران به رسمیت می شناسد. در این مراسم همچنین جایزه کارآفرین سال، که توسط بنیاد دان و گلوریا بوهان پذیرفته شده است، در کنار چندین جایزه معتبر دیگر که دستاوردهای مشاوران سفر و شرکای صنعتی را جشن می‌گیرند، ارائه می‌شود.

پست بیش از هزار نفر از متخصصان سفر در دالاس برای کنفرانس انجمن مشاوران سفر آمریکا گرد هم می‌آیند. اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



تراول نیوز