راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

مونترال به بهترین شهر برای جلسات انجمن بین المللی در آمریکای شمالی تبدیل می شود


مونترال

مونترال جایزه بهترین مقصد را در نشست های انجمن بین المللی در آمریکای شمالی دریافت کرده است. این برای هشتمین سال متوالی اتفاق افتاد، طبق رتبه‌بندی بسیار مورد احترام انجمن بین‌المللی کنگره و کنوانسیون، که حدود 10000 رویداد را در سال گذشته در سطح جهانی برگزار کرد.

مونترال بر اساس تعداد کل رویدادهای میزبانی شده، موقعیت خود را به عنوان برترین شهر آمریکای شمالی تأیید می کند. مطمئناً این شهر قبل از شهرهای مشهور جهان مانند بوستون، تورنتو، میامی و شیکاگو با توجه به استقبال هیئت‌های انجمن، در صدر جدول نیمکره شمالی قرار دارد. این شهر دقیقاً پس از بوئنوس آیرس در قاره آمریکا و در سطح بین المللی در جایگاه بیست و پنجم قرار دارد و هنگ کنگ، سیدنی، ادینبورگ، مونیخ و کیوتو را شکست داده است.

این پیروزی پررونق به دلیل اتحاد نزدیک بین Tourisme Montréal و Palais des congrès de Montréal همراه با چشم انداز مشترک بین سهامداران شهر است. به سلامتی برای سرزندگی، دانش و تعهد آنها به خدمات عالی، این تیم ها میزبان تقریباً سی رویداد مهم مانند کنگره جهانی شورای بین المللی پرستاران با 4900 نماینده، کنگره سالانه انجمن بین المللی ترومبوز و هموستاز با 5300 عامل، و انجمن InCyber ​​با 2500 نماینده.

با مشاهده تصویر کامل شهر از نظر گردشگران تجاری، بیش از 870000 کانادایی و بازدیدکننده و نمایندگان خارجی در سال 2023 در کاخ کنگره، دانشگاه ها و هتل ها مورد استقبال قرار گرفتند.

پست مونترال به بهترین شهر برای جلسات انجمن بین المللی در آمریکای شمالی تبدیل می شود اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



تراول نیوز