راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ادوارد گروسمانگین نقش جدیدی به عنوان معاون منطقه ای Rosewood برای مکزیک و آمریکای جنوبی بر عهده می گیرد


ادوارد آمریکای جنوبی

ادوارد گروسمانگین به عنوان معاون منطقه‌ای هتل‌های رز وود در مکزیک و آمریکای جنوبی منصوب شد که از 1 مه 2024 اجرایی شد.

Rosewood Hotels & Resorts® مایل است نقش جدید ادوارد گروسمانگین را به عنوان معاون منطقه‌ای مکزیک و آمریکای جنوبی اعلام کند که از 1 مه 2024 آغاز می‌شود. ارتقای ادوارد به دنبال تصدی استثنایی او به عنوان مدیر عامل Rosewood سائوپائولو است که در سال 2022 آغاز شد و از آن زمان تاکنون ادامه دارد. تحت هدایت او به نشانه ای از صنعت مهمان نوازی تبدیل شود.

ادوارد گروسمانگین در بخش هتلداری شهرت قابل توجهی به دست آورده است و رهبری او رزوود سائوپائولو را به شهرت بین المللی رساند. این ملک دارای یک سری جوایز معتبر از جمله عنوان بهترین هتل در آمریکای جنوبی در سال 2023 از 50 بهترین هتل جهان است. ادوارد که به خاطر رهبری رویایی و تعهد به پایداری شناخته شده است، نقش مهمی در موقعیت هتل به عنوان یک پیشگام در شیوه های دوستدار محیط زیست و مسئولیت اجتماعی ایفا کرده است. تلاش‌های او به‌ویژه Rosewood سائوپائولو را به‌عنوان یکی از پیشگامان تاثیر Rosewood معرفی کرده است، که پیشروی ابتکاراتی است که پایداری زیست‌محیطی را با توانمندسازی جامعه در صنعت مهمان‌نوازی هماهنگ می‌کند.

جورج زوبل، مدیر عملیاتی گروه هتل رزوود، گفت: “ما از شناخت ادوارد و دستاوردها و نقاط عطف بسیاری که از زمان پیوستن به گروه ما با نام بردن از او به عنوان معاون رئیس جمهور منطقه ای ما در مکزیک و آمریکای جنوبی به دست آورده است، هیجان زده هستیم.” “علاقه او به مهمان نوازی، همراه با روحیه همکاری و خلاقیت بی حد و حصر، او را به رهبر ایده آلی برای هدایت املاک ما در این بازارهای کلیدی تبدیل می کند، جایی که ما رشد زیادی را پیش بینی می کنیم. ما از ادوارد برای مشارکت بی‌اندازه‌اش در برند Rosewood تا به امروز تشکر می‌کنیم و مشتاقانه منتظر موفقیت مستمر منطقه تحت این رهبری هستیم.»

ادوارد گروسمانگین قبل از دستاوردهای مهم خود در Rosewood سائوپائولو، موقعیت های برجسته ای در استراحتگاه های لوکس در سراسر آسیا، خاورمیانه و اروپا داشت. نقش های تاثیرگذار او به عنوان مدیر کل در Raffles Seychelles و در Six Senses Zil Pasyon و Six Senses Con Dao توانایی او را در ارتقای عملکرد و بینش استراتژیک نشان داد و جایگاه او را به عنوان یک چهره برجسته در بخش مهمان نوازی تثبیت کرد.

ادوارد در سمت تازه منصوب شده خود به عنوان معاون منطقه ای مکزیک و آمریکای جنوبی، عملیات و برنامه ریزی استراتژیک را برای مجموعه Rosewood در منطقه مدیریت خواهد کرد. این شامل نظارت بر املاک موجود مانند Rosewood Mayakoba، Las Ventanas al Paraíso، Rosewood San Miguel de Allende، و Rosewood São Paulo، همراه با Rosewood Mandarina است که به زودی افتتاح می شود در Riviera Nayarit و Rosewood Mexico City. رویکرد او بر ارتقای تعالی عملیاتی و یکپارچگی، با هدف تقویت رشد و تقویت تأثیر و شهرت بازار Rosewood در آمریکای لاتین تأکید دارد.

پست ادوارد گروسمانگین نقش جدیدی به عنوان معاون منطقه ای Rosewood برای مکزیک و آمریکای جنوبی بر عهده می گیرد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز