راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

ویپین سینگ به عنوان مدیر فروش جدید در مرکز همایش نووتل جیپور منصوب شد


ویپین سینگ

ما بسیار هیجان زده هستیم که انتصاب ویپین سینگ را به عنوان مدیر فروش جدید در مرکز کنوانسیون نووتل جیپور و مرکز نمایشگاه و همایش جیپور اعلام کنیم. ویپین با بیش از 13 سال تجربه گسترده در صنعت هتلداری، دانش فراوان و سابقه موفقیت آمیزی را برای نقش جدید خود به ارمغان می آورد.

ویپین سینگ در طول زندگی حرفه ای خود به طور مداوم عملکرد استثنایی از خود نشان داده است. از سال 2011، او با چندین ملک پنج ستاره معتبر از جمله هتل هایت، هتل های ماریوت و هتل های رادیسون کار کرده است. در طول تصدی خود، او توانایی قابل توجهی در هدایت فروش، دستیابی به اهداف سود و سرمایه گذاری در روندهای بازارهای نوظهور نشان داده است.

ویپین پرانرژی و مدبر به خاطر خوش بینی و توانایی اش در برقراری ارتباط با افراد با پیشینه های مختلف معروف است. تمرکز او بر کمال و تعهد به تعالی در اخلاق کاری او مشهود است. ویپین نه تنها به انجام یک کار، بلکه به انجام یک کار عالی اعتقاد دارد و تعهد او به یادگیری و افزایش توانایی هایش، بر انگیزه او برای بهبود مستمر تأکید می کند.

“من متعهد به رسیدن به اهداف و ضرب الاجل ها هستم و در عین حال به طور مداوم یاد می گیرم و خودم را تقویت می کنم
مهارت ها،” ویپین سینگ گفت. من مشتاقانه منتظر هستم که فداکاری و اشتیاق خود را به مرکز کنوانسیون نووتل جیپور و مرکز نمایشگاه و همایش جیپور بیاورم و به آنها کمک کنم.
موفقیت ادامه دار.”

ویپین به‌عنوان مدیر فروش، تیم فروش را رهبری می‌کند، برنامه‌های فروش استراتژیک را توسعه می‌دهد و باعث رشد می‌شود. به گفته آقای رالهان، مدیر کل، رهبری و چشم‌انداز او در تقویت بیشتر تلاش‌های فروش و دستیابی به ارتفاعات جدید موفقیت مؤثر خواهد بود.

پست ویپین سینگ به عنوان مدیر فروش جدید در مرکز همایش نووتل جیپور منصوب شد اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز