راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

تاج کروماندل 50 سال تجمل را با منوی نوستالژیک Southern Spice جشن گرفت


کروماندل تایلندی

کروماندل تایلندینمادی از ظرافت و تجمل در چنای، 50 سال مهمان نوازی استثنایی و پیچیدگی جاودانه را جشن می گیرد. به عنوان بخشی از جشن ها، ادویه جنوبی تحسین شده مهمانان را دعوت می کند تا به گذشته سفر کنند و از دستور العمل های اصیل هند جنوبی لذت ببرند که وقتی رستوران 50 سال پیش به عنوان میسور شناخته می شد، غذاخوری ها را خوشحال می کرد. از 1 تا 16 ژوئن مهمانان می توانند از این غذاهای نوستالژیک با 50 درصد تخفیف لذت ببرند.

ادویه جنوبی نمادین ترین رستوران ویژه کشور در جنوب هند است که تجربه غذاخوری در جنوب هند را ارائه می دهد. این منو میراث آشپزی تامیل نادو، کرالا، آندرا پرادش و کارناتاکا را به نمایش می گذارد و آن را به مقصدی آشپزی برای علاقه مندان به غذا در سراسر جهان تبدیل می کند.

سرآشپز اجرایی Sujan Mukherjee و تیم سرآشپزهای او در Southern Spice از سال 1974 منویی را برای تجلیل از عالی بودن آشپزی خود تنظیم کرده اند. گزینه های گیاهی شامل Vazhathandu Chaaru (ساقه موز و عدس با ادویه جات) است. Koonu Porichathu (قارچ سرخ شده ترد)؛ Uppu Urundai (مریم برنج بخارپز شده با روغن و پودر تفنگ)؛ Vazhapoo Paruppu Vadai (شکوفه های موز و عدس، ترد سرخ شده)؛ رسا کایا (سبزیجات بهاری پخته شده در نعناع، ​​گشنیز و برگ کاری)؛ Makka Cholam Keerai Masiya (عدس مخلوط، سبزیجات محلی و ذرت)؛ Vendakkai Neerulli (بامیه سرخ شده در ماسالای نیمه خشک با موسیر). اولی تیل (موسیر خورش شده در ادویه جات ترشی جات تازه آسیاب شده)؛ و لوبیا Paruppu Usili (لوبیا با عدس و ادویه کوبیده شده).

برای غیر گیاهخواران، پیشنهادات شامل Kadalina Chaaru (آب غذای دریایی با ادویه های خانگی) است. Chettinad Eral Milagu Peratal (میگوهای پخته شده با فلفل سیاه خرد شده)؛ کوری چیمبل (مرغ در مخلوط ادویه، سرخ شده و پر شده با پیاز، برگ کاری و فلفل سبز)؛ Kaima Vadai (قطعه گوشت چرخ کرده)؛ خرچنگ Mamsam Iguru (لقمه خرچنگ در مخلوط ادویه بر پایه نارگیل)؛ Nandu Varathiyathu (گوشت خرچنگ پخته شده خشک با ادویه جات)؛ Travancore Fish Curry (یک غذای لذیذ ماهی از Travancore); پایا میلاگو کاری (گوشت بره در ادویه جات ترشی جات چتیناد)؛ و میسور کوری (یک کاری مرغ مخصوص بدون استخوان از میسور).

غذای خود را با طعمی شیرین با دسرهای خوشمزه ای مانند Khubani ka Meetha (زردآلو خورش شده با خامه یا بستنی تازه) پایان دهید. بستنی Godhi Belle (بستنی انگور، موز و گندم)؛ یا حلوای معروف Kavuni Arisi (نوعی نارگیل لذیذ خنک).

پست تاج کروماندل 50 سال تجمل را با منوی نوستالژیک Southern Spice جشن گرفت اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



هتل نیوز