راهنمای گردشگری

راهنمای فارسی گردشگری

انجمن های بزرگ دامپزشکی از چین و ایالات متحده برای کنفرانس و نمایشگاه بین المللی دامپزشکی آسیا 2024 همکاری می کنند


حامیان، سخنرانان و غرفه دارانی که متعهد به حضور و مشارکت در افتتاحیه کنفرانس و نمایشگاه بین المللی دامپزشکی آسیا هستند، امروز در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران خارجی برگزار شد، معرفی شدند. این رویداد، با حمایت انجمن های دامپزشکی برجسته چین و سازماندهی شده توسط سازمان دهنده کنفرانس برجسته آمریکا، در نمایشگاه آسیای جهانی در هنگ کنگ از 13 تا 15 اوت 2024 برگزار می شود.

“IAVC اول هنگ کنگ دیگری است.” دکتر پائولین تیلور گفت، مدیر و مدیر آکادمی دامپزشکی مرکزی حیوانات خانگی (“PCVA”)، برگزار کننده کنفرانس و نمایشگاه.

انجمن دامپزشکی چین، انجمن دامپزشکی برتر چین، همراه با 22 انجمن دامپزشکی منطقه ای چین، و گروه ویتیکوس آمریکا، یکی از سازمان دهندگان پیشرو کنفرانس آموزش دامپزشکی در جهان، از یک کنفرانس دامپزشکی در هنگ کنگ حمایت می کنند که برای اولین بار گرد هم می آید. سخنرانان متخصص دامپزشکی در سطح جهانی، حامیان مالی و غرفه داران، با هزاران دامپزشک از چین و آسیا که با همتایان خود از آمریکای شمالی و اروپا تعامل، ملاقات، یادگیری و آموزش دارند. دکتر تیلور اضافه کرد.

سه روز سخنرانی و کارگاه برگزار خواهد شد. سخنرانان و مجریان تایید شده عبارتند از:

  1. دکتر گاد بانت (DVM، PhD، Diplomate ECVCP)
  2. دکتر. دیوید کویل (BVSc (Hons)، MACVSc)
  3. دکتر دن فلچر (DVM، PhD، DACVECC)
  4. دکتر سیمون هاروس (DVM, PhD, Diplomate ECVCP)
  5. دکتر ربکا مک (DVM، DACVIM-SAIM)
  6. دکتر. Ran Nivy (DVM، Diplomate ECVIM)
  7. دکتر. Dan Ohad (DVM، DACVS، DECVS)
  8. دکتر آنتونی پیز (DVM، MS، DACVR)
  9. دکتر کرستی سکسل (BVSc (Hons)، MRCVS MA (Hons)، FANZCVS، DACVB، DECAWBM، FAVA)
  10. دکتر کرت ورکست (BVSc (Hons)، BVBiol، MANZCVS، PhD)
  11. دکتر پیتر واینستین (DVM، MBA)

سخنرانی ها هر روز از ساعت 9 صبح تا 18 بعدازظهر برگزار می شود که شامل یک استراحت روزانه 2 ساعته برای ناهار می باشد.

دکتر Xinyi “Eric” Yu، رئیس انجمن پزشکی حیوانات خانگی شنژن، و رئیس کمیته اجرایی کنفرانس ملی صنعت پزشکی حیوانات خانگی، و مدیر گروه بیمارستانی 600 Ringpai Pet Hospital Management Co. Ltd، گفت:ما دامپزشکان در چین و انجمن‌های دامپزشکی که نماینده آنها هستم، خوشحالیم که می‌توانیم بخشی از این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بین‌المللی دامپزشکی آسیا باشیم و بهترین دامپزشکان چین را با بهترین‌های غرب گرد هم بیاوریم. برگزاری کنفرانس های بین المللی بیشتری به چین.»

حامیان و غرفه داران کنفرانس و نمایشگاه عبارتند از شبکه اطلاعات دامپزشکی مستقر در آمریکا (VIN)، یک شبکه دامپزشکی جهانی با بیش از 55000 عضو. دکتر کرت ورکست، مدیر PCVA، سخنران کنفرانس و ویرایشگر وابسته در انکولوژی در VIN، با افتخار اعلام کرد: «من پس از این همه سال کار در هنگ کنگ در Pets Central، در حالی که ارائه و مدیریت تله مشاوره دامپزشکی بین دامپزشکی مرکزی، شبکه تخصصی دامپزشکی جهانی، شبکه دامپزشکی مرکزی حیوانات خانگی در چین، و همکاری با دکتر آنتونی پیز، مدیر ارشد دامپزشکی گروه ویتیکوس، و دکتر پل پیون، بنیانگذار VIN، و اعضای آن به عنوان یک مشاور سرطان‌شناس، همه کسانی که در چند سال گذشته با آنها کار کرده‌ام، از جمله همکاران حرفه‌ای، حامیان مالی و حامیان در هنگ کنگ و در سطح جهانی – در نهایت – به همه با هم در اینجا در هنگ کنگ خوش آمدید!

حامیان و غرفه داران عبارتند از Zoetis، Royal Canin، Hills، IDEXX، Ringpai Pet Hospitals، Ringpu Bio-Technologies، و تولیدکنندگان چینی متعدد ابزار، محصولات و تجهیزات پزشکی دامپزشکی. این تولیدکنندگان طیف وسیعی از اقلام، از باند و چاقوی جراحی تا سی تی اسکن و MRI را ارائه می دهند.

دکتر آنتونی پیز، رئیس دامپزشکی گروه ویتیکوس مستقر در لاس وگاس، که در 25 آوریل به عنوان بخشی از مجموعه سخنرانی های زنده ماهانه PCVA برای دامپزشکان PCVN در چین در Vets Central یک سخنرانی آموزش از راه دور در مورد رادیولوژی از راه دور ارائه کرد. پلت فرم tele-vet، همچنین یک سخنران در IAVC است. او احساسات دکتر را تکرار کرد. تیلور و ورکست: “به عنوان برگزار کننده کنفرانس سالانه WVC با قدمت تقریباً یک قرن و یکی از بزرگترین کنفرانس های آموزش دامپزشکی در ایالات متحده، ما در ویتیکوس گروپ واقعا هیجان زده هستیم که در حال رشد و گسترش کنفرانس دامپزشکی و ردپای آموزشی خود از لاس وگاس هستیم. به هنگ کنگ – برای ما هم برای اولین بار.”

ما هنگ کنگ را به عنوان دروازه و پل مراقبت های دامپزشکی، آموزش و رفاه به بقیه سرزمین اصلی چین می دانیم، جایی که امیدواریم با PCVA، IAVC و حامیان دیگر انجمن دامپزشکی چین رشد کنیم. دکتر پیز اضافه کرد.

سازمان فرودگاه هنگ کنگ 100 بلیط رفت و برگشت به دامپزشکان از چین، ژاپن، کره، تایلند و سنگاپور که در IAVC شرکت می کنند اهدا می کند. Cathay Pacific شرکت هواپیمایی رسمی کنفرانس و نمایشگاه است که به شرکت کنندگان تخفیف ارائه می دهد.

هیئت گردشگری هنگ کنگ با افتخار از رویداد افتتاحیه IAVC 2024 حمایت می کند. ما از دیدن آغاز کنفرانس و نمایشگاه سالانه دامپزشکی پیشرو در صنعت که در هنگ کنگ برگزار می شود، هیجان زده هستیم. اصول مستحکم شهر، اتصال عالی و جایگاه حرفه‌ای دامپزشکی، این شهر را به میزبانی عالی برای این رویداد تبدیل می‌کند تا متخصصان دامپزشکی سرزمین اصلی و جهانی را برای تبادل دانش زیر یک سقف جمع‌آوری کند. کنت وانگ، مدیر کل، بخش MICE و کروز، هیئت گردشگری هنگ کنگ گفت.

نمایشگاه جهانی آسیا در قلب منطقه خلیج بزرگ چین قرار دارد که به سرعت در حال رشد است، یک نقطه ملاقات بین المللی با ارتباط بین المللی برای دامپزشکان در سراسر جهان تا برای آخرین تحولات گرد هم آیند، ما مشتاقیم که رشد صنعت دامپزشکی را ببینیم و همه چیز را فراهم کنیم. یک پلتفرم برتر را برای کاوش در پتانسیل های غنی ارائه می دهد. خانم ایرنه چان، مدیرعامل نمایشگاه جهانی آسیا گفت:

ما در مورد این کنفرانس و نمایشگاه، که متخصصان دامپزشکی جهانی را در هنگ کنگ پر جنب و جوش، مرکز ایده آل برای پل ارتباطی بین بازار بین المللی و چین، متحد می کند، هیجان زده هستیم. این رویداد محوری یک پلت فرم منحصر به فرد برای تقویت تبادل دانش، هدایت نوآوری و رشد صنعت فراهم می کند. خانم Culsin Li، برگزار کننده رویداد حرفه ای IAVC، و موسس و مدیر عامل Baobab Tree Event Management Co., Ltd، گفت.

IAVC در ماه اوت اولین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی دامپزشکی آسیایی B2B در هنگ کنگ، چین و آسیا خواهد بود که از حمایت کامل همه انجمن‌های بزرگ دامپزشکی چین برخوردار است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با PCVA، انجمن های دامپزشکی چین، و کنفرانس دامپزشکی غربی Viticus هستیم تا همکاری، آموزش و تفاهم بین انجمن های دامپزشکی چینی و خارجی را توسعه دهیم.

پست انجمن های بزرگ دامپزشکی از چین و ایالات متحده برای کنفرانس و نمایشگاه بین المللی دامپزشکی آسیا 2024 همکاری می کنند اول ظاهر شد سفر و جهانگردی.



تراول نیوز